اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970119290378047

فروش به سادگی کشیدن و رها کردن

اولین فروشگاه‌ساز Drag & Drop را با «سی می پلاس» تجربه کنید

کد: 13970119290378047

https://goo.gl/umRAi6

، شیراز , (اخبار رسمی): سی می پلاس، اولین فروشگاه‌ساز Drag & Drop را در اختیار شما قرار می‌دهد که تنها با چند کلیک می‌توانید فروشگاه اینترنتی خود را بسازید، به جای‌جای آن رنگ بپاشید و روح برند خود را به آن القا کنید، المان‌ها را تنها با کشیدن، جابه‌جا کنید تا دقیقا به طرح مورد نظر خود برسید.

اولین فروشگاه ساز Drag & Drop را با سی می پلاس تجربه کنید
فروشگاه ساز سی می پلاس

سایت‌ساز سی می پلاس، اولین فروشگاه ساز Drag & Drop را در اختیار شما قرار می‌دهد که تنها با چند کلیک ساده می‌توانید فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کنید

اگر سری به اینترنت بزنید می‌بینید که فروشگاه‌های آنلاین مثل قارچ رشد کرد‌ه‌اند. هر کسب‌و‌کاری، از بیزنس‌های کوچک گرفته تا متوسط و بزرگ، برای رشد کسب‌و‌کار خود، افزایش مشتریان، فعالیت وسیع‌تر و محدود نبودن به یک منطقه جغرافیایی، یک فروشگاه آنلاین برای خود راه انداخته‌اند.

چطور یک فروشگاه اینترنتی داشته باشیم

استخدام برنامه‌نویس اولین گزینه برای طراحی یک فروشگاه است اما این کار برای کسب‌و‌کارهای بزرگ مناسب است زیرا ضمن زمان‌بر بودن، هزینه بسیار زیادی را به دوش سازمان می‌گذارد بنابراین گزینه مناسب و اقتصادی نیست.

وردپرس راه‌حل دیگری برای داشتن یک فروشگاه آنلاین است اما برای اینکه بتوانید از وردپرس استفاده کنید باید تاحدی به برنامه‌نویسی مسلط باشید و بدون داشتن مهارت در برنامه‌نویسی در واقع نمی‌توانید هیچ کاری از پیش ببرید.

سی می پلاس، اولین فروشگاه ساز Drag & Drop

سایت ساز سی می پلاس، اولین فروشگاه ساز Drag & Drop را در اختیار شما قرار می‌دهد که تنها با چند کلیک ساده می‌توانید وب‌سایت فروشگاه آنلاین خود را بسازید، به جای‌جای آن رنگ بپاشید و روح برند خود را به آن القا کنید، المان‌ها را تنها با کشیدن، جابه‌جا کنید تا دقیقا به همان طرحی برسید که انگار درست برای شما ساخته شده است. بنابراین در عین سادگی و به‌سرعت و با هزینه بسیار مناسب می‌توانید فروشگاه خود را راه‌اندازی کنید.

مزایای فروشگاه ساز Drag & Drop سی می پلاس

ساده

اگر آشنایی چندان با برنامه‌نویسی و طراحی سایت نداشته باشید، حتی استفاده از قالب آماده وردپرس هم مثل کابوس می‌ماند! اما فروشگاه ساز «سی می پلاس» به‌سادگی در دسترس شما است. بدون نیاز به هیچ‌گونه دانش برنامه‌نویسی و تنها با چند کلیک ساده می‌توانید فروشگاه اینترنتی خود را بسازید و محصولاتتان را در معرض دید کاربران قرار دهید.

سریع

شاید تصور کنید برای اینکه پای کسب‌و‌کار خود را به دنیای اینترنت باز کنید و یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید باید ماه‌ها منتظر بمانید اما با فروشگاه ساز Drag & Drop سی می پلاس و با استفاده از ماژول‌های آماده، در کمتر از یک ساعت می‌توانید فروشگاه خود را بسازید. یعنی تنها کمتر از یک ساعت با داشتن یک فروشگاه آنلاین فاصله دارید!

طراحی در دستان شما

اگر بخواهید از قالب‌های آماده فروشگاه استفاده کنید مجبور هستید از بین طرح‌های محدود، طرحی برای فروشگاه خود انتخاب کنید که سلیقه شما هیچ جایی در آن ندارد، رنگ‌ها، چینش المان‌ها و... هیچ‌یک در دست شما نیست. اما فروشگاه ساز سی می پلاس انواع مختلف ماژول‌های آماده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد که تنها با کشیدن و رها کردن می‌توانید آن‌ها در جای‌جای صفحه وب‌سایت خود قرار دهید، رنگ دلخواه را انتخاب کنید و در نهایت به قالبی برسید که سلیقه شما در همه نقاط آن دیده می‌شود.

با یک دکمه صفحه فروش محصول می‌سازید

اگرچه قبلا هم اشاره کردیم که یکی از مزایای فروشگاه‌ساز Drag & Drop سی می پلاس سادگی استفاده از آن است اما باید بگوییم این فروشگاه ساز ساده‌تر از تصور شما است، تنها با کشیدن یک دکمه و رها کردن آن در صفحه دلخواه می‌توانید آن صفحه را به صفحه فروش محصول تبدیل کنید! جزییات محصول را به این صفحه اضافه کنید و سبد خرید داشته باشید. همه این‌ها تنها با کشیدن یک دکمه به داخل یک صفحه در اختیار شما است!

پشتیبانی از درگاه‌های پرداخت مختلف

مهمترین قسمت یک فروشگاه اینترنتی، درگاه پرداخت آن است. فروشگاه‌های آنلاین از درگاه‌های پرداخت بسیاری همچون درگاه پرداخت مستقیم بانک‌های مختلف و درگاه‌های پرداخت واسط استفاده می‌کنند. در حال حاضر نیز فروشگاه ساز سی می پلاس از دو درگاه پرداخت سامان و زرین پال پشتیبانی می‌کند.

فروشگاه ساز سی می پلاس مناسب چه کسب‌و‌کارهایی است؟

اگر کسب‌و‌کار بزرگی دارید و محصولات مختلفی را در تعداد زیاد به فروش می‌رسانید مسلما نه تنها فروشگاه ساز سی می پلاس مناسب شما نیست بلکه قالب‌های آماده یا وردپرس هم نیاز شما را برآورده نمی‌کنند اما اگر کسب‌و‌کار کوچک یا متوسطی دارید و می‌خواهید به‌سرعت و با هزینه بسیار پایین برای بیزنس خود یک فروشگاه آنلاین راه بیاندازید، فروشگاه ساز سی‌می‌پلاس بهترین گزینه پیش رو است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت ساز سی می پلاس

سی می پلاس یک سایت ساز Drag and Drop است که به شما این امکان را می دهد که وب سایت خود را بدون دانش برنامه نویسی و طراحی در چند دقیقه به سادگی کشیدن و رها کردن بسازید. ساخت وب سایت حرفه ای با ظاهری زیبا و مدرن با استفاده از بروزترین تکنولوژی ها و استانداردهای طراحی وب سایت، همراه با سالها تجربه در زمینه طراحی و توسعه انواع وب سایت ها از برتری های سی می پلاس می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]