اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960823268257671

معیارهای مهم جهت انتخاب یک نرم افزار آنتی ویروس کارآمد

کد: 13960823268257671

https://goo.gl/4Py5fA

، تهران , (اخبار رسمی): بحث در مورد معیارهای انتخاب یک آنتی ویروس معتبر، قدرتمند و کاربردی چه برای کاربران خانگی و چه سازمانی همیشه یک مبحث بسیار مهم و چالش بر انگیز بوده است. شاید شما ندانید که کدام نرم افزار ضد ویروس برای شما مناسب است.

معیارهای مهم جهت انتخاب یک نرم افزار آنتی ویروس کارآمد
کاربران ایرانی باید چه مواردی را در زمان خرید یک آنتی ویروس (ضد ویروس معتبر) قدرتمند در نظر بگیرند؟

  رشد روز افزون تهدیدات سایبری باعث شده است تا نصب و استفاده از یک نرم افزار آنتی ویروس معتبر روی کامپیوتر، گوشی موبایل و تبلت بعنوان یک ضرورت مورد توجه کاربران قرار گیرد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از آرسس ایرانیان؛  رشد روز افزون تهدیدات سایبری باعث شده است تا نصب و استفاده از یک نرم افزار آنتی ویروس معتبر  روی کامپیوتر، گوشی موبایل و تبلت بعنوان ضروریات مورد توجه کاربران قرار گیرد. از طرفی نیز انتخاب و خرید یک آنتی ویروس معتبر و کاربردی که نیازهای کاربران را به خوبی رفع کند از مهمترین مواردی است که بسیاری از کاربران با آن روبرو هستند.  اما کاربران ایرانی باید چه مواردی را در زمان خرید یک آنتی ویروس (ضد ویروس معتبر) قدرتمند در نظر بگیرند؟

1 - قابل ثبت و به روز رسانی در سرور شرکت مادر:

  به طور کلی محصولات ضد ویروس برای ما ایرانی‌ها جدا از خوب یا بد بودن آنها به دو بخش تقسیم می شوند:

  آنتی ویروس شرکت‌هایی که ما در ایران می‌توانیم آنها را به طور مستقیم ثبت (Register‌) و یا به روز رسانی (Update) کنیم و محصولاتی که نمی‌توانیم  این کار را در مورد آنها انجام دهیم.

  بسیاری از روش‌های بروز رسانی که برخی از سایت‌ها و شرکت‌ها پیشنهاد می کنند، به هیچ وجه مورد تایید تولیدکنندگان آنتی ویروس‌ها نیست.

  بسیاری از صاحبان وب سایت‌ها و وبلاگ‌ها از علاقه‌ی کاربران به آپدیت آفلاین سوء استفاده کرده و آنها را به انواع مختلفی از ویروس‌ها و تهدیدات آلوده می‌کنند . از طرفی برخی شرکت‌های آنتی ویروس به دلایل نامعلومی، آنتی ویروس‌هایی را تبلیغ می‌کنند که قابل ثبت و آپدیت در ایران نیست و خدمات پشتیبانی مستقیم و بدون واسطه نیز ارائه نمی‌کند و در صورت بروز هرگونه مشکل، کاربر دچار معظل بزرگی خواهد شد.

2 - اعتبار شرکت تولید کننده‌ی نرم افزار امنیتی:

  در مرحله‌ی دوم باید انتخاب ما از بین محصولات آنتی ویروس شرکت‌هایی انجام شود که معتبر باشند.  توجه داشته باشید متاسفانه در ایران بسیاری از کارشناسان فناوری اطلاعات دانش صحیحی نسبت به شرکت‌های امنیتی تولید کننده‌ی آنتی ویروس ندارند و به همین دلیل پرسش از کارشناسی که شاید آشنا و یا فامیل باشد، لزوما به معنای دریافت پاسخ و راهنمایی  صحیح نیست.

3 - انتخاب بر اساس نیاز کاربری:

  هر شرکت تولیدکننده‌ی نرم‌افزار امنیتی دارای چند کلاس محصول است و محصولات آنتی ویروسی که فقط ضد ویروس هستند و دارای فایروال نیستند و یا محصولات کلاس اینترنت سکیوریتی (internet Security) که ترکیب آنتی ویروس، فایروال و چند قابلیت متفاوت است را عرضه می‌کند.

  از ویژگی‌های امنیتی یک آنتی ویروس قابل اعتماد می‌توان به قابلیت بهینه‌سازی ویندوز، کنترل والدین بر عملکرد فرزندان، مدیریت پسوردها، قابلیت نصب بر روی کامپیوترهای ویندوزی، مکینتاش و تبلت و گوشی‌های هوشمند، حفاظت در برابر ایمیل‌های آلوده، حفاظت در برابر صفحات وب آلوده، فضای پشتیبان گیری کلود و آنلاین، حفاظت در برابر باج افزارها، اسپم‌ها و چندین ویژگی دیگر نام برد و طبیعی است هرچه محصول دارای ویژگی‌های امنیتی بیشتری باشد، برای خریداری آن باید مبلغ بالاتری را پرداخت کرد (البته در خصوص لایسنس‌های تقلبی، خرید نرم افزار می‌تواند با مبلغ بسیار نازل انجام شود.)

 4 - اعتبار گارانتی و شرکت تولید کننده:

  جدا از بحث اعتبار برند و شرکت تولید کننده‌ی نرم افزار، اعتبار واردکننده و پشتیبانی کننده‌ی آن محصول در ایران نیز دارای اهمیت بسیاری است. ممکن است شما محصول آنتی ویروس یک شرکت معتبر و بین‌المللی را انتخاب کنید و یا آن محصول با بسته‌بندی شکیل و به ظاهر موجه در بازار عرضه شود؛ ولی خدمات پشتیبانی مناسبی را دریافت نکنید.

  حتما توجه داشته باشید خرید آنتی ویروس از مراکز غیر معتبر و یا گارانتی‌های غیر معتبر باعث می‌شود یا محصول جعلی و تقلبی به دست شما برسد و یا شرکت گارانتی کننده قادر به پاسخگویی و ارائه‌ی پشتیبانی به شما نباشد و یا لایسنس آنتی ویروس پس از مدتی مسدود (بلاک) شود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرسس ایرانیان

شرکت آرسس ‌ایرانیان ( Arses Iranian ) با بیش از 15 سال تجربه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، تلاش نموده است تا برپایه تکنولوژی روز دنیا، برترین نرم‌افزارهای مورد نیاز مدیران IT را گردآوری نماید. بمنظور آشنایی بیشتر با محصولات و خدمات آرسس، می توانید بروشور مورد نظر را از سایت دریافت فرمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]