اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961224287898047

جشنواره نوروزی سی می پلاس به مناسبت نوروز 97 برگزار می‌شود

تا ‌45 درصد تخفیف روی تمام تعرفه‌های سایت‌ساز سی می پلاس

کد: 13961224287898047

https://goo.gl/RFJNfx

، شیراز , (اخبار رسمی): جشنواره نوروزی سی می پلاس به مناسبت نوروز 97 از 24 اسفند ماه آغاز و تا 4 فروردین ماه ادامه دارد.

تا ‌45 درصد تخفیف روی تمام تعرفه های سایت ساز سی می پلاس
سایت ساز سی می پلاس

تمام کاربران در مدت این جشنواره می‌توانند با خرید یکی از تعرفه‌های نقره‌ای، طلایی و یا ویژه حداکثر از 45 درصد تخفیف بهره‌مند شوند

به گزارش روابط عمومی سایت ساز سی می پلاس، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره نوروزی سی می پلاس به مناسبت نوروز 97 و در دوره زمانی 9 روز برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، تمام کاربران در مدت این جشنواره می‌توانند ساخت سایت  خود را با انتخاب یکی از تعرفه‌های نقره‌ای، طلایی و یا ویژه با حداکثر 45 درصد تخفیف شروع کنند.

مدیر سایت ساز سی می پلاس مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت ساز سی می پلاس

سی می پلاس یک سایت ساز Drag and Drop است که به شما این امکان را می دهد که وب سایت خود را بدون دانش برنامه نویسی و طراحی در چند دقیقه به سادگی کشیدن و رها کردن بسازید. ساخت وب سایت حرفه ای با ظاهری زیبا و مدرن با استفاده از بروزترین تکنولوژی ها و استانداردهای طراحی وب سایت، همراه با سالها تجربه در زمینه طراحی و توسعه انواع وب سایت ها از برتری های سی می پلاس می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]