اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960826268597671

معرفی آنتی ویروس جی دیتا، نسخه توتال پروتکشن (توتال سکیوریتی)

کد: 13960826268597671

https://goo.gl/Krn5As

، تهران , (اخبار رسمی): نرم افزار امنیتی توتال‌ پروتکشن جی‌ دیتا (GDATA Total Security) نه تنها از شما با اطمینان کامل در مقابل ویروس‌ها، بدافزارها و هک شدن محافظت می‌‌کند؛ بلکه به دلیل داشتن ابزارهایی مانند رمزگذار فایل‌ها و یا کنترل ابزار، شما را به طور کامل در مقابل هر نوع خطر دیگری نیز مصون می‌کند.

معرفی آنتی ویروس جی دیتا نسخه توتال پروتکشن (توتال سکیوریتی)
معرفی آنتی ویروس قدرتمند و هوشمند توتال پروتکشن (توتال سکیوریتی) جی دیتا

با استفاده از بک‌آپ‌های اتوماتیک جی‌دیتا، اطلاعات خود را بیمه کنید. توتال پروتکشن جی‌دیتا، اطلاعات شما را بر روی یک محیط امن ابری آپلود کرده و آنچه را که برای شما ارزشمند است محافظت می‌‌کند

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از آرسس ایرانیان؛  آنتی ویروس جی دیتا توتال سکیوریتی (GDATA Total Protection) یک آنتی‌ویروس قدرتمند و هوشمند جهت حفاظت کامل و تضمین شده از سیستم و اطلاعات کاربران است. توتال سکیوریتی (GDATA Total Security ) نام جدید نسخه توتال پروتکشن (Total Protection) آنتی ویروس جی دیتا است.  لازم به توضیح است که از لحاظ قابلیت و ابزارهای کاربری و حفاظتی هیچ تغییری در ساختار نرم افزار انجام نشده است.

 برخی از ویژگی‌های ممتاز توتال پروتکشن G Data:

  • حفاظت کامل و هوشمند از سیستم و اطلاعات شما؛
  • تشخیص سریع باج‌افزار (Ransomware) با استفاده از هوش مصنوعی؛
  • تشخیص فوری ویروس، تروجان و…. با استفاده از هوش مصنوعی؛
  • دارای فایروال بسیار قدرتمند؛
  • حفاظت کامل در برابر حملات اینترنتی؛
  • سیستم ضد هرزنامه؛
  • حفاظت در مقابل سایت‌‌های مخرب؛
  • دارای چهار درجه حفاظت پیشرفته؛
  • دارای ابزار کنترل والدین بر عملکرد فرزندان؛
  • دارای 2 موتور اسکن پیشرفته و دقیق جهت حفاظت 100درصد؛
  • امکان بازی بی وقفه؛
  • امکان آپدیت بصورت خودکار از طریق نرم افزار؛
  • کاربری آسان همراه با اینترفیس کاربر پسند؛
  • پشتیبانی از نسخ مختلف ویندوز؛
  •  و …

سیستم مورد نیاز:

  • ویندوز 10 / 8.XP / 7: حداقل 2 GB رم (32/64 بیت)؛
  • در صورت تمایل درایو دی‌وی‌دی؛
  • برای دریافت نشان‌های ویروس و بروزرسانی نرم‌افزار، ارتباط با اینترنت مورد نیاز است.

توتال پروتکشن جی‌ دیتا:

آنتی‌ویروس با فایروال و بک‌آپ‌های اتوماتیک

مزایای توتال‌پروتکشن جی‌دیتا:

  • بهره‌وری از بالاترین نرخ تشخیص بدافزار؛
  • محافظت در مقابل سرقت و کلاه‌برداری آنلاین؛
  • گشت و گذار در اینترنت بدون نگرانی : بهترین محافظت در هنگام خرید، بانکداری و ارسال ایمیل؛
  • حفاظت از اطلاعات شخصی، حتی در شبکه‌های اجتماعی؛
  • صرفه‌جویی در وقت با نصب و استفاده راحت؛
  • بالا بردن سرعت بوت سیستم؛
  • حفاظت از فرزندان شما در مقابل سایت‌های نامناسب؛
  • حذف فایل‌های حساس بدون باقی‌گذاشتن رد پا فقط با یک کلیک؛
  • پشتیبان‌گیری از اطلاعات شما با استفاده از ابزار بک‌آپ ابری اتوماتیک؛
  • امنیت بدون هیچ درگیری، با توتال‌پروتکشن جی‌دیتا.

  امنیت بهتر از این نمی‌شود!

  نرم افزار امنیتی توتال‌ پروتکشن جی‌ دیتا نه تنها از شما با اطمینان کامل در مقابل ویروس‌ها، بدافزارها و هک شدن محافظت می‌‌کند؛‌ بلکه به دلیل داشتن ابزارهای بسیار دیگر مانند رمزگذار فایل‌ها و کنترل ابزار، شما به طور کامل در مقابل هر نوع خطر دیگر نیز مصون هستید. راهکار جامع امنیتی جی‌دیتا حتی از شما در مقابل حفره‌های امنیتی موجود در نرم‌افزارهای دیگر نصب شده بر روی سیستم شما محافظت می‌‌کند.

  امکان جدید در این نسخه مدیریت رمزهای شما است. همچنین امکان ذخیره کردن پشتیبان‌های تهیه شده از سیستم شما در سرورهای ابری شرکت آلمانی DriveOnWeb است. اطلاعات شما به صورت امن و رمزگذاری شده بر روی سرورهای موجود در آلمان ذخیره می‌شوند.

یک گاوصندوق برای اطلاعات شما - بک‌آپ ابری جی‌دیتا

  با استفاده از بکآپ‌های اتوماتیک جی‌دیتا، اطلاعات خود را بیمه کنید. توتال پروتکشن جی‌دیتا، اطلاعات شما را بر روی یک محیط امن ابری آپلود کرده و آنچه را که برای شما ارزشمند است محافظت می‌‌کند. عکس‌ها و داکیومنت‌های شما امن و محافظت شده باقی می‌مانند، حتی در شرایطی که مورد حملات هکرها قرار گرفته باشید. جی‌دیتا یک شریک قابل اطمینان در کنار شما است. به راحت‌ترین روش امن بودن در مقابل تهدیدات آنلاین اطمینان کنید. با توتال پروتکشن جی‌دیتا و بک‌آپ‌های اتوماتیک، آسوده خاطر باشید.

خیالتان راحت؛ ما پشتتان هستیم

  در چندین ماه گذشته، باج‌ خواهی‌های اینترنتی در صدر اخبار دنیا بوده‌اند. بدافزارهایی مانند Locky یا Petya افراد بسیاری را در دنیا ترساند‌ه‌اند. آن‌ها از نگرانی مردم در ارتباط با از دست دادن خاطرات دیجیتالی خود که بصورت عکس و فیلم هستند استفاده می‌کنند. این نوع بدافزار، اطلاعات موجود بر روی سیستم شما را رمزگذاری کرده و فقط در ازای پرداخت مبلغ درخواست شده، آن‌ها را به حالت اولیه برمی‌گردانند. با استفاده از توتال‌پروتکشن جی‌دیتا و بک‌آپ‌های آنلاین، باج‌خواهی‌های اینترنتی را پایان دهید.

امکانات توتال پروتکشن جی‌دیتا در یک نگاه

امنیت ایمیل و مراقبت در مقابل بدافزارها

اسکنر ویروس:

  آپدیت ابری، بانک نشان‌های ویروس شما را به روز نگه‌داشته و سیستم شما را در مقابل بدافزارها مصون نگه می‌دارد.

نظارت بر رفتار نرم‌ افزارها:

  از خودتان در مقابل تهدیدات ناشناخته محافظت کنید. سیستم نظارت بر رفتار جی‌دیتا، بدافزارها را بر اساس رفتارهای مشکوک آن‌ها تشخیص می‌دهد.

مراقبت در مقابل ایرادات امنیتی نرم‌افزارها:

  نقاط آسیب‌پذیر در جاهایی نمایان می‌شوند که انتظارش را ندارید از جمله در نرم‌افزارهایی که روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنید. با سیستم محافظت در مقابل آسیب‌پذیری ما در مقابل استفاده هکرها از این نقاط ضعف، مصون بمانید.

ایمین‌سازی خرید و بانکداری آنلاین:

فرآیندهای مالی و خریدهای آنلاین خود را با استفاده از تکنولوژی ثبت شده BankGuard ما ایمن کنید.

فایروال:

فایروال جی‌دیتا شما رو تحت پوشش دارد. نظارت کامل بر تمام ارتباطات ورودی و خروجی سیستم شما و محافظت در مقابل حملات هکرها.

پیرایش مرورگرها:

  با پیرایش مرورگرهای اینترنت، نوارهای ابزار و پلاگین‌‌های نصب شده ناامن و تبلیغاتی را از اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس و کروم پاک کنید.

اسکن ایمیل:

ایمیل‌های دریافتی خود را برای داشتن محتویات مشکوک و ضمیمه‌های خطرناک اسکن کنید. تهدیدات را قبل از باز کردن آن‌ها در ایمیل خود خنثی کنید. برای خود امنیت بیشتر به ارمغان بیاورید، حتی در مورد ایمیل‌های رمزگذاری شده SSL!

آنتی‌اسپم:

  در مقابل سیل عظیم اسپم بایستید. با استفاده از آنتی‌اسپم جی‌دیتا، از شر ایمیل‌های ناخواسته تبلیغاتی و لینک‌های گمراه کننده و خطرناک، راحت شوید.

بک‌آپ و ابزارهای دیگر

رمزنگاری:

  گاو صندوق سیستم شما: از فایل‌های خصوصی و محرمانه خود با استفاده از رمزگذاری محافظت کنید. فقط افرادی که شما به‌آن‌ها اطمینان دارید می‌توانند به این فایل‌ها دسترسی داشته باشند.

بهبود کارایی کامپیوتر:

  اطلاعات کش شده قدیمی‌ را پاک کنید و وزنه‌های اضافی دیگر را از روی سیستم خود بردارید. با اینکار، سرعت و عملکرد سیستم خود را بهبود ببخشید.

بک‌آپ‌های بهینه شده

 بدون نگرانی توتال سکیوریتی جی دیتا را نصب کنید

  اطلاعات خود را بطور اتوماتیک بر روی کلاود ذخیره کنید. بک‌آپ‌های رمز‌گذاری شده بخوبی از مهمترین اطلاعات شما محافظت می‌‌کند. همچنین از گوگل‌درایو و یا دارپ‌باکس برای ذخیره اطلاعات خود بدون احتیاج به نصب مدول اضافه‌ای استفاده کنید.

مراقبت از کودکان:

  بدلیل همکاری با پلتفورم محافظت از کودکان fragfinn.de، به راحتی می‌توانید صفحات مفید برای کودکان را باز گذاشته و مابقی صفحات را بلاک کنید.

گارد کی‌بورد یواس‌بی:

  جهت قرار دادن بدافزار بر روی سیستم شما، خلافکاران اینترنتی فلش‌مموری‌های یواس‌بی را بصورت کی‌بورد شبیه‌سازی می‌‌کنند. گارد کی‌بورد جی‌دیتا این نوع مموری‌ها را تشخیص داده و به شما بلافاصله اخطار خواهد داد.

مدیریت رمز:

  دیگر نیازی به یادداشت کردن رمز‌های خود ندارید. این راهکار رمزهای شما را برای خریدهای آنلاین، فروم‌ها و اکانت‌های ایمل ذخیره می‌کند. براحتی مدیریت رمز جی‌دیتا را با مرورگر خود ترکیب کرده تا رمزهای شما براحتی در جای مربوطه پر شود. با این روش سرعت و کارایی خود را بالا ببرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرسس ایرانیان

شرکت آرسس ‌ایرانیان ( Arses Iranian ) با بیش از 15 سال تجربه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، تلاش نموده است تا برپایه تکنولوژی روز دنیا، برترین نرم‌افزارهای مورد نیاز مدیران IT را گردآوری نماید. بمنظور آشنایی بیشتر با محصولات و خدمات آرسس، می توانید بروشور مورد نظر را از سایت دریافت فرمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]