اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970826328488047

فروش ویژه سایت ساز «سی می پلاس» به مناسبت جمعه سیاه و دوشنبه مجازی

تخفیف ‌30 درصدی تعرفه‌های حرفه‌ای و تجاری سایت ساز «سی می پلاس» از 26 آبان‌

کد: 13970826328488047

https://goo.gl/9xtY9u

، شیراز , (اخبار رسمی): فروش ویژه سایت ساز سی می پلاس به مناسبت جمعه سیاه و دوشنبه مجازی از امروز 26 آبان ماه آغاز وتا 5 آذر (Cyber Monday) ادامه دارد.

تخفیف ‌30 درصدی تعرفه های حرفه ای و تجاری سایت ساز سی می پلاس از 26 آبان
تخفیف ‌30 درصدی تعرفه‌های حرفه‌ای و تجاری سایت ساز «سی می پلاس» از 26 آبان‌

به گزارش روابط عمومی سی می پلاس، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این سایت ساز با عنوان جشنواره فروش ویژه به مناسبت جمعه سیاه و دوشنبه مجازی و در دوره زمانی 10 روز برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند تعرفه‌های حرفه‌ای و تجاری سایت ساز و فروشگاه سی می پلاس را با 30 تخفیف تهیه کنند.

سی می پلاس مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت ساز سی می پلاس

سی می پلاس یک سایت ساز Drag and Drop است که به شما این امکان را می دهد که وب سایت خود را بدون دانش برنامه نویسی و طراحی در چند دقیقه به سادگی کشیدن و رها کردن بسازید. ساخت وب سایت حرفه ای با ظاهری زیبا و مدرن با استفاده از بروزترین تکنولوژی ها و استانداردهای طراحی وب سایت، همراه با سالها تجربه در زمینه طراحی و توسعه انواع وب سایت ها از برتری های سی می پلاس می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]