اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960810266424923

جشنواره تخفیف ویژه شانزدهمین تولد نرم افزار حسابداری پارمیس

کد: 13960810266424923

https://goo.gl/ybUiDS

، تهران , (اخبار رسمی): 16 سال پیش در چنین روزی کلید اولیه برای موفقیت زده شد و به طبع آن پارمیس شکل گرفت.

جشنواره تخفیف ویژه شانزدهمین تولد نرم افزار حسابداری پارمیس
جشنواره تخفیف ویژه شانزدهمین تولد نرم افزار حسابداری پارمیس

جهت برخورداری از تخفیف ویژه 30% جشنواره تولد 16 ساگی پارمیس، از 10 تا 15 آبان ماه با کارشناسان پارمیس در بخش فروش به شماره 02187759000 تماس حاصل و از این تخفیف استثنایی بهره مند شوید...

همه ما در تیم قدرتمند پارمیس این واقعیت را می‌دانیم که جایگاه موفق امروزمان را مرهون تلاش‌های تمامی افرادی هستیم که در طول این سال‌ها قدم به قدم کنارمان بودند و ما توانستیم از تجربیات، دانش و همکاری آنان درس‌های بزرگی را بیاموزیم و این آموخته‌ها را توشه راه‌مان قرار دهیم. 

 اکنون مجموعه پر افتخار پارمیس پس از 16 سال تلاش مستمر توانسته است در میان کاربرانی که پارمیس را می‌شناسند،  با سربلندی در مسیر تعالی و پیشرفت قدم بردارد و مفتخریم که همواره در این مسیر خدمتگزار هموطنان عزیزمان بوده‌ایم.

از این رو به منظور ارج نهادن به همراهی تمامی همراهان پارمیس، امسال تخفیف استثنایی جشنواره‌ی شانزدهمین تولد پارمیس را برای عموم در نظر گرفته‌ایم که پیشکش و هدیه‌ایبه پاس قدردانی از این همراهی شانزده ساله باشد.

 

شما عزیزان می‌توانید از 10 تا 15 آبان ماه از تخفیف ویژه 30% جهت خرید و استفاده از تمامی محصولات و خدمات پارمیس بهره‌مند شوید. این تخفیف 30 درصدی شامل:

  • خرید نرم‌افزار حسابداری پارمیس
  • تمدید پشتیبانی نرم‌افزار
  • ارتقای نرم‌افزار حسابداری پارمیس به نسخه‌ی پلاس

و دیگر خدمات پارمیس است.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و برخورداری از تخفیف ویژه‌ی 30% جشنواره‌ی تولد 16ساگی پارمیس، از 10 تا 15 آبان‌ماه با کارشناسان پارمیس در بخش فروش به شماره 02187759000 تماس بگیرید و از این تخفیف استثنایی بهره‌مند شوید.

 

منبع خبر: سایت پارمیس

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس توسط بنیانگذار شرکت، تولید شده و آغاز به کار کرد. سپس در سال 1383 و با اندیشه ارائه خدمات نرم‌افزاری مخصوصا تولید نرم‌افزارهای مالی و حسابداری‌ شرکت فناوری اطلاعات پارمیس به صورت رسمی شماره ثبت 229984 ثبت گردید و نقش جدی‌تری را در بازار رقابت به عهده گرفت. پارمیس هم اکنون نرم‌افزارهای مالی و حسابداری خود را در اختیار طیف وسیعی از مشتریان قرار داده و هر روز شاهد افزایش کمی و رشد کیفی خانواده بزرگ پارمیس هستیم. نسخه‌های فروشگاهی، بازرگانی، شرکتی و تولیدی نرم افزار‌های حسابداری پارمیس و همچنین سامانه و ماژول پیام کوتاه پارمیس، سبد محصولات متنوع مجموعه ما هستند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]