اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960801265294923

دومین حضور استارت آپ حسابداری شخصی پارمیس همراه در ITE2017

حضور استارتاپ (حسابداری شخصی پارمیس همراه) در سومین نمایشگاه تراکنش ITE2017

کد: 13960801265294923

https://goo.gl/fKu263

، تهران , (اخبار رسمی): امسال نیز همچون سال‌های گذشته نمایشگاه تراکنش ایران (Iran Transaction Exhibition) در بوستان گفتگو برگزار می‌شود و در این دوره از نمایشگاه نیز شاهد حضور مدیران ارشد دولتی، مقامات بانکی، فعالان حوزه های پرداخت و همچنین استارت آپ حسابداری شخصی پارمیس همراه خواهیم بود.

حضور استارت آپ حسابداری شخصی پارمیس همراه در سومین نمایشگاه تراکنش ITE2017
2 تا 4 آبان ماه 96، ساعت 9 صبح لغایت 18 عصر | بوستان گفتگو، مجتمع نمایشگاهی شهر، سالن پردیس، غرفه 24

علاقمندان جهت بازدید از غرفه پارمیس همراه می توانند از 2 تا 4 آبان ماه 96، از ساعت 9 صبح لغایت 18 عصر به محل نمایشگاه واقع در بوستان گفتگو، مجتمع نمایشگاهی شهر، سالن پردیس، غرفه 24 مراجعه کنند.

استارت آپ حسابداری پارمیس همراه، امسال نیز با حضور در این رویداد بزرگ فین تکی در میان سایر استارت آپ‌های شرکت کننده در این نمایشگاه حضور دارد تا ضمن رونمایی از امکانات و قابلیت‌های جدید این اپلیکیشن رایگان حسابداری شخصی، زمینه را برای همکاری‌های بیشتر با بانک‌ها فراهم کند تا در آینده‌ای نزدیک حاصل این همکاری برای کاربران پارمیس همراه و همچنین فعالان حوزه بانکداری اثربخش واقع شود.

نمایشگاه تراکنش یا ITE 2017 که امسال سومین سال برگزاری خود را تجربه می‌کند به صورت تخصصی در حوزه‌ی پرداخت، امور بانکی و مالی و به طور کلی FinTech متمرکز است. این نمایشگاه با هدف ایجاد فرصت‌های جدید و فراهم کردن موقعیت مناسب برای جذب سرمایه گذاران و معرفی استارت آپ‌های برتر این حوزه به مقامات برگزار می‌شود و فرصت همکاری‌های همه جانبه را برای حاضرین در این نمایشگاه فراهم می‌کند.

علاقه مندان جهت بازدید از نمایشگاه و غرفه حسابداری شخصی پارمیس می توانند در روزهای 2 تا 4 آبان ماه 96، از ساعت 9 صبح لغایت 18 عصر به محل نمایشگاه واقع در بوستان گفتگو، مجتمع نمایشگاهی شهر، سالن پردیس، غرفه 24 مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس توسط بنیانگذار شرکت، تولید شده و آغاز به کار کرد. سپس در سال 1383 و با اندیشه ارائه خدمات نرم‌افزاری مخصوصا تولید نرم‌افزارهای مالی و حسابداری‌ شرکت فناوری اطلاعات پارمیس به صورت رسمی شماره ثبت 229984 ثبت گردید و نقش جدی‌تری را در بازار رقابت به عهده گرفت. پارمیس هم اکنون نرم‌افزارهای مالی و حسابداری خود را در اختیار طیف وسیعی از مشتریان قرار داده و هر روز شاهد افزایش کمی و رشد کیفی خانواده بزرگ پارمیس هستیم. نسخه‌های فروشگاهی، بازرگانی، شرکتی و تولیدی نرم افزار‌های حسابداری پارمیس و همچنین سامانه و ماژول پیام کوتاه پارمیس، سبد محصولات متنوع مجموعه ما هستند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]