اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970603312938047

سایت ساز سی می پلاس 2 ساله شد

کد: 13970603312938047

https://goo.gl/mb9k1A

، شیراز , (اخبار رسمی): تخفیف 50 درصدی تمام تعرفه‌های سایت ساز و فروشگاه‌ساز به مناسبت تولد دو سالگی سی می پلاس

سایت ساز سی می پلاس 2 ساله شد
سایت ساز سی می پلاس 2 ساله شد

بعد از 5 سال فعالیت و حضور فعال و مؤثر در حوزه طراحی و توسعه وب و کسب تجربیات بی‌شمار در این زمینه، سی می پلاس مفتخر است که جشن تولد 2 سالگی سایت ساز جدید خود را در تاریخ 10 شهریور ماه برگزار کند.

سی می پلاس فعالیت خود را با سایت ساز رایگان «سی می» در سال 92 آغاز کرد. در مدت 3 سال، به مرور زمان، بعد از شناخت نیاز کاربران و با تلاش و پشتکار زیاد، در تاریخ 10 شهریورماه 1395 از سایت ساز جدید خود با برند «سی می پلاس» رونمایی کرد. یک سایت‌ساز قدرتمند که در کنار درگ اند دراپ (Drag & Drop) بودن، امکانات فوق‌العاده و بروزی را ارائه می‌کند تا کاربران بتوانند به ساده‌ترین شکل ممکن، سایت خود را طراحی و مدیریت کنند. 

به مناسبت تولد دو سالگی سایت ساز سی می پلاس، تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته شده‌است. اگر در مدت 2 تا 12 شهریور ماه، افراد یکی از بسته‌های سایت‌ساز را خریداری کنند می‌توانند از 50 درصد تخفیف ویژه بهره‌مند شوند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت ساز سی می پلاس

سی می پلاس یک سایت ساز Drag and Drop است که به شما این امکان را می دهد که وب سایت خود را بدون دانش برنامه نویسی و طراحی در چند دقیقه به سادگی کشیدن و رها کردن بسازید. ساخت وب سایت حرفه ای با ظاهری زیبا و مدرن با استفاده از بروزترین تکنولوژی ها و استانداردهای طراحی وب سایت، همراه با سالها تجربه در زمینه طراحی و توسعه انواع وب سایت ها از برتری های سی می پلاس می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]