اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961207284508047

تاثیرگذارترین شبکه‌های اجتماعی در سئو کدامند؟

کد: 13961207284508047

https://goo.gl/rvBReA

، شیراز , (اخبار رسمی): در دنیایی زندگی می‌کنیم که موبایل اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، به جزیی از زندگی روزمره بسیاری از ما تبدیل شده است و شاید در طول روز ساعت‌ها زمان خود را در این شبکه‌های اجتماعی بگذرانیم. به همین دلیل انواع شبکه‌های اجتماعی به فضایی قدرتمند برای تبلیغات کسب و کارها تبدیل شده‌اند.

 تاثیرگذارترین شبکه های اجتماعی در سئو کدامند؟
سایت ساز سی می پلاس

به صورت تجربی مشاهده شده است که وب‌سایت‌هایی که به صورت مرتب در انواع شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارند و لینک مطالب خود را به اشتراک می‌گذارند، سریع‌تر در گوگل ایندکس می‌شوند.

در دنیایی زندگی می‌کنیم که موبایل اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، به جزیی از زندگی روزمره بسیاری از ما تبدیل شده است و شاید در طول روز ساعت‌ها زمان خود را در این شبکه‌های اجتماعی بگذرانیم. به همین دلیل انواع شبکه‌های اجتماعی به فضایی قدرتمند برای تبلیغات کسب و کارها تبدیل شده‌اند. فعالیت در شبکه‌های اجتماعی ضمن افزایش اعتبار وب‌سایت شما، ترافیک قابل توجهی را به سایت سرازیر می‌کند که در نتیجه به افزایش درآمد شما ختم خواهد شد.

در بین فاکتورهایی که گوگل برای رتبه‌بندی یک وب‌سایت در نظر می‌گیرد هیچ اشاره‌ای به شبکه‌های اجتماعی نشده است اما به صورت تجربی مشاهده شده است که وب‌سایت‌هایی که به صورت مرتب در انواع شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارند و لینک مطالب خود را به اشتراک می‌گذارند، سریع‌تر در گوگل ایندکس می‌شوند. در این بین شبکه‌های اجتماعی که امکان به اشتراک‌گذاری لینک را برای کاربران فراهم می‌کند، تاثیر بیشتری بر سئو دارند.
گرچه پیشنهاد می‌شود در همه شبکه‌های اجتماعی فعالیت داشته باشید اما باید دید کدام شبکه‌ها تاثیرگذاری بیشتری در سئو و برندینگ وب‌سایت دارند. با سی‌ می پلاس همراه باشید.

گوگل پلاس

گوگل پلاس شبکه اجتماعی متعلق به خود گوگل است اما متاسفانه طی این سال‌ها نتوانسته است به اندازه سایر شبکه‌های اجتمای همچون فیسبوک و توییتر موفق عمل کند اما همچنان برای سرعت بخشدین به ایندکس شدن مطالب در موتور جستجوی گوگل بسیار موثر است. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای بهبود سرعت افزایش رتبه وب سایت، تمامی مطالب خود را در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید. البته تنها به اشتراک گذاری مطالب کفایت نمی‌کند بلکه باید به سیگنال‌های آن هم توجه کنید. اگر توجه کرده باشید می‌بینید که کنار مطالب به اشتراک گذاشته شده در گوگل پلاس علامت "1+" قرار دارد که به معنای پسندیده شدن پست شما است. هر چه تعداد "1+"‌های هر پست بیشتر باشد سریع‌تر در گوگل ایندکس می‌شود.

توییتر

تقریبا بیش از 10 سال از تاسیس شبکه اجتماعی توییتر می‌گذرد. با قدرت گرفتن این شبکه اجتماعی از سال 2015 گوگل بیش از پیش به لینک‌های به اشتراک گذاشته شده در توییتر توجه می‌کند.

مسئله اینجاست که توییت‌های شما در توییتر با محدودیت کارکتر همراه است به همین دلیل کمتر مورد توجه کسب و کارها قرار می‌گیرد. اگر شما هم جز این دسته هستید باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. همین الان برای کسب و کار خود در توییتر یک پروفایل رسمی ایجاد کنید و مطالب خود را به اشتراک بگذارید. اما این نکته را فراموش نکنید که به دلیل محدودیت کاراکتر بایستی بهترین تیتر ممکن را در کوتاه‌ترین حالت ممکن برای مطالب خود انتخاب کنید تا مخاطبین خود را از دست ندهید.

فیسبوک

یکی از قدیمی‌ترین و قدرتمندترین شبکه‌های اجتماعی حال حاضر فیسبوک است که کاربران فوق‌العاده زیادی را به خود جذب کرده است؛ بنابراین فیسبوک فضای بسیار مناسبی برای دیده شدن وب‌سایت شماست. کاربران با اشتراک مطالب وب سایت شما به صورت غیر مستقیم مخاطبین خود را با شما آشنا می‌کنند در واقع دنبال کنندگان پیج شما برایتان بازاریابی می‌کنند.

لینکدین

شبکه اجتماعی لینکدین با هدف معرفی مشاغل، شرکت‌ها و حرفه‌ها فعالیت دارد. بنابراین حتما در اولین فرصت ممکن برای شرکت خود یک پروفایل لینکدین بسازید. سپس از کارمندان خود بخواهید تا در لینکدین عضو شوند و خود را به عنوان کارمند شرکت شما معرفی کنند.

حالا تمامی مطالب موجود در وب سایت خود و یا اخبار کسب و کار خود را در پروفایل شرکتی خود به اشتراک بگذارید تا کسب و کار شما بیشتر از قبل دیده شود.

تلگرام

اگرچه تلگرام در اصل یک پیام‌رسان است و  نمی‌توان آن را به عنوان  یک شبکه اجتماعی در نظر گرفت اما باید بدانید که تقریبا بیش از نیمی از کاربران تلگرام را ایرانیان تشکیل می‌دهند. بنابراین حتی اگر به اشتراک‌گذاری مطالب در این پیام‌رسان، تاثیر مستقیمی بر سئو نداشته باشد، مسلما با جلب نظر کاربران و هدایت آن‌ها به وب سایت، می‌تواند تاثیر چشمگیری بر افزایش بازدید‌ها و متقابلا بر رتبه وب سایت داشته باشد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در اولین فرصت یک کانال برای وب سایت خود در تلگرام ایجاد کنید و با انتخاب یک ID ساده و نزدیک به نام وب سایت خود، امکان دیده شدن آن را افزایش دهید. در پروفایل تلگرام وب‌سایت خود لینک وب‌سایت به همراه توضیح مختصری درباره کسب و کار خود هم قرار دهید و مطالب وب سایت خود را در این کانال به اشتراک بگذارید. ضمنا راه‌های ارتباطی مخاطبین با خود را هم در پروفایل ذکر کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت ساز سی می پلاس

سی می پلاس یک سایت ساز Drag and Drop است که به شما این امکان را می دهد که وب سایت خود را بدون دانش برنامه نویسی و طراحی در چند دقیقه به سادگی کشیدن و رها کردن بسازید. ساخت وب سایت حرفه ای با ظاهری زیبا و مدرن با استفاده از بروزترین تکنولوژی ها و استانداردهای طراحی وب سایت، همراه با سالها تجربه در زمینه طراحی و توسعه انواع وب سایت ها از برتری های سی می پلاس می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]