اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960911269987251

حسابداری چند شرکتی را بشناسید

نرم افزار حسابداری شرکتی چیست؟

کد: 13960911269987251

https://goo.gl/mwsFcL

، تهران , (اخبار رسمی): در سال‌های اخیر گسترش تکنیک‌های نو و به روز حسابداری در تمام شرکت‌های تولیدی‌، خدماتی، صنعتی و پیمانکاری موجب دگرگونی در زمینه‌ی بازرگانی و اقتصادی شده است و توانسته است علاوه بر ارائه‌ی اطلاعات و ارقام با بهره‌گیری از روش‌های جدید تحولات شگرفی را در شرکت‌های بازرگانی ایجاد کند.

 نرم افزار حسابداری شرکتی – حسابداری چند شرکتی
نرم افزار حسابداری شرکتی – حسابداری چند شرکتی | آرین سیستم

نصب یک نرم افزار حسابداری شرکتی حرفه‌ای موجب ایجاد یکپارچگی و افزایش چابکی در شرکت و کسب و کار خواهد شد. در این مقاله یکی از این نرم‌افزارهای یکپارچه حسابداری ویژه شرکت‌ها معرفی شده است

حسابداری شرکت‌ها با کمک راهکارهای مالی و اداری ثبت و محاسبه‌ی حساب‌های شرکت و بهره گرفتن از انواع نرم افزار حسابداری مالی همچون نرم افزار حسابداری شرکتی برای انواع شرکت‌ها با فعالیت مختص خود گزینه‌هایی را در دسترس دارد تا مدیران حسابداری و کاربران بتوانند به صورت جامع و عالی کارهای حسابداری شرکت خود را با توجه به استاندارد و قوانین حسابداری شرکت‌ها انجام دهند و به همین خاطر در زمینه‌ی شرکت‌های مختلف مبحث نرم افزار حسابداری شرکتی از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه‌ی مقاله بیشتر با حسابداری چند شرکتی و دانلود نرم افزار حسابداری شرکت آشنا خواهید شد.

نرم افزار حسابداری شرکتی

قبل از هر چیز باید بدانید که شرکت با هدف شروع کسب و کار تجاری جدید بین 2 یا چند نفر تشکیل می‌شود و با توجه به نوع فعالیت‌، ورود و خروج‌های مالی و میزان سود و زیان‌های به وجود آمده یک سری ثبت و گزارش‌ها در اتوماسیون اداری صورت می‌گیرد. حسابداری زیر شاخه‌های وسیع و مختلفی دارد. حسابداری شرکتی نیز یکی از زیر شاخه‌های حسابداری است که برای آشنایی بیشتر باید با یک سری اطلاعات پیش نیاز درباره نوع سهامی‌عام و خاص شرکت و انواع حسابداری شرکت‌ها آشنایی داشت.

یکی از موارد مورد اشاره و با اهمیت اطلاع از انواع شرکت‌ها و کاربرد نرم افزار حسابداری شرکتی بر اساس نوع فعالیت است. به طور مثال در حسابداری شرکت نفت باید تشخیص داد شرکت نفت در کدام دسته از انواع حسابداری شرکتی قرار دارد تا بتوانید با انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری شرکت‌، ثبت و گزارشات مناسب و کاربردی تهیه کنید.

انواع حسابداری شرکت‌ها:

  • حسابداری شرکت بازرگانی
  • حسابداری شرکت پیمانکاری
  • حسابداری شرکت تولیدی
  • حسابداری شرکت خدماتی

در ادامه با انواع حسابداری شرکت آشنا خواهید شد.

مزایا و امکانات حسابداری چند شرکتی

در واحدهای اقتصادی و شرکت‌هایی که خود را ملزم می‌دانند اسناد و دفاتر حسابداری خود را بر اساس قوانین و مقررات جاری مملکت تنظیم و بر اساس نظام‌های مالی استاندارد فعالیت کنند، توصیه می‌شود تمامی‌ رویدادهای مالی از جمله عملیات دریافت و پرداخت‌، خرید‌، فروش و تولید خود را در نرم افزار حسابداری شرکتی مطابق با آخرین قوانین حسابداری با امکان اخذ گزارش‌های قانونی برای ارائه به مراجع ذی‌صلاح ثبت و با قابلیت ارائه‌ی گزارش‌های مدیریتی به منظور تصمیم‌گیری در سازمان از مزایا و امکانات نرم افزار حسابداری شرکتی از جمله موارد زیر بهرهمند شوند:

  • طبقه بندی حساب‌ها و ارائه گزارش‌های استاندارد مدیریتی
  • شماره گذاری اتوماتیک و ثبت اسناد مالی
  • گزارش گیری از سود براساس بازه‌های زمانی دلخواه هر فاکتور
  • یکپارچه سازی و مدیریت اسناد و فاکتورهای مالی
  • ثبت و کنترل عملیات خرید و فروش‌، انبار
  • سهولت و دقت در محاسبات حقوق و دستمزد‌، سود و زیان
  • مدیریت عملیات گردش چک و بانک
  • درج فاکتور رسمی‌ و غیررسمی
  • گزارش‌گیری از سود براساس بازه‌های زمانی دلخواه هر طرف حساب و …

حسابداری شرکت‌های تولیدی

سه نوع شرکت خدماتی‌، بازرگانی‌، تولیدی در حسابداری شرکت‌ها وجود دارد که هر کدام محاسبات و نرم‌افزار حسابداری مخصوص به خود را دارد. به طور مثال ثبت و نحوه‌ی حسابداری شرکت‌های تولیدی با حسابداری در شرکت‌های خدماتی، حسابداری شرکت بازرگانی و حسابداری شرکت پیمانکاری متفاوت است.

یکی از مهم‌ترین واحدهای اقتصادی که با هدف تولید محصول و کسب سود اقدام به خرید مواد اولیه می‌کنند، موسسات تولیدی هستند که باید پروسه خرید اموال اولیه و تبدیل آن به محصول و فروش کالا را در نرم افزار حسابداری شرکتی با توجه به استانداردها و اصول ثبت حسابداری شرکت‌های تولیدی وارد کنند.

حسابداری شرکت‌های پیمانکاری

شرکت‌های پیمانکاری با شرکت‌ها و سازمان‌هایی که برای دریافت خدمات‌، مناقصه برگزار کرده‌اند، قرارداد کاری منعقد می‌کنند که این قرارداد می‌تواند فعالیت در زمینه‌ی ساختمان سازی‌، راه سازی و یا سایر موارد باشد. اما نکته‌ی مهم ثبت اسناد حسابداری بعد از سال مالی از طرف کارفرما است و اینجا است که می‌توان گفت یکی از دغدغه‌های اساسی کارفرمایان و پیمانکاران تهیه‌ی یک نرم افزار حسابداری شرکتی مرتبط با حسابداری شرکت‌های پیمانکاری در جهت مدیریت عملیات دریافتی و بررسی دقیق میزان هزینه‌های انجام شده است.

معرفی نرم افزار حسابداری شرکتی آرین سیستم

زمان آن رسیده که ماشین حساب و زونکن‌ها فراموش شوند؛ هیچ کسی استرسی بابت حساب و کتاب امور مالی شرکت نداشته باشد. نرم افزار حسابداری شرکتی آرین سیستم این دغدغه‌ها را رفع کرده است. دیگر نیازی به صرف زمان و اختصاص هزینه‌های زیاد برای محاسبات مالی کلافه کننده نیست و اکنون وقت آن رسیده که همگان با پیاده‌سازی و خرید نرم افزار حسابداری مالی از مدیریت حرفه‌ای و سریع حساب و امور مالی شرکت شگفت زده شوند! نرم افزارحسابداری آرین سیستم با رابط کاربری آسان و در عین حال حرفه‌ای طراحی شده است تا بتوان در کمترین زمان ممکن و با چند کلیک، کسب و کار خود را به صورت ۱۰۰% یکپارچه مدیریت کرد. 
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار ERP آرین سیستم

شرکت داده پردازی آرین سیستم در سال 1383 توسط جمعی از متخصصین و نخبگان تحلیل نرم افزار و حسابداری با شعار | انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار آرین سیستم | فعالیت خود را آغاز کرد. گروه آرین توانست با هدف همگام سازی و تولید نرم افزار مدیریت یکپارچه ، بسیاری از سایت های نرم افزار موجود در بازار را بررسی و تحلیل کند و نیاز مشتریان را به خوبی شناسایی کرده و اقدام به تولید نرم افزار حسابداری آرین سیستم کند. پشتکار و دقت تا حدی بود که شرکت آرین سیستم توانسته است با گذشت کمتر از دو دهه از فعالیت خود ، گامی بزرگ در جهت ارائه خدمات و مشاوره نرم افزار در حوزه نرم افزار اتوماسیون اداری و حسابداری بردارد. گروه آرین در سال های اخیر با بکارگیری آخرین دست آوردهای فناوری اطلاعات و با در نظر گرفتن استانداردهای جهانی در زمینه اجرا و پشتیبانی شبکه نیز توانسته است نسبت به رقبای خود سرعت عمل بیشتری داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]