اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960713263126259

خرید دوچرخه سخته!

نکات مهم قبل از خرید دوچرخه دست دوم

کد: 13960713263126259

https://goo.gl/Xvpp4j

، رشت , (اخبار رسمی): اگر تا به حال دوچرخه نداشته‌اید و می خواهید دوچرخه بخرید، با طیف وسیعی از برندها، اندازه‌ها و فروشگاه‌ها رو‌به‌رو می‌شوید و انتخاب برای شما دشوار می‌شود! به خصوص وقتی که بخواهید یک دوچرخه دست دوم بخرید! در این نوشته قصد داریم تا شما را با نحوه خرید یک دوچرخه دست دوم آشنا کنیم .

نکات مهم قبل از خرید دوچرخه دست دوم
نکات مهم قبل از خرید دوچرخه دست دوم

حتما در صورت خرید دوچرخه تا 3 روز حق پس دادن دوچرخه را بگیرید. در این 3 روز شما می توانید مشکلات دوچرخه را متوجه شوید و در صورت زیاد بودن مشکلات از خرید دوچرخه صرف نظر کنید.

شاید دوچرخه، یکی از بزرگترین اختراعات تاریخ بشری باشد‌! شما به وسیله دوچرخه می‌توانید به هر جایی که بخواهید، بروید. آن‌ هم با سرعتی بالغ بر 2 تا 5 برابر راه رفتن معمولی! ‌ البته دوچرخه نه سوخت فسیلی استفاده می‌کند و نه سوخت خارجی! تنها با انرژی بدن شما کار میکند! بنابراین ضرری برای محیط زیست ندارد و علاوه بر آن، خرج زیادی هم ندارد!  
 

موارد زیر شما را در خرید دوچرخه دست دوم کمک می‌کند :

1- مهمترین قسمت دوچرخه تنه آن است، پس به آلیاژ و مرغوبیت آن و همچنین تمیز و بدون خط و خش بودن تنه توجه کنید.

2- خودرو دوچرخه (محلی که زنجیر دور آن پیچیده شده است و با تعویض دنده زنجیر برروی آن بالا و یا پایین می‌رود) و همچنین طبق دوچرخه (محلی که زنجیر دور آن پیچیده شده است و پدال به آن متصل شده است) نباید تیز باشد.

3- به زنجیر دوچرخه حتما توجه کنید؛ این قسمت نباید شل و گشاد شده باشد.

4- طوق عقب دوچرخه را بچرخانید و دوچرخه را از بخش زین بلند کنید، در این حالت نباید هیچ لرزشی در دوچرخه حس کنید.

5- طوق جلوی دوچرخه را بچرخانید و از کرپی (محلی که دو شاخه را به بدنه متصل می‌کند) بلندش کنید، در این حالت نیز نباید هیچ لرزشی در دوچرخه حس کنید.

6-  سوار دوچرخه شوید و یکی یکی دنده‌ها را عوض کنید تا از سالم بودن دنده‌ها مطمئن شوید.

7- لاستیک‌های دوچرخه را مورد بررسی قرار دهید. هر چه میزان خوردگی آج لاستیک زیاد باشد به این معنی است که دوچرخه زیاد استفاده شده‌ است.

8- در انتخاب دوچرخه هرگز فریب تجهیزات اضافی مانند کمک فنر‌های زیاد، ترک بند، چراغ و … را نخورید.

9- به کمک فنر دوچرخه به ویژه قسمت‌های آچار خور آن توجه کنید. که جای آچار بر روی آن نباشد (از رنگ رفتگی و یا خوردگی می‌توانید متوجه شوید) 

10- حتما در صورت خرید تا 3 روز حق پس دادن دوچرخه را بگیرید. در این 3 روز شما می‌توانید مشکلات دوچرخه را متوجه شوید و در صورت زیاد بودن مشکلات از خرید دوچرخه صرف نظر کنید.

 

از کجا دوچرخه دست دوم بخرید؟

1 - خرید به صورت حضوری (که باعت اتلاف وقت و هزینه شما می‌شود)

2 - خرید به صورت اینترنتی از سایت نیازمندی "شست" 

 

برای مشاهده قیمت انواع دوچرخه دست دوم می‌توانید در سایت شست به صفحه دوچرخه، اسکیت و اسکوتر مراجعه کنید.

و همچنین اگر قصد فروش دوچرخه خود را دارید، می‌توانید همین حالا از طریق سایت شست و یا اپلیکیشن شست اقدام به ثبت آگهی کنید.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شست

شست سایت رسمی نیازمندی‌های اینترنتی کشوراست و ثبت آگهی در شست به دو صورت رایگان و ویژه صورت می‌گیرد.شما می‌توانید از طریق سایت شست و آگهی گذاشتن بر روی این سایت خرید و فروش بی واسطه را تجربه کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]