اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960515256607149

کاهش وزن با راه‌کارهای دکتر زمانی

کد: 13960515256607149

https://goo.gl/7qm3nU

، کرج , (اخبار رسمی): امیدورایم با مقاله کاهش وزن و با یک برنامه‌ریزی اصولی و فراموش‌کردن راه‌های سریع کاهش وزن به تناسب اندام و وزن ماندگار برسید. این مقاله توسط دکتر زمانی نوشته شده است تا با تغییر سبک زندگی، لاغری آسان به دست آید.

کاهش وزن با راه کارهای دکتر زمانی
کاهش وزن با راه کارهای دکتر زمانی | سلامت دات لایف راهنمای زندگی سالم

لطفا به دنبال راه‌های کاهش سریع وزن در یک ماه نباشید چون این روش‌ها تنها باعث آسیب و بیماری شما می‌شوند.

به گزارش سایت سلامت دات لایف، اکثر ما نگران وزن خود هستیم و به دنبال آخرین پیشنهادهای علمی برای کاهش وزن هستیم. سلامت دات لایف به شما پیشنهاد می‌دهد با هشت راهکار ساده که در ادامه برایتان توضیح می‌دهیم، از اضافه وزن پیشگیری کنید و لاغر هم بشوید. لطفا به دنبال راه‌های سریع کاهش وزن در یک ماه نباشید که این روش‌ها تنها باعث آسیب و بیماری شما می‌شوند.

 

به ورزش خود ادامه دهید

انجام کارهای روزمره، رسیدگی به امور منزل، خرید و پخت و پز همگی باعث می‌شوند تا ورزش روزانه از قلم بیفتد. در حالی که ورزش مداوم باید اولویت شما باشد (اگر به انگیزه نیاز دارید، به قسمت ورزش سایت سلامت دات لایف مراجعه کنید) ورزش مداوم علاوه بر کالری‌سوزی و داشتن وزن ایده‌آل، به شما سرزندگی و نشاط می‌بخشد. ورزش در تعطیلات، با دفع استرس‌ها موجب می‌شود تا پرانرژی و سرحال باشید.

دکتر محمد مهدی زمانی می‌گوید که برخی خانم‌ها فکر می‌کنند چون در خانه تحرک دارند یا برای خرید پیاده‌روی می‌کنند، احتیاجی به ورزش ندارند، در صورتی که هیچ یک از این‌ها جای ورزش را نمی‌گیرد. ورزش ضربان قلب شما را بالا می‌برد، تعریق در بدن شما انجام می‌شود، شما شادابی و انرژی مثبت به دست می‌آورید و بسیاری آثار مثبت که تنها با ورزش حاصل می‌شود.

 

وعده‌ها را حذف نکنید

اگر مهمانی دعوت هستید و قرار است غذاهای متنوع و خوش‌مزه‌ای میل کنید و در نظر دارید یک وعده غذایی خود را حذف کنید، لطفا این کار را نکنید زیرا با حذف وعده قبل در واقع خود را برای پرخوری آماده می‌کنید. “نخوردن، یک راه غلط است زیرا باعث گرسنگی مضاعف شما می‌شود و به احتمال زیاد در وعده بعد، بیشتر از حد معمول غذا خواهید خورد”. بهتر است در وعده قبل از مهمانی، یک خوراک مختصر (ترکیبی از کربوهیدرات و پروتئین) میل کنید. به این ترتیب کنترل بیشتری بر حجم غذای خود خواهید داشت.

در اینجا توصیه کوهنوردان را به شما می‌کنیم: قبل از خسته‌شدن استراحت کن و قبل گرسنه‌شدن غذا میل کن.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سلامت دات لایف

سلامت دات لایف مجموعه ای است از مقاله ها، خبرها، برنامه های کاربردی، مقاله های علمی، متون معتبر صفحات اینترنتی، و تجربه های افراد متخصص، تهیه شده است و قرار است همراه شما باشد تا نوید یک زندگی سالم را برای مردم فارسی زبان، از هر قشر و هر فرهنگ، به ارمغان آورد. سلامت دات لایف در دو نسخه ی نمایشی در کامپیوتر شخصی و گوشی های موبایل هوشمند از اردیبهشت ماه 1394 فعالیت اینترنتی خود را آغاز کرده است ، در حالی که مطالعات اولیه و فعالیت این تیم، از مهر ماه 1393 آغاز شده بود. تیم سخت کوش و متخصص سلامت دات لایف در تلاش است تا یاری گر ایجاد یک جامعه مجازی، برای رفع تمامی نیازهای یک زندگی سالم، باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی