اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960718263537216

دومین دوره آموزشی ترکیبی آنلاین و حضوری بیزینس شارکز بندرعباس

کد: 13960718263537216

https://goo.gl/1KKMzt

، بندر عباس , (اخبار رسمی): دومین دوره Business Sharks متشکل از ۴ جلسه آنلاین و ۳ جلسه کارگاهی از 14 آبان ماه 1396 در بندر عباس برگزار می‌شود.

دومین دوره آموزشی ترکیبی آنلاین و حضوری بیزینس شارکز بندرعباس
دومین دوره آموزشی ترکیبی آنلاین و حضوری بیزینس شارکز بندرعباس

اهمیت این دوره در این است که با توجه به رشد تکنولوژی و ایجاد تغییرات اساسی در کسب و کار باید به فکر این باشیم که هم راستا با این تغییرات حرکت کنیم و نقش تکنولوژی را در کسب درآمدمان افزایش دهیم.در بخش دوره آنلاین با یک فناوری جدید، به سادگی، صدای استاد و متون آموزشی را دریافت میکنید و همچنین میتوانید در پایان کلاس فیلم ضبط شده کلاس را هم دریافت کنید.در بخش حضوری هم فقط مباحث عملی و کارگاهی برگزار میشود تا دوستان شرکت کننده در دوره فرصت تمرین و اجرایی کردن مباحث زیر نظر استاد را تمرین کنند.

چرا آنلاین:‌۴ جلسه از این دوره بصورت آنلاین برگزار میشود که به این دلیل است، با توجه به کمبود وقت و پر مشغله بودن مدیران و صاحبین کسب و کارها این شرایط را ایجاد کردیم که بتوانند به راحتی آموزش های لازم را ببینند و در زمان شان هم مدیریت کرده باشند.دوره آنلاین این امکان را برای شما ایجاد میکند که در هر مکانی به راحتی در کلاس حضور پیدا کنید.

سرفصل های دوره‌:‌  نسل سومکارآفرینی اینترنتی/ایده یابی بر مبنای تکنولوژی/تفکر استراتژیک در عصر تکنولوژی/خلق محصول ناب

اساتید دوره: ۱- آقای استاد عبدالرسول تقوایی مدرس دانشگاه UTAR  مالزی -بازاریابی نسل سوم۲- آقای استاد محمد آکوچکیان-مدیر بخش خاورمیانه EBS سوئدتفکر استراتژی – تفکر استراتژی در عصر تکنولوژی-خلق محصول ناب۳- آقای دکتر علی خادم الرضا-عضو هیئت علمی آکادمی مجازی ایرانیانکارآفرینی اینترنتی و چگونگی استفاده بهینه از تکنولوژی در کسب و کار۴- آقای استاد علیرضا جعفری-مدیر وب سایت کسب و کار شماایده یابی و شناخت فرصت های جدید کسب و کار در عصر تکنولوژی

رزومه اساتید: محمد آکوچکیان:کارآفرین برگزیده ملی، مدیر موفق ملی در عرصه جهان اسلام و دارنده نشان عالی مدیر سال است. وی دانش آموخته مدیریت استراتژیک و نویسنده کتاب “خلق محصول ناب” میباشد. محمد آکوچکیان به عنوان مدیر پروژه های بین المللی آموزش مجازی، در سال ۲۰۱۰ برنده جایزه جهانی mYprize مالزی برای پیاده سازی آموزش مجازی روی نسل چهارم تلفن همراه از YTL مالزی شد.

رسول تقوائی:استاد دانشگاه UTAR مالزی و عضو هیات علمی EBS سوئد میباشد. تخصص وی بازاریابی نسل سوم و مدیریت بازار میباشد. وی مدرس برجسته برنامه های Business SHarks در کشورهای مختلف بوده است. کتاب جدید وی در حوزه بازاریابی و مدیریت بازار به زودی منتشر خواهد شد.

دکتر علی خادم الرضا:نویسنده کتاب “آنان که میدانند …” و عضو هیات علمی آکادمی مجازی ایرانیان است. ایشان متخصص ایجاد کسب و کار اینترنتی از صفر تا صد است. به عنوان مدیر شرکت “کیمیا فکر بزرگ” او تلاش زیادی در توسعه کسب و کارهای اینترنتی فوق العاده دارد. کتاب جدید وی در حوزه “ایجاد کسب و کار اینترنتی از صفر تا صد” به زودی منتشر خواهد شد.

علیرضا جعفری:نویسنده کتاب فرمول پی(طراحی و راه اندازی کسب و کار به روش خودتان) و مدیر وب سایت کسب وکار شما و دانش آموخته MBA در گرایش استراتژی  است.  همچنین مشاور کسب وکار در زمینه کارآفرینی و راه اندازی شغل است. برنامه ریزی و فعالیت مستمر برای ایجاد کارآفرینان و  فعالان اقتصادی ارزش آفرین جزئی از محتواهای آموزشی ایشان است.

مزایای این دوره:محتوای درسی جدید و کاربردی – به همراه جلسه پرسش و پاسخ در آخر هر جلسه – فرصت حضور در کلاس اساتید بین المللی و مدرس دانشگاه – و صدور گواهینامه های بین اللملی از: EBS سوئد/آکادمی مجازی ایرانیان/مجموعه آموزشی کسب وکار شما

سرمایه گذاری  دوره:هزینه این دوره، تنها ۳۹۰ هزار تومان است که جدای از مباحث آموزشی شامل هزینه هایی مثل پکیج و جزوه‌ آموزشی، میان وعده ها و نهار در کلاس های حضوری و همچنین لوازم التحریر مورد نیاز در کارگاه نیز میباشد.

برنامه ریزی زمانی دوره: شروع دوره از مورخه ۱۴  آبان ماه ۹۶ است.

از دیگر مزایا ثبت نام در دوره آموزشی Business Sharks میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

شرکت در دوره های وبیناری آموزشی رایگان:با شرکت در این دوره میتوانید در فرصت های بعدی در دوره های آموزشی آنلاین رایگان شرکت کنید و یادگیری خود را عمیق تر و لذت بخش تر کنید.

امکان حضور در دوره MBA  آکادمی مجازی ایرانیان با شرایط ویژه مالی: با شرکت در این دوره میتوانید از شرایط ویژه مالی برای شرکت در دوره یک ساله MBA و همچنین استفاده از تخفیفات ویژه محصولات استفاده کنید.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کسب و کار شما

مرکزآموزش کسب و کار شما بعنوان مرکز آموزش و مشاوره کسب وکار جهت راه اندازی و بهبود عملکرد کسب وکار در فضای آفلاین و آنلاین با هدف اشتغال زایی بر پایه مهارت های فردی و رشد و رونق در شرایط کسب وکارها و طراحی شیوه های مدیریت ،رفتارهای سازمانی ،طراحی بیزینس پلن و هدف گذاری در کسب وکار فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی