اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960730265206259

خرید مبل سخته!

نکات مهم قبل از خرید مبل

کد: 13960730265206259

https://goo.gl/Kize5q

، رشت , (اخبار رسمی): اگر شما هم به فکر خرید مبلمان جدید برای منزلتان هستید، بهتر است نکاتی را رعایت کنید تا از خرید خود لذت ببرید و مبلمانی شیک و راحت داشته باشید.

نکات مهم قبل از خرید مبل
نکات مهم قبل از خرید مبل

برای خرید مبل هرگز شتاب‌زده عمل نکنید زیرا تصمیم شتاب‌زده وقت و پول شما را هدر می‌دهد. اگر برای خرید وسیله مورد نیازتان به اندازه کافی فکر نکرده باشید، به مشکلات زیادی برمی خورید

یکی از بزرگترین لذت‌های زندگی استراحت روی یک مبل گرم و نرم بعد از یک روز سخت کاری است. اما خرید یک مبل منحصر به فرد نیاز به دقت بالا و بررسی تمام جوانب آن دارد. حال نکات مهم در خرید مبل را برای شما بازگو می کنیم پس اگر قصد خرید یک مبل ایده آل و مناسب با فضای دکوراسیون منزل تان را دارید این مطلب را از دست ندهید.

 

تناسب

ابعاد و اندازه یکی از نکات مهم در خرید مبل محسوب می شود. مبل جدید شما باید متناسب با اندازه و شکل فضای نشیمن تان انتخاب شود. پیش از خرید مبلتان فضای رفت و آمد در اتاقتان را در نظر بگیرید حتی می توانید روی زمین علامت گذاری کنید تا مطمئن شوید فضای اشغال شده فعالیت‌های شما را مختل نخواهد کرد.

راحتی

راحتی یکی دیگر از نکات مهم در خرید مبل است. توجه داشته باشید که علاوه بر زیبایی، یک مبل ایده آل باید حتما راحت و با کیفیت باشد؛ چرا که دست کم پنج سال دیگر می‌خواهید از آن استفاده کنید؛ پس راحتی و کیفیت ساخت باید شاخص مهمی برای خرید مبل شما باشد.

 

شکل و اندازه

اگر اتاق نشیمن شما باریک و کوچک است و با قرار دادن یک مبل در این فضا سایر عملکردهای شما مختل می‌شود، پس به دنبال خرید یک مبل هماهنگ با شکل و اندازهی فضای نشیمن خود بروید و از داشتنش لذت ببرید.

 

کاربرد

یکی از نکات مهم در خرید مبل در نظر گرفتن کاربرد آن است به طور مثال اگر مبل انتخابی شما برای تماشای تلوزیون است؛ پس انتخاب مبل L شکل و یا U شکل نسبت به مبلمان استیل گزینه‌ی ایده آل و صحیح‌تری برای شما است؛ چرا که همه‌ی اعضای خانواده را می‌تواند دور هم جمع کند و با استفاده از آن‌ها راحتی مناسبی در این فضا خواهید داشت.

 

 انتخاب بدنه مقاوم

انتخاب یک مبل با بدنه‌ی محکم و مقاوم از نکات مهم در خرید مبل است که باید به آن توجه بیشتری داشت. قاب‌های چوبی بهترین انتخاب برای بدنه مبلمان محسوب می شود، فریم و قاب فلزی نیز برای این منظور مناسب است اما جا به جایی مبلمان را با چالش مواجه خواهد کرد.

 

شکل دسته

شاید شکل دسته‌ی مبل از نکات مهم در خرید مبل محسوب نشود؛ اما باید بگوییم که راحتی دسته مبل نیز به اندازه نشیمنش دارای اهمیت است. یک دسته باریک و سفت مانع از آرامش شما در زمان استراحت، فیلم دیدن و یا گپ و گفتگو می شود؛ پس در انتخاب مبلمتان حتما به راحتی دسته‌ها نیز توجه کنید.

 

پارچه

انتخاب پارچه یکی از نکات مهم در خرید مبل به شمار می‌آید. نکته‌ای که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و جلوه فضای داخلی شما خواهد داشت. در انتخاب طرح و رنگ پارچه‌تان باید به هماهنگی آن با فضای نشیمن‌تان بپردازید.

 

جنس پارچه

جنس پارچه‌ی رو مبلی در واقع تاثیر زیادی در زیبایی و ظاهر سبک دکوراسیون شما دارد. باید توجه داشته باشید که حتما نوع بادوام آن‌ها را انتخاب کنید و سال‌ها این مبل‌ها را در دکوراسیون خود داشته باشید و مثل روز اول در فضای داخلی‌تان بدرخشد، پس بهتر است در هنگام خرید از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید و از آن‌ها نحوه‌ی نگهداری و مراقبت آن‌ها را بپرسید تا بتوانید همیشه مبلمانی منحصر به فرد داشته باشید.

 

رنگ مبل

برای انتخاب رنگ مبل مورد علاقه‌تان حتما به سبک، ابعاد و سایر جزییات دکوراسیون خود باید توجه داشته باشید. در  انتخاب خود ست کردن پرده، مبلمان و فرش در دکوراسیون منزل را فراموش نکنید و توجه داشته باشید که اگر فرزند کوچکی دارید و رفت و آمد در فضای نشیمن شما زیاد است و یا زمانی برای نظافت ندارید، پس رنگ‌های چرک تاب بهترین انتخاب برای شما هستند.

 

با خواندن این مطلب شما تا حدود زیادی با نکات مهم در خرید مبل آشنا شدید.

حتما در هنگام خرید مبل به نکات گفته شده توجه کنید.

برای مشاهده قیمت انواع مبل دست دوم می‌توانید به سایت شست صفحه لوازم خانگی، مبلمان و دکوراسیون مراجعه کنید.

و همچنین اگر قصد فروش مبل خود را دارید می‌توانید از طریق سایت شست و یا اپلیکیشن شست اقدام به ثبت آگهی کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شست

شست سایت رسمی نیازمندی‌های اینترنتی کشوراست و ثبت آگهی در شست به دو صورت رایگان و ویژه صورت می‌گیرد.شما می‌توانید از طریق سایت شست و آگهی گذاشتن بر روی این سایت خرید و فروش بی واسطه را تجربه کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]