اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960706262497216

دوره آموزشی وبینار ۱۰ فرمان رهبری و مدیریت در کسب و کار برگزار شد

کد: 13960706262497216

https://goo.gl/aiFvoL

، بندر عباس , (اخبار رسمی): دوره آموزشی وبینار ۱۰ فرمان رهبری و مدیریت در کسب و کار  با حضور مدیران و صاحبین کسب وکار در تاریخ ۱۲ مهرماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کسب و کار شما، دوره آموزشی وبینار ۱۰ فرمان رهبری و مدیریت در کسب و کار با حضور مدیران و صاحبین کسب وکار در تاریخ ۱۲ مهرماه برگزار شد.

علیرضا جعفری مدیر عامل کسب و کار شما هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش مدیران سازمان ها و صاحبین کسب و کار بیان و گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان صنعت سازمان ها و صنایع و همچنین تمامی افرادی که صاحب کسب و کار هستند و یا کسب و کاری را مدیریت می کنند حتی اگر آن کسب وکار کوچک و بدون نیروی کار و یا حداقل یک یا دو نفر نیروی کار دارند.، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این صنعت در کشورمان فراهم شود.

علیرضا جعفری درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود: هدف اصلی ما ارائه آموزش آنلاین و راحت برای مدیران و صاحبین کسب وکار است تا هر فعالیتی اقتصادی و یا هر نیرویی به یک فعالیت و یا نیروی ارزش آفرین تبدیل شود.

اوبه برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: برای مدیرانی و صاحبین کسب وکار که دوست دارند مهارت ها و دانش لازم خود را در کسب وکار ارتقا دهند دوره های مجازی و آنلاین MBA را با بهترین شرایط از لحاظ زمانی و ریالی و کیفیت محتوا طراحی کرده ایم.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر دوره‌ها می‌توانند به وبسایت www.kasbokareshoma.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کسب و کار شما

مرکزآموزش کسب و کار شما بعنوان مرکز آموزش و مشاوره کسب وکار جهت راه اندازی و بهبود عملکرد کسب وکار در فضای آفلاین و آنلاین با هدف اشتغال زایی بر پایه مهارت های فردی و رشد و رونق در شرایط کسب وکارها و طراحی شیوه های مدیریت ،رفتارهای سازمانی ،طراحی بیزینس پلن و هدف گذاری در کسب وکار فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش