اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961009273777149

مکمل افزایش وزن سریوس مس اپتیموم

کد: 13961009273777149

https://goo.gl/fFuz3q

، کرج , (اخبار رسمی): مکمل افزایش وزن سریوس مس اپتیموم یا همان شرکت شناخته شده‌ی on برای بدنسازان حرفه‌ای شناخته شده است و به خاطر کیفیت بالای تولید و قیمت مناسب محبوبیت بالایی بدست آورده است، گینر شرکت اپتیموم که به اسم سریوس مس شناخته می شود و با مجوز وزارت بهداشت دارد و در داروخانه آنلاین خرید ناب فروخته می شود.

مکمل افزایش وزن سریوس مس اپتیموم
مکمل افزایش وزن سریوس مس اپتیموم

ار ما پرسیده می‌شود که بهترین طعم سریوس مس کدام است؟ باید خدمت شما عرض کنیم که ذائقه‌ی افراد باهم متفاوت است؛ پس شاید شما طعم موز را بپسندید و شخص دیگر طعم توت فرنگی

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در افزایش وزن مشکل دارید و با اینکه راه‌های مختلفی را امتحان کرده‌اید؛ ولی هنوز نتوانسته‌اید نتیجه‌ی مطلوبی را بدست بیاورید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. در این مقاله مکمل افزایش وزن سریوس مس اپتیموم ( Gainer Serious Mass on ) به شما معرفی می‌‌شود.

همانطور که می‌دانید افراد لاغر باید کالری بیشتری به بدنشان برسانند تا موجب افزایش وزن گردد و این کالری بیشتر از طریق کربوهیدرات‌ها بدست ممی‌آید؛ اما چرا افراد لاغر موفق به چاق شدن نمی‌شوند و همچنان دچار کاهش وزن هستند؟

معمولا این افراد به اندازه کافی کالری دریافت نمی‌کنند و اگر هم دریافت می‌کنند به اندازه ای فعالیت روزانه و استرس دارند که کالری برای آنها نمی‌شود و همانند باتری که شارژ نمی‌شوند هستند. برای افزایش وزن این افراد ورزش کردن توصیه می‌شود که اگر با تغذیه مناسب همراه نباشد دردی از آنها دوا نخواهد کرد، تغذیه مناسب برای این افراد شامل ۶ وعده غذایی با کربوهیدرات و پروتئین مناسب است.

معرفی مکمل سریوس مس اپتیموم مناسب افزایش وزن

مکمل سریوس مس اپتیموم در کنار پرو گینر اپتیموم از بهترین مکمل‌های افزایش وزن و حجم هستند، البته این توضیح لازم هست که پرو گینر اپتیموم هنوز موفق به دریافت مجوز وزارت بهداشت ایران نشده است. سریوس مس اپتیمو در دو وزن ۲ کیلو و ۷۰۰ گرمی‌و ۵ کیلو ۴۴۰ گرمی‌مجوز وزارت بهداشت ایران را دریافت کرده است و سریوس مس کیسه ای آن که ۵۴۴۰ گرم وزن دارد طرفدارهای بیشتری دارد و علت آن به صرفه بودن و امتیاز اقتصادی آن است.

قیمت گینر on

قیمت گینر سریوس مس کیسه ای با وزن ۵۴۴۰ گرم ۳۳۹ هزار تومان است و در قوطی که ۲۷۰۰ گرم وزن دارد ۲۰۵ هزار تومان است؛ این آخرین قیمتی هست که از فروشگاه اینترنتی خرید ناب در تاریخ ۴ آذر ۱۳۹۶ گرفته شده است.

برای خواندن متن کامل مقاله مکمل افزایش وزن سریوس مس اپتیموم به سایت سلامت دات لایف مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سلامت دات لایف

سلامت دات لایف مجموعه ای است از مقاله ها، خبرها، برنامه های کاربردی، مقاله های علمی، متون معتبر صفحات اینترنتی، و تجربه های افراد متخصص، تهیه شده است و قرار است همراه شما باشد تا نوید یک زندگی سالم را برای مردم فارسی زبان، از هر قشر و هر فرهنگ، به ارمغان آورد. سلامت دات لایف در دو نسخه ی نمایشی در کامپیوتر شخصی و گوشی های موبایل هوشمند از اردیبهشت ماه 1394 فعالیت اینترنتی خود را آغاز کرده است ، در حالی که مطالعات اولیه و فعالیت این تیم، از مهر ماه 1393 آغاز شده بود. تیم سخت کوش و متخصص سلامت دات لایف در تلاش است تا یاری گر ایجاد یک جامعه مجازی، برای رفع تمامی نیازهای یک زندگی سالم، باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]