اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960925271738047

همه چیز با طراحی یک وب سایت خیره کننده شروع می‌شود

کد: 13960925271738047

https://goo.gl/jGfQCd

، شیراز , (اخبار رسمی): سی می پلاس به عنوان یک سایت ساز Drag and Drop سعی کرده است در عین سادگی همه ابزارهایی که برای طراحی و ساخت یک وب سایت حرفه‌ای نیاز دارید را همراه با قابلیت‌های بی نظیر دیگری برای شما فراهم کند. در سایت ساز سی می پلاس تمام نکات بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو یا همان سئو رعایت شده است.

 همه چیز با طراحی یک وب سایت خیره کننده شروع می‌شود
سایت ساز سی می پلاس

با سی می پلاس سایت بسازید و جایزه بگیرید

امروزه تقریبا همه‌ی افراد فارغ از نوع کسب و کار خود وقت زیادی را در اینترنت می‌گذارند؛ به همین دلیل است که به طور قطع یکی از موثرترین راه­‌ها برای دسترسی به مشتریان احتمالی و ارتباط با آن ها استفاده از همین بستر اینترنت است. لذا داشتن یک وب سایت و یک آدرس اینترنتی منحصر به فرد برای ارایه و معرفی خود و توانایی ها و خدمات به دیگران به  یک ضرورت تبدیل شده است.

اما ساخت وب سایت به این سادگی­‌‌ها هم نیست و دغدغه‌های مخصوص به خود مانند خرید دامنه و فضای میزبانی، مطمئن شدن ازپشتیبانی قابل اطمینان این شرکت‌ها، طراحی صفحات وب سایت و سیستم مدیریت محتواو... را دارد. اگر دانش فنی کافی نداشته باشید باید برنامه نویس و طراح استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهند یا  از سیستم­‌های مدیریت محتوای آماده مانند وردپرس و جوملا استفاده کنید. استفاده از این سیستم­‌‌ها هم نیاز به مقداری مهارت دارد که البته یاد گرفتن آن بسیار ساده‌­تر از یادگرفتن برنامه نویسی و طراحی وب سایت است. همه این کارها در نهایت یا هزینه‌ی زیادی را برای شما خواهند داشت و یا در صورتی که مهارت و دانش فنی کافی داشته باشید، وقت زیادی را از شما می‌گیرد.

اما نگران نباشید، سایت سازها به وجود آمده­‌اند تا بسیاری از این مسئولیت‌‌­ها را از دوش شما بردارند و ساختن یک وب سایت را برای شما ساده­‌تر و کم هزینه‌‌­تر کنند. در حقیقت یک سایت ساز، ابزاری است که به کمک آن می‌توانید بدون آنکه حتی یک خط کد بنویسید وب سایت تان را طراحی کنید و انتخاب کنید چه چیزی، به چه صورتی در کجای صفحه باشد. اغلب سایت ساز‌های پیشرفته امروزه امکاناتی برای مدیریت محتوا نیز دارند، به این صورت شما می‌توانید مطالب موجود در وب سایت‌تان را به‌سادگی بروز کنید و اخبار یا سایر مطالب را با مخاطبان‌تان به‌اشتراک بگذارید. علاوه بر این بیشتر سایت ساز‌ها تهیه‌ی فضای میزبانی را نیز به عهده می‌گیرند و به این ترتیب شما اصلا درگیر تهیه فضای میزبانی و یا سرور و مسائل مربوط به نگهداری آن نمی‌شوید.

یکی از این سایت سازها سی می پلاس است که سعی کرده در عین سادگی همه ابزارهایی که برای طراحی و ساخت یک وب سایت حرفه‌ای نیاز دارید را همراه با قابلیت‌های بی نظیر دیگری برای شما فراهم کند. در سایت ساز سی می پلاس برای مدیریت محتوا یک بخش وبلاگ وجود دارد که از طریق آن می‌توانید اخبار یا سایر مطالب را با مخاطبان‌تان به‌اشتراک بگذارید و علاوه بر این‌ها در طراحی سی می پلاس نکات مهم بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو یا همان سئو رعایت شده است و به این ترتیب وب سایت شما و محتوای آن به خوبی در موتورهای جستجو دیده می‌شوند.

سایت ساز سی می پلاس تصمیم گرفته‌است که از 20 آذرماه تا 20 دی‌ماه تمامی امکانات لازم برای ساخت وب‌ سایت را در اختیار کاربران قرار دهد تا بتوانند به طور رایگان وب سایت خودشان و یا شرکت‌شان را طراحی کنند. در این فرصت یک ماهه می‌توانید از خدمات سی می پلاس به طور رایگان استفاده کنید و چنانچه وب سایتی که طراحی کرده بودید از استانداردهای سی می پلاس که در ادامه توضیح داده شده اند برخوردار بود، بعد ازمرحله داوری متناسب با رای داوری یکی از پلن‌های یک‌ساله طلایی، نقره ای یا برنزی را هدیه می‌گیرید. و به این ترتیب به مدت یک سال می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای با استفاده از خدمات سی می پلاس وب سایت خودتان را داشته باشید.

وب سایت شما بر مبنای این استانداردها داوری خواهد شد:

  • عدم مغایرت موضوع و محتوای وب سایت با قوانین سی می پلاس
  • محتوای موجود در سایت با موضوع سایت مرتبط باشد
  • دارای حداقل ساختار: هدر، بدنه و فوتر
  • از تصاویر با کیفیت بالا و سایز مناسب استفاده شده باشد
  • متن، پس زمینه ها دارای رنگ‌بندی مناسب باشد
  • وجود هماهنگی و پیوستگی در تمامی صفحات

برای شرکت در جشنواره و ساخت وب سایت کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت ساز سی می پلاس

سی می پلاس یک سایت ساز Drag and Drop است که به شما این امکان را می دهد که وب سایت خود را بدون دانش برنامه نویسی و طراحی در چند دقیقه به سادگی کشیدن و رها کردن بسازید. ساخت وب سایت حرفه ای با ظاهری زیبا و مدرن با استفاده از بروزترین تکنولوژی ها و استانداردهای طراحی وب سایت، همراه با سالها تجربه در زمینه طراحی و توسعه انواع وب سایت ها از برتری های سی می پلاس می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]