اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960724264496259

شست، بازار خرید و فروش اجناس نو و دست دوم

چه طور با شست وسایل قدیمی و دست دوم خود را بفروشیم؟

کد: 13960724264496259

https://goo.gl/cHRgfS

، رشت , (اخبار رسمی): شاید اولین راهی که برای فروش وسایل و  لوازم دست دوم، به ذهنمان می‌رسد وانت بارهای سمسار است. اما برای فروش وسایل چه کسی می‌خواهد که اموالش را مفت و ارزان به این وانتی‌های سیار بفروشد و یا چه کسی حوصله چانه زدن بر سر قیمت را با وانتی‌های سیار دارد؟

چه طور با شست وسایل قدیمی و دست دوم خود را بفروشیم ؟!
چه طور با شست وسایل قدیمی و دست دوم خود را بفروشیم؟

حتما در هنگام ثبت آگهی به این نکته نیز توجه کنید که مشتریان جهت کسب اطلاعات بیشتر نیاز به ارتباط با شما دارند، ثبت کردن آگهی بدون شماره های تماس یعنی از دست دادن مشتریان و خریداران بالقوه

اگر شما هم مثل ما حوصله‌ی چنین کارهایی را ندارید، پیشنهاد ما استفاده از شیوه‌های امروزی‌تر و به صرفه‌تر فروش لوازم دست دوم، تبلیغات در اینترنت است؛ یعنی تبلیغات در سایتی مثل «شست» که بازار خرید و فروش اجناس نو و دست دوم است. اما برای سرعت بخشیدن به فروش کالای دست دوم و همچنین آسان‌تر کردن آن، بایدها و نبایدهایی وجود دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

 

باید: درباره کیفیت کالای دست دوم خود اطلاعات کافی داشته باشید

در مورد جنس و کیفیت مواد به کار رفته به عنوان مثال در مبلمان و سرویس خواب و سایر وسایل و همچنین برند آن اطلاعات کافی کسب کنید. احتمالا مشتریان در مورد نوع چوب و پارچه بکار رفته در مبلمان و سرویس خواب از شما سوالاتی خواهند پرسید و نیز خرید کردن از یک فروشنده آگاه را‌ترجیح خواهند داد. کسب اطلاعات در مورد کیفیت کالای دست دوم در قیمت گذاری نیز به شما کمک خواهد کرد.

 

باید: منصفانه قیمت گذاری کنید

برای قیمت گذاری اشیاء آنتیک و یا گران قیمت، حتما باید یک کارشناس خبره مشورت کنید یا بصورت آنلاین اطلاعات لازم را کسب کنید. برای کالاهایی با ارزش پایینتر، بهتر است سری به سمساری‌ها بزنید تا حدود قیمت دستتان بیاید حتی می‌توانید در سایت‌های دست دوم فروشی گشتی بزنید، قیمت گذاری صحیح و منصفانه موجب صرفه جویی در وقت شما و مشتری می‌شود.

اکثر مشتریان کالای دست دوم می‌خواهند که برای خرید چانه بزنند. پس بهتر است برای این دسته مشتری‌ها، قیمتی کمی‌بیش از آنچه مد نظر است، قرار دهید. اما اگر قصد ندارید قیمت را پایینتر بیاورید، مطمئن شوید که قیمت‌ پیشنهادی‌تان مناسب و منصفانه است.

 

باید: عکس کالا‌هایتان را ضمیمه تبلیغاتتان کنید

اگر می‌خواهید تبلیغات را در سایت شست انجام دهید، مطمئن باشید که با گذاشتن عکس، کارتان زودتر راه می‌افتد. افراد (و بخصوص مشتریان لوازم خانه)، معمولا توجهی به تبلیغات بدون تصویر نمی‌کنند و طبق نتایج به دست آمده از داده‌ها با گذاشتن عکس شانس دیده شدن آگهی خود را 5 برابر کنید.

 

باید: تبلیغات را با کمترین هزینه انجام دهید

بهتر است برای فروش اجناس دست دوم هزینه کمی‌ را متحمل شوید یا اصلا هزینه‌ای نپردازید تا سود بیشتری کسب کنید. اگر تبلیغاتتان را رایگان انجام دهید حتی اگر کالای شما فروخته هم نشود شما ضرر نخواهید کرد. سایت شست، مکانی است که شما می‌توانید کالای دست دوم‌تان را رایگان تبلیغ کنید، البته این نکته را نیز بیان کنیم با ثبت آگهی به صورت ویژه، آگهی شما با شکل و شمایل جذاب‌تر نمایش داده می‌شود.

 

نباید: در مورد کیفیت و شرایط کالا چیزی را ناگفته بگذارید

در تبلیغاتتان، در مورد شرایط وسایل با مشتری صادق باشید. تصاویری از کالا تهیه کرده و آن را ضمیمه تبلیغ کنید، و همچنین در مورد عیب‌های وسیله‌ها به عنوان مثال روی مبلمان و سرویس خواب توضیحاتی بنویسید.

 

نباید: آگهی خود را بدون شماره‌های تماس ثبت کنید

حتما به این نکته توجه کنید که مشتریان جهت کسب اطلاعات بیشتر نیاز به ارتباط با شما دارند، ثبت کردن آگهی بدون شماره‌های تماس یعنی از دست دادن مشتریان و خریداران بالقوه

برای دیدن انواع کالای دست دوم  و آگهی کردن کالای خودتان می‌توانید به سایت شست سر بزنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شست

شست سایت رسمی نیازمندی‌های اینترنتی کشوراست و ثبت آگهی در شست به دو صورت رایگان و ویژه صورت می‌گیرد.شما می‌توانید از طریق سایت شست و آگهی گذاشتن بر روی این سایت خرید و فروش بی واسطه را تجربه کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]