اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961113279627806

برندسازی به شیوه‌ی Walmart؛

استارتاپ Wurfel Kuche در حوزه‌ی آشپزخانه‌های طراحی شده

کد: 13961113279627806

https://goo.gl/SK9txy

، (اخبار رسمی): ایده این استارتاپ از آن جا شکل گرفت که Khanindra Barman و Pankaj Bhatia و Naveen NJ در سال ۲۰۱۲، یک برند آشپزخانه را از اروپا وارد و در هند توزیع کردند. پس از مدتی به این نتیجه رسیدند که این کار مقرون به صرفه نیست و از طرفی وارد کردن آشپزخانه‌های طراحی شده نیاز به زمان زیادی دارد.

استارتاپ Wurfel Kuche ، فعال در حوزه ی آشپزخانه های طراحی شده
استارتاپ

ایده استارتاپ از آن جا شکل گرفت که Khanindra Barman و Pankaj Bhatia و Naveen NJ در سال ۲۰۱۲، یک برند آشپزخانه را از اروپا وارد و در هند توزیع کردند

خانیندرا می‌گوید: ما تیمی‌مطالعاتی تشکیل دادیم و در حوزه‌های برندهای آشپزخانه‌ای اروپایی، تأمین کنندگان مواد اولیه اروپایی و ماشین آلات آلمانی تحقیق کردیم. یافته‌ها حاکی از آن بود که صنعت آشپزخانه و مبلمان طراحی شده در هند به طورعمده سازمان یافته نیست ( ۸۵ درصد). هم چنین بخش سازمان یافته به دو شاخه تقسیم می‌شوند که یک شاخه مربوط به تأمین کنندگان وارداتی و شاخه دیگر تأمین کنندگان هندی هستند.

تأسیس استارتاپ

خصوصیات مارک‌های وارداتی اروپایی، کیفیت و قیمت بالا بود؛ در حالی که مارک‌های هندی بیشترتمرکز خود را بر قیمت پایین و کیفیت مطلوب قرار داده بودند. از این رو استارتاپ Wurfel Kuche را با هدف فروش آشپزخانه‌های طراحی شده در سال ۲۰۱۵ تشکیل دادیم. ما با ۴۰ تولید کننده مهم اروپایی که با برندهای پیشرو در صنعت آشپزخانه فعالیت می‌کردند به توافق رسیدیم.

واردات مواد خام و ماشین آلات

ما تمام مواد خام از تخته‌ها گرفته تا پیچ‌ها را وارد کردیم تا بتوانیم استانداردهای کیفیت آشپزخانه‌های وارداتی و کمدهای لباس را رعایت و تأمین کنیم. تمام فناوری به کار گرفته شده از جمله ماشین آلات را از آلمان وارد کردیم تا مطمئن شویم از لحاظ دقت به بالاترین سطح درجهان دست یافته‌ایم.

عملکرد استارتاپ مطابق با استانداردهای اروپایی

بعد از آوردن فناوری و مواد خام از نقاط مختلف جهان، تصمیم گرفتیم با اجرای دستورالعمل‌ها و قوانین اجرایی اروپا، بخش‌ها و دوایر مختلف استارتاپ را به شکلی حرفه ای مانند اروپا اداره کنیم. این کار نه تنها به ما در راستای راه اندازی فرآیند اروپایی کمک کرد؛ بلکه باعث شد تیم هندی ما نیز به طور مستمر رشد کند.

تعهد ۶ ماهه برای فروش

قیمت گذاری، موجودی انبار، چرخه محصول و پشتیبانی، از نقاط چالش برانگیز کار ما بود. از آنجا که تمام مواد اولیه را وارد می‌کردیم باید آنها را دائماً پردازش و چرخه تولید را رصد می‌کردیم. هم چنین برای رسیدن به مزیت رقابتی مناسب باید روی حجم و میزان خرید، مالیات‌های غیرمستقیم و حاشیه سود تمرکز می‌کریم. مدت زمان چرخه خرید مواد خام از اروپا، ۹۰ روز طول می‌کشید و زمان تولید محصول توسط ما ۳۰ روزبود. ما تعهدی ۶ ماهه برای فروش محصولات در زمان مقرر به مشتریان داریم و این چالش بزرگی برای ما است.

درآمد استارتاپ

همه‌ی سهم درآمد استارتاپ ما از طریق نمایشگاه‌های واقع در شهرهای بنگالور، پاتنا، حیدرآباد، بمبئی، سورات و تیمورانتاپورام بدست می‌آید. فروشگاه‌ها طبق مدل فرانشیز و با هزینه عملکردی معادل ۵ میلیون روپیه کار می‌کنند. انتظار می‌رفت در پایان سال ۲۰۱۵ درآمد شرکت ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کند و به رقمی‌معادل ۳۰۰ میلیون روپیه در سال برسد اما با افت و خیزهای بازار، ۱۰۰ میلیون روپیه از این رقم کاسته شد.

افزایش تقاضا

در حال حاضر تقاضا برای آشپزخانه‌های طراحی شده در حال افزایش است، مخصوصاً که کیفیت محصولات روز به روز در حال افزایش است. همان طور که تقاضا برای آپارتمان‌ها رشد می‌کند و شیوه زندگی تغییر می‌کند، سبکی، راحتی و کارآمد بودن آشپزخانه‌های طراحی شده بیش از پیش اهمیت پیدا می‌کند. در حالی که تولید کنندگان کوچک زیادی به این صنعت ورود پیدا کرده اند تولید کنندگان بزرگی همچون Sleek و H & R Johnson همچنان پیشتازی می‌کنند.

ما یک برند تجاری هستیم و همه فعالیت‌های خود را متمرکز کرده‌ایم تا بتوانیم حجم تولید و فروش بیشتری داشته باشیم. محصولات ما دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است، مانند تخته‌های سازگار با محیط زیست و تخته‌های ضد باکتری که مطابق با استاندارد E1 هستند.

آینده استارتاپ

مأموریت ما این است که تا پایان سال ۲۰۲۰ ، ۱۰۰ فروشگاه تأسیس کنیم. هم چنین در نظر داریم در دوحه، عمان و سریلانکا شعبه‌هایی را تأسیس کنیم و همکاری‌های بین المللی بیشتری داشته باشیم. ما در حال تلاش برای ثبت حق امتیاز هستیم تا بتوانیم محصولات و برند استارتاپ را جهانی کنیم و به همه بشناسانیم. تیم هم اکنون ۱۲۰ عضو دارد که در بخش‌های مختلف کارخانه، دفاتر و نمایندگی‌ها مشغول فعالیت هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران رویش

ایران رویش پنجره ای جدید رو به کسب و کار، اشتغال ، کارآفرینی و راه اندازی استارتاپ ،تولید محتوا،دیجیتال مارکتینگ و طراحی وب سایت می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]