اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960913270357806

۴ اصل مهم در بازاریابی اینترنتی را بیاموزید

کد: 13960913270357806

https://goo.gl/ompqnH

، (اخبار رسمی): آیا میزان ظاهر شدنتان در موتورهای جست و جو را پیگیری می‌کنید؟ آیا تا به حل گزارش‌های اینترنتی زنده از رویدادهای بازاریابی یا فروش خود عرضه کرده‌اید تا به دسته‌ی وسیع تری از مخاطبان برسید؟ آیا فاکتورهای موفقیت در بازاریابی اینترنتی را می‌شناسید؟

۴ اصل مهم در بازاریابی اینترنتی
۴ اصل مهم در بازاریابی اینترنتی را بیاموزید

از نکات مهمی که باید در بازاریابی اینترنتی به خاطر داشته باشید، این است که باید طبق قاعده و مرتباً سرمایه گذاری کنید تا همیشه در حال تغییر و ارتقای حضورتان در اینترنت باشید.

۱- اصل پویایی در بازاریابی اینترنتی

از نکات مهمی‌ که باید در بازاریابی اینترنتی به خاطر داشته باشید، این است که باید طبق قاعده و مرتباً سرمایه گذاری کنید تا همیشه در حال تغییر و ارتقای حضورتان در اینترنت باشید. چه بازاریابی خودساخته در اینترنت باشید و چه بخواهید شرکتی حرفه‌ای در این خصوص استخدام کنید، بازاریابی اینترنتی باید امری زنده و پویا باشد.

اجازه ندهید بخش‌هایی از سایتتان کهنه و قدیمی‌شود، در غیر اینصورت جایگاه خود را در ذهن مخاطبان از دست خواهید داد و نخواهید نتوانست پله‌های موفقیت را طی کنید.

اگر از کلیک کردن‌ها و فروش‌ها نتیجه‌ای عاید شما نمی‌شود، به تبلیغی پلاکاردی ( تبلیغی که روی یک سایت یا مرکز خدمات عمده ظاهر می‌شود) یا سرمایه گذاری بر روی یک کلیدواژه (واژه‌ای که افراد برای جست و جوی سایت‌ها به کار می‌برند و شما می‌توانید پولی بپردازید تا پیامتان با واژه‌ای خاص مرتبط شود)، ادامه ندهید. هر ماه به تغییر و اصلاح بپردازید. اینترنت رسانه‌ی بازاریابی پویایی است. شما نیز پویا باشید.

۲- اصل بازخورد از مشتریان در بازاریابی اینترنتی

هر بار که کسی از سایت شما بازدید می‌کند، یعنی به شما و محصولاتتان علاقه نشان داده است. ( یا آنکه راه گم کرده است که البته اگر سایتتان به درستی نام گذاری و به وضوح طراحی شده باشد تا کسی نتواند آن را با انواع حرفه‌های نامربوط اشتباه بگیرد، بعید است چنین اتفاقی بیفتد).

بخوانید:  تفاوت‌های مدیریت و رهبری

وقتی کسی علاقه نشان می‌دهد، شما هم به او علاقه‌مند می‌شوید. پس هر فعالیتی که انجام می‌دهید و به هر شکل که سایتی بر پا می‌کنید، مطمئن شوید که اطلاعات مربوط به بازدیدکنندگان را که مرتباً برای شما فرستاده می‌شود، جمع آوری و تفسیر می‌کنید. شما برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی باید به طور پیوسته با مشتریان در ارتباط باشید و نظر آن‌ها را تأمین کنید.

از ISP تان بپرسید که چه نوع گزارش‌هایی می‌تواند در اختیارتان قرار دهد. احتمالاً بسیار بیشتر از آنچه خواهد بود که شما فرض می‌کردید. با در اختیار داشتن این گزارش‌ها پی می‌برید که بر خلاف سایت‌های قوی و بزرگ اینترنت، تعداد بازدیدکنندگان سایت شما زیاد و در حد مطلوب نیست. شک نیست که میلیون‌ها نفر از گوگل برای جست و جو استفاده می‌کنند، اما یک سایت معمولی فقط ده بیست بازدید کننده در روز دارد.

۳- اصل عنوان‌بندی و برچسب در بازاریابی اینترنتی

باید با کلمات یا اصطلاحات مناسب برای سایت خود برچسب درست کنید، به شکلی که محتوای آن را برای موتورهای جست و جو توصیف کند، به این ترتیب سهولت یافتن آن را تضمین کرده‌اید و می‌توانید به موفقیت در بازاریابی اینترنتی امیدوار باشید.

نخستین چیزی که به اصطلاح طراحان سایت‌های اینترنتی لازم دارید ردیف عنوان بندی (Header block) است که در زبان برنامه نویسی اینترنت به آن HTML می‌گویند تا کلماتی را برای توصیف سایت شما کد بندی کند.

آن را چیزی مشابه عنوان در یک آگهی فرض کنید، با این تفاوت که در اینجا باید شفاف، دقیق و ساده باشد (موتورهای جست و جو چیزی از خلاقیت نمی‌فهمند). در این ردیف می‌توان برچسب عنوان را کار گذاشت تا موتورهای جست و جو، آن را بخوانند و وقتی کسی جست و جویی مرتبط با آن را انجام می‌دهد، موتورهای جست و جو سایت شما را برای نمایش انتخاب کنند.

۴- اصل لینک دهی به سایت‌های برتر در بازاریابی اینترنتی

موتورهای جست و جو هر روز بیلیون‌ها سایت را در نتیجه‌ی جست و جوی کاربران، جای‌دهی (فهرست بندی) می‌کنند. بسیاری از مشتریان احتمالی، جایی در این فهرست قرار گرفته‌اند. گوگل به تنهایی ۳٫۳ بیلیون صفحه‌ی اینترنتی را فهرست بندی می‌کند. شما مثل سوزنی هستید در یک انبار کاه. از آنجا که موتورهای جست و جو هنگام رتبه بندی صفحات به ترافیک آنها نظر می‌کنند، هر فعالیتی که از طریق ارتباط مستقیم با مشتریانتان برای افزایش ترافیک سایت انجام دهید، ممکن است مفید باشد.

در بازاریابی اینترنتی باید لینکی به سایت‌های مرتبط داشته باشید تا رتبه‌ی بهتری کسب کنید. شما می‌توانید استراتژی ساده اما قدرتمندی را برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی در این خصوص به کار برید، یعنی انجام دادن تحقیقی مشابه آنچه مشتریانتان ممکن است انجام دهند و ببینید کدام سایت‌ها در ده جایگاه اول ظاهر می‌شوند.

سپس با بازدید هرکدام از آنها ببینید در کدام یک از آن‌ها فضا یا راهی برای ایجاد لینک، از سایت خودتان به آن پیدا می‌کنید. مثلاً شرکتی که محصولات شما را توزیع می‌کند، یا برعکس، لینکی طبیعی به سایت شماست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران رویش

ایران رویش پنجره ای جدید رو به کسب و کار، اشتغال ، کارآفرینی و راه اندازی استارتاپ ،تولید محتوا،دیجیتال مارکتینگ و طراحی وب سایت می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]