اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960806265797159

برای سرمایه گذاری بدون ریسک چه باید بدانید؟

کارگاه تهیه‌ی بسته های سرمایه گذاری

کد: 13960806265797159

https://goo.gl/zRXgCB

، تهران , (اخبار رسمی): موسسه‌ی سپینود شرق اقدام به تهیه‌ی بسته‌ی سرمایه گذاری برای کمک به تصمیم گیری سرمایه داران برای مشارکت و سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها کرده است.

کارگاه تهیه‌ی بسته های سرمایه گذاری
کارگاه تهیه‌ی بسته های سرمایه گذاری

موسسه‌ی سپینود شرق اقدام به تهیه‌ی بسته‌ی سرمایه گذاری برای کمک به تصمیم گیری سرمایه داران برای مشارکت و سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها کرده است.

بسته‌ی سرمایه‌گذاری مجموعه‌ای شامل مستندات و مدارک و مطالعاتی برای شناسایی و ارزیابی چگونگی اجرای پروژه،  بررسی اطلاعات فنی، اقتصادی ، نحوه مشارکت و سایر مدارک مرتبط با طرح است که به سرمایه داران در فرآیند تصمیم گیری کمک می‌کند. با این هدف موسسه‌ی سپینود شرق اقدام به تهیه‌ی بسته سرمایه گذاری برای کمک به تصمیم گیری سرمایه‌داران برای مشارکت و سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها کرده است.


محتویات بسته‌ی سرمایه‌گذاری

در یک بسته‌ی سرمایه‌گذاری، اطلاعات و مستندات یک پروژه برای سرمایه‌دار آماده می‌شود.
1-ارزیابی صلاحیت سرمایه پذیر Due diligence) DD)
2-مطالعات امکان سنجی (Feasibility Study) :شامل امکان سنجی،  تحلیل بازار، تحلیل فنی و تحلیل مالی و بررسی محیط زیست
3- طرح کسب و کار (Business Plan) 
4-نحوه  مشارکت (Partnership)
5-تحلیل ریسک (Risk Analysis)

این کارگاه چهارشنبه ۱۰ آبان ماه ۱۳۹۶  و همزمان با Kish Invex 2017 در جزیره‌ی کیش برگزار خواهد شد.

 پیشنهاد می‌‌شود جهت ارائه‌ی بهتر فرصت‌های سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذاران در زمان رویداد کیش اینوکس با تجهیز طرح‌ها به پکیج‌های قابل ارائه به سرمایه گذاران و بازدیدکنندگان حضور مثمر ثمرتری داشته باشید.

می‌توانید جهت ثبت پروژه خود برای جذب سرمایه گذار خارجی در سایت موسسه سپینود شرق ثبت نام کنید و یا فرم جذب سرمایه گذار را پر کرده و به ایمیل‌های موسسه ([email protected]  و یا  [email protected]) ارسال کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سپینود شرق

سپینود شرق یک موسسه بخش خصوصی است که در سال 1385 با هدف ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری و مشاوره صنعتی به کارآفرینان و سرمایه گذاران تاسیس گردید.ارائه ایده های سرمایه گذاری، مطالعه و استراتژی بازار، تدوین طرح توجیهی (امکان سنجی)، مشاوره جهت اخذ تسهیلات، تامین ماشین آلات و اجرای پروژه های صنعتی از جمله فعالیتهایی است که در سپینود شرق انجام می شوند. در واقع سپینود شرق تلاش کرده است تا در همه مراحل مختلف فرآیند سرمایه گذاری ازایده تا اجرا درکنار سرمایه گذاران و کارآفرینان و پشتیبان آنان باشد. حضور در مجامع علمی و تخصصی، اخذ گواهینامه های معتبر علمی و جهانی و انجام پروژه های متنوع در زمینه های مشاوره ای و اجرایی نشان دهنده شایستگی های سپینود شرق است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]