اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961024276337216

چگونه شغل خوب داشته باشیم؟

کد: 13961024276337216

https://goo.gl/djFfeH

، بندر عباس , (اخبار رسمی): چگونه شغل خوب داشته باشیم و یا چگونه شغل مناسب خود را پیدا کنیم و یا اینکه شغل مناسب من چیست؟ آیا شما هم در انتخاب شغل مناسب با توجه به شرایط اقتصادی و دوران رکودی که در آن قرار داریم دچار مشکل هستید؟ آیا شما هم تلاش‌های زیادی برای راه اندازی شغل مناسب داشته‌اید و در این مسیر دچار چالش شده‌اید؟

چگونه شغل خوب داشته باشیم
علیرضا جعفری مشاور راه اندازی شغل و مدیر وب سایت کسب وکار شما

روی مزد تاکید داریم؛ چون فعالیت‌هایی که به مزد ختم می‌شوند سرمایه‌ی اولیه‌ی کمتری نیاز دارند. بیشتر افراد علت اجرایی نکردن ایده‌های خود را نبود سرمایه می‌دانند

آیا شما هم تجربه‌های زیادی در شکست خوردن،راه اندازی شغل‌ها دارید؟ آیا شما هم جزء آن دسته افراد هستید که ۵، ۱۰، ۱۵ بار شغل خود را تغییر داده‌اید؟واقعیت امر در انتخاب شغل خوب داشتن این است که می‌شود برای آن بی شمار از این آیا‌ها نوشت، کافی است قدری با مردم گفتگو داشته باشید.

مردم به شما خواهند گفت که چگونه به دنبال شغل خوب هستند و متاسفانه آن را پیدا نمی‌کنند. آنها به شما خواهند گفت که در تامین نیازهای خود دچار مشکل شده‌اند و واقعا در پیدا کردن شغل خوب دچار مشکل شده‌اند.

شغل خوب

در مقالات گذشته توضیحات زیادی در مورد  شغل داده ایم از شما دعوت می‌کنیم که این مقالات را بخوانید. شما همچنین می‌توانید از فایل‌های صوتی اولویت‌های انتخاب شغل هم استفاده کنید. کافی است به سایت www.kasbokareshoma.com  مراجعه کنید و کلمه شغل را جستجو کنید، محتواهای رایگان زیادی را دریافت خواهید کرد.

داشتن کسب و کار مانند تمامی دارایی‌هایی که داریم، باید دارای یک نقشه و یا پلن باشد این پلن یا نقشه تیکه‌ها یا پازل‌های کسب وکار ما را مشخص می‌کند. هر زمانی که ما بتوانیم تیکه‌های پازل را درست در کنار هم قرار دهیم کسب وکاری موفق خواهیم داشت.

این تکه‌های پازل‌ متفاوت مثل مهارت، دانش، تجربه، سرمایه، بازار، مشتری، استراتژی و... هستند. در اینجا قصد دارم بیشتر روی توانایی‌های شما و استراتژی صحبت کنم تا بتوانیم نتیجه مناسبی را در خصوص چگونه شغل خوب داشته باشیم، دریافت کنیم چون در دوران رکود اقتصادی قرار داریم و این دو مسئله خیلی مهم است.

استراتژی شغل

در مورد استراتژی پیشنهاد این است که رویکرد شما بهتر است، انجام کاری خدماتی باشد که بتوانید بابت آن مزد دریافت کنید. کارهای خدماتی که قشر متوسط جامعه از آن استفاده می‌کنند جزء بهترین انتخاب‌ها هستند، چرا که کارشناسان اقتصادی معتقدند جامعه از لحاظ درآمدی به دو دسته ۲۰ درصدی متوسط به بالا و ۸۰ درصدی متوسط به پایین تقسیم می‌شوند و افرادی که جزء دسته ۸۰ درصدی هستند در بیشتر اوقات کل درآمد خود را هزینه می‌کنند و به فکر سرمایه‌گذاری و یا پس انداز کردن نیستند. در این مرحله شما بازاری را خواهید داشته که تمایل زیادی برای هزینه کردن و خرج کردن موجودی خود دارند. کافی است شما به معنای واقعی نیازهای آن‌ها را شناسایی کنید و آن نیازها را برطرف کنید.

به این مسئله توجه زیادی کنید که مردم در زمانی که برای برطرف کردن نیازهایی مثل ترس، رویا و مشکل راحت‌تر هزینه می‌کنند. خیلی از افراد پول را خرج می‌کنند که به رویاهای خود دسترسی پیدا کنند و یا از مسئله‌ای ترس دارند و یا انجام کاری را سخت می‌دانند. شما می‌توانید از طریق لینک زیر کتاب فرمول پی (راه اندازی شغل به روش خودتان را دریافت کنید)

ایده‌های کسب وکار

خیلی از والدین هستند که برای فرزندان‌شان رویاهایی دارند، کافی است شما آن‌ها را شناسایی کنید و این مسئله را برای آن‌ها برطرف کنید.  به فامیل و یا دوستان و یا اطرافیان‌تان و یا کسانی که از لحاظ درآمدی متوسط هستند، نگاه کنید. این افراد چه نیازی دارند؟ با مشکلات، ترس‌ها و رویاهای خود چه کاری انجام می‌دهند؟ به راحتی مشاهده خواهید کرد که خیلی از این افراد بابت برطرف کردن این موارد مزد پرداخت می‌کنند.

روی مزد تاکید داریم چون در حال حاضر فعالیت‌هایی که به مزد ختم می‌شوند معمولاٌ سرمایه‌ی اولیه‌ی کمتری نیاز دارند (سرمایه اولیه که بیشتر افراد با آن مشکل دارند) و دلیل انجام ندادن و یا اجرایی نکردن خیلی از ایده‌هایشان را نداشتن سرمایه اولیه کافی می‌دانند.

نکته : ممکن است در اینجا پاسخ بدهید که چه شغلی را انتخاب کنم که مزد دریافت کنم؟ پیشنهاد  این است که باید به فکر ایجاد یک توازن باشید. بین مهارت‌ها و توانمندی‌ها و نیازهای مردم (بهترین کار این است که به اطرافیان نگاه کنیم) توازن برقرار کنید.

در مورد کشف توانمندی‌ها هم پیشنهاد می‌دهیم که کتاب کشف توانمندی‌ها از انتشارات فرا را مطالعه کنید. مطالعه این کتاب کمک زیادی به شما در شناخت توانایی‌ها و توانمندی‌های‌ شما می‌کند.

خلاصه و جمع بندی:

کاری را انجام دهید که جز توانایی‌های شما باشد و بابت آن مزد دریافت کنید. (نگویید نه، چون واقعا همه‌ی افراد توانایی‌هایی دارند که می‌توانند بابت آن مزد بگیرند.)

برای اینکه برای شما روشن بشود شغل خودم را معرفی می‌کنم. در گذشته شرکت حمل و نقل داشتم و در حال حاضر هم دارم؛‌اما یک مدیر برای آن کار انتخاب کرده‌ام و خودم در دفتر مشاوره‌ام فعالیت می‌کنم. کار مشاوره من یک کار خدماتی است و نیازهای مردم را برطرف می‌کنم و مزد دریافت می‌کنم.

نظر شما در مورد (چگونه شغل خود را داشته باشم) چیست؟ منتظر دیدگاه‌های شما هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کسب و کار شما

مرکزآموزش کسب و کار شما بعنوان مرکز آموزش و مشاوره کسب وکار جهت راه اندازی و بهبود عملکرد کسب وکار در فضای آفلاین و آنلاین با هدف اشتغال زایی بر پایه مهارت های فردی و رشد و رونق در شرایط کسب وکارها و طراحی شیوه های مدیریت ،رفتارهای سازمانی ،طراحی بیزینس پلن و هدف گذاری در کسب وکار فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام