اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960827268637671

ساختار IT سازمان را با نسخه ۱۴ محصولات تحت شبکه GDATA حفاظت کنید

کد: 13960827268637671

https://goo.gl/UwB4Ge

، تهران , (اخبار رسمی): با استفاده از نرم ‌افزار آنتی‌ویروس تحت شبکه (GDATA EndPoint Protection Business) جی دیتا، شما کلیه‌ی نقاط ضعف بالقوه سازمان خود را در مقابل مجرمان اینترنتی پوشش می‌دهید.

ساختار IT سازمان خود را با نسخه ۱۴ محصولات تحت شبکه GDATA حفاظت کنید!
سازمان خود را با محصولات آنتی ویروس تحت شبکه جی دیتا (GDATA Endpoint Protection Business) حفاظت کنید

آخرین نسخه از محصولات سازمانی (آنتی ‌ویروس تحت شبکه جی دیتا) G DATA آماده برای اکتشاف است!  تمامی قابلیت‌ها و مدول‌های نرم افزار امنیتی جی دیتا را در سایت شرکت آرسس ایرانیان مطالعه کنید

هوش ‌مصنوعی با سایر مدول‌های موجود در  آنتی ‌ویروس قدرتمند نسخه‌ی شبکه‌ی جی دیتا؛ به صورت بهینه‌ ترکیب شده است و خطرات سایبری مانند ویروس‌ها، کرم ‌ها و تروجان‌‌ها را خنثی می‌کند. با استفاده از کنسول مدیریتی آنتی ‌ویروس تحت شبکه جی ‌دیتا، گزارش کامل از پچ‌‌های امنیتی نصب شده در سازمان و نرم ‌افزارهایی که استفاده می‌شوند، در اختیار داشته باشید.

مدیریت مرکزی جی‌دیتا:

با استفاده از کنسول مدیریت مرکزی آنتی ویروس تحت شبکه جی‌ دیتا، تنظیمات کاربران ویندوز، لینوکس و مک و همچنین ایمیل ‌سرورها و گیت ‌وی‌های وب را مدیریت کنید.  رابط کاربری آسان این کنسول به شما اجازه‌ی نصب نرم ‌افزار، تغییر نرم ‌افزار و مدیریت پروسس ‌های شبکه را می‌دهد؛ همچنین مدیر شبکه می‌تواند ساختار فعلی شبکه خود را با استفاده از اکتیو دایرکتوری و گروه‌های آن به جی ‌دیتا انتقال داده و آنها را مدیریت کنید.

Christoph Stegemann، رئیس مرکز خدمات فناوری آی‌تی در فرودگاه FMO در Münster/Osnabrück Ltd

با جی‌دیتا چه کارهایی امکان‌پذیر است؟

مدیریت سیاست‌های امنیتی:

59 %: از کل سیستم‌های بررسی شده هدف حملات سایبری در دو سال گذشته قرار گرفته‌اند.

54 %: از همه شرکت‌هایی که درگیر مشکلات مربوط به حملات سایبری شده‌اند، اشتباه غیرعمد کارمند خود را دلیل آن معرفی می‌کنند.

36 %:  دلیل هک شدن خود را عدم نصب پچ‌های نرم‌افزاری عنوان کرده‌اند.

  مجرمان اینترنتی فقط از طریق اینترنت به ساختار آی‌تی نفوذ نمی‌کنند. از هر دو شرکتی که توسط هکرها به آن‌ها نفوذ شده است، یکی از آن‌ها توسط آلوده شدن سیستم‌هایشان به بدافزار توسط کارمند فعلی و یا قبلی از قصد و یا بدون غرض، مورد حمله قرار گرفته‌اند. به عنوان نمونه یک کارمند فلش درایو دستکاری ‌شده‌ای را پیدا می‌کند. جهت بررسی محتویات داخلی، آن را به سیستم متصل و بدافزاری را به کامپیوتر خود منتقل می‌‌کند.

کنترل ابزارها:

  استفاده از ابزارهای الکترونیک مانند دی‌وی‌دی رایترها و یا فلش مموری ‌های یواس‌بی را محدود کنید تا از افتادن اطلاعات شرکت به دست افراد متفرقه و سودجو جلوگیری کنید.

کنترل نرم ‌افزارها:

  کنترل کردن نرم ‌افزارها ریسک استفاده از سیستم را پایین می‌آورد: تعیین کنید که چه نرم‌افزارهایی را کارمندان اجازه دارند نصب و استفاده کنند.

کنترل محتویات وب:

 یک لیست سیاه یا سفید از وب ‌سایت‌ها ایجاد کنید و تعیین کنید که چه وب ‌سایت‌هایی توسط کاربران قابل دسترس و چه وب‌سایت‌هایی باید بلاک شوند.

مدیریت وصله‌های نرم ‌افزاری:

مدول مدیریت وصله آنتی ویروس تحت شبکه جی ‌دیتا، بطور اتوماتیک مشکلات امنیتی در نرم ‌افزارهای نصب شده را تشخیص می‌دهد. بنابراین مشکلات امنیتی مانند مشکلات سیستم ‌عامل ویندوز با دریافت و نصب وصله‌های داده شده توسط تولید کننده نرم ‌افزار، بطور یک جا بر روی تمام سیستم‌ها حل خواهند شد.

درباره مدیریت وصله

مدیریت ابزارهای موبایل:

6400  عدد بدفزار جدید روزانه توسط جی‌دیتا برای اندروید یافت می‌شود.

28 %  از شرکت‌هایی که مورد جاسوسی، خرابکاری و یا سرقت اطلاعات قرار گرفته‌اند، اعلام داشته‌اند که نقطه شروع حملات از یک ابزار پرتابل بوده است.

با استفاده از کنسول مدیریتی جی ‌دیتا، شما تمامی‌ابزارهای موبایل داخل شبکه خود را بر اساس نیاز خود مدیریت می‌کنید. گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها که دارای سیستم‌عامل اندروید یا ios هستند به راحتی درون شبکه شما ثبت شده و از محافظت‌های جی‌دیتا بهره خواهند برد. ترکیب کنترل دسترسی و مدیریت دیوایس به شما این امکان را خواهد داد که سرویس‌ها و منابع خود را محافظت و دسترسی ریموت به آن‌ها را کنترل کنید. بنابراین حتی کارمندانی که درون شرکت شما نیستند هم دسترسی کامل به ایمیل‌ها، تقویم کاری و پیام‌ها بدون در نظر گرفتن مکان فیزیکی، خواهند داشت.

مدول‌های مدیریت ابزارهای موبایل:

حفاظت بلادرنگ:

 محافظ وب جی‌دیتا، تمام فعالیت‌های وبی شما را محافظت می‌‌کند. آنتی‌ویروس تمام نرم‌افزارهای دانلود شده را برای بودن بد‌افزار چک می‌‌کند. علاوه بر این، شما می‌توانید بر اساس نیاز خود، موبایل خود را برای داشتن بدافزار چک کنید.

ضد سرقت:

در صورتی که ابزار اندرویدی شما گم شود، مدیریت دیوایس جی ‌دیتا به شما امکان انجام چندین واکنش حیاتی را می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از جی‌دیتا، موقعیت فیزیکی ابزار خود را پیدا کنید و یا بصورت ریموت اطلاعات حساس خود را پاک کنید.

فیلتر نرم‌افزار:

دسترسی نرم‌افزارها را به ابزار خود محدود کنید و بر روی اطلاعات صوتی/تصویری موجود بر روی ابزارها محدودیت اعمال کنید.

فیلتر کانتکت‌ها:

کانتکت لیست ابزارهای اندرویدی را مدیریت و کنترل کنید و برای تماس‌ها و پیامک‌ ‌ها فیلتر اضافه کنید. همچنین می‌توانید لیست مخاطبان شرکت را به لیست فعلی گوشی‌ها اضافه کرده و تعیین کنید که چه کسانی حق تماس دارند و چه اشخاصی باید بلوکه شوند.

مدیریت سیستم‌ها و شبکه:

51 bn €  : ضرر سالیانه شرکت‌های آلمانی بدلیل جاسوسی اطلاعات، خرابکاری و سرقت اطلاعات است.

13 bn €  : از این ضرر، به دلیل قطعی سرویس آی‌تی، خرابی سیستم‌ها و مشکلات نرم‌افزاری است.

بر روی شبکه خود نظارت داشته باشید تا اطمینان پیدا کنید که پروسه‌های حیاتی شبکه، بدون مشکل فعالیت داشته باشند. سیستم اطلاعاتی قابل درک جی‌دیتا، به شما در یافتن و واکنش در مقابل رخدادهای پیش‌بینی نشده کمک می‌‌کند. آمارها، ایندکس‌ها، گزارشات و پروتوکل‌ها به شما اطلاعات حیاتی در مورد وضعیت فعلی شبکه را خواهند داد. تمام ابزارها با یکدیگر ترکیب شده‌اند. در صورت بروز مشکل، می‌توانید بلافاصله اقدام لازم را به عمل آورید.

مدول‌های نرم‌افزار جی ‌دیتا:

فایروال:

فایروال از شما در مقابل دسترسی غیرمجاز به سیستم‌تان محافظت می‌کند. کلیه اطلاعات ارسالی و دریافتی در شبکه بر اساس قاعده خواهد بود.

سیستم گزارش‌گیری:

آنالیز دقیق و گزارشات کارآمد از وضعیت فعلی بدافزارها در شبکه خود داشته باشید.

شناسنامه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری:

شناسنامه‌ی ‌سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به شما دید کامل در مورد وضعیت فعلی شبکه خواهد داد. سابقه کلیه سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای شبکه خود را داشته باشید.

مانیتورینگ شبکه (جدید):

مدول مانیتورینگ شبکه به شما امکان اطلاع از مشکلات بوجود آمده مانند کارایی سی‌پی‌یو و یا مشکلات پرینتر را با سرعت بالا می‌دهد.

درباره مانیتورینگ شبکه :

امنیت در مقابل تهدیدات سایبری:

2239 m  : بدافزار جدید از سال ۲۰۰۶ تا کنون توسط متخصصین شرکت جی‌ دیتا آلمان یافت شده‌اند. بیش از ۳ میلیون از این تعداد فقط در نیمه اول سال ۲۰۱۵ بوده است.

86 %  :  از تمام مشتریان جی‌دیتا، مجددا اقدام به تمدید لایسنس خود می‌کنند.

 مجرمان سایبری در هر ثانیه اقدام به انتشار ویروس، تروجان و بدافزارهای دیگر می‌کنند. با اینکه کدهای مخرب هر روز پیچیدگی بیشتری پیدا می‌کنند، راه‌های ورود به سیستم شما کماکان به راحتی قابل محافظت است. مدول‌های آنتی ‌ویروس جی ‌دیتا با این خطرات مبارزه می‌کند. تکنولوژی امنیتی ما نقاط خطر را پوشش داده و شبکه شما را در مقابل جاسوسی و خرابکاری محافظت می‌کند.

مدول‌های آنتی‌ویروس:

گارد امنیتی آنتی‌ویروس:

  به آنتی‌ویروس تحسین شده جی‌دیتا با بالاترین نرخ تشخیص و تکنولوژی ثبت شده CloseGap اطمینان داشته باشید.

تشخیص رفتار:

  مدول تشخیص رفتار، عملکرد فایل‌های مشکوک را بررسی می‌کند؛ بنابراین ویروس‌هایی را که تا کنون شناخته نشده‌اند را پیدا می‌کند.

امنیت وب:

  مدول وب جی‌دیتا، کلیه‌ی صفحات وب را قبل از ورود شما بررسی کرده و صفحات خطرناک را بصورت اتوماتیک بلوکه می‌کند.

مدول BankGuard:

  از پرداخت‌های خود در اینترنت مراقبت کنید. این مدول با براوزر فعلی شما بدون نیاز به نصب هرگونه افزونه‌ای کار خواهد کرد.

جدید امنیت در مقابل ایرادات نرم‌افزاری:

  این مدول شما را در صورت استفاده از نقاط ضعف نرم‌افزارها برای رخنه به سیستم‌ها آگاه می‌کند. بنابراین شما مشکلات نرم‌افزارها را که هنوز یافته نشده‌اند پیدا کرده و از حملات Zero-day جلوگیری کنید.

گارد کی‌بورد یو‌اس‌بی:

  گارد کی‌بورد جی‌دیتا، ابزارهای یو‌اس‌بی را که خود را به عنوان کی‌بورد جا زده و بصورت مخفیانه بدافزار بر روی سیستم نصب می‌کنند شناسایی می‌کند.

آنتی‌ اسپم جی دیتا:

  امنیت در مقابل اسپم‌ها و ایمیل‌های ویروسی به صورت یک افزونه برای اوتلوک مایکروسافت و نیز اکانت‌های POP3 و IMAP موجود است.

جدید: امنیت ایمیل برای Exchange:

  افزونه جی‌دیتا برای Exchange مایکروسافت امنیت صندوق‌های پستی کارمندان شما را بر روی این سرور در مقابل اسپم‌ها و بدافزارها قبل از رسیدن به سیستم آن‌ها تامین می‌کند.

جدید: Security Gateway ایمیل لینوکس:

  سکیوریتی ایمیل گیت‌وی لینوکس تمام ایجنت‌های senmail و postfix را پشتیبانی کرده و پیام‌ها را برای اسپم و بدافزار اسکن می‌کند.

جدید: درگاه امنیتی وب لینوکس:

گیت‌وی Squid خود را با امنیت کامل در مقابل ویروس و بدافزارها کامل کنید.

به جی‌دیتا اطمینان کنید

  • ساخت آلمان
  • ساخته شده با استانداردهای بالای کشور آلمان جهت ارائه بالاترین استانداردهای امنیتی.
  • پشتیبانی ۲۴/۷
  •  در جی ‌دیتا، مهندسین‌ نرم‌ افزار، تیم پشتیبان و همچنین نماینده رسمی‌وانحصاری ایران با یکدیگر بصورت تنگاتنگ فعالیت کرده تا بهترین سرویس را ارائه کنند. ما برای کمک به شما ۲۴ ساعته، و ۳۶۵ روز سال آمادگی داریم.

     

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرسس ایرانیان

شرکت آرسس ‌ایرانیان ( Arses Iranian ) با بیش از 15 سال تجربه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، تلاش نموده است تا برپایه تکنولوژی روز دنیا، برترین نرم‌افزارهای مورد نیاز مدیران IT را گردآوری نماید. بمنظور آشنایی بیشتر با محصولات و خدمات آرسس، می توانید بروشور مورد نظر را از سایت دریافت فرمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]