اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960214248107149

مزایا و معایب زایمان طبیعی و سزارین

کد: 13960214248107149

https://goo.gl/4nWCWA

، کرج , (اخبار رسمی): تقریبا همه خانم‌های باردار به‌ویژه آن‌هایی که بارداری اول را تجربه می‌کنند از همان روزی که متوجه بارداری می‌شوند، این پرسش در ذهن‌شان شکل می‌گیرد که چه نوع زایمانی بهتر است و نزد کدام متخصص یا ماما برای کنترل و وضع حمل مراجعه کنند؟

مزایا و معایب زایمان طبیعی و سزارین ، سلامت دات لایف

آمارها نشان می‌دهد، حدود ۸۰-۷۰ درصد خانم‌ها می‌توانند زایمان طبیعی داشته باشند

 این اتفاق نظر در همه پزشکان و متخصصان وجود دارد که زایمان طبیعی همان‌طور که از نامش مشخص است با طبیعت انسان گره خورده است و اگر خانم باردار مشکلی نداشته باشد باید این روند زیبا را به دست طبیعت سپرد. مزایا و معایب زایمان طبیعی و سزارین را در سلامت دات لایف بخوانید.

 

مقایسه زایمان طبیعی و سزارین

آمارها نشان می‌دهد، حدود ۸۰-۷۰ درصد خانم‌ها می‌توانند زایمان طبیعی داشته باشند؛ پس زایمان طبیعی بر سزارین برتری دارد. امروزه زایمان طبیعی در همه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی انجام می‌شود. با شروع دردهای زایمانی، خانم باردار در بیمارستان بستری می‌شود و مامای اتاق زایمان شرایط را کنترل می‌کند تا کودک متولد شود، اما شرایط همیشه به خوبی پیش نمی‌رود و گاهی عوامل غیرقابل‌پیش‌بینی وجود دارند که حضور متخصصان زنان را الزامی می‌کند. غیرقابل‌پیش‌بینی‌بودن زایمان باید هشداری باشد برای خانم‌های باردار تا با شروع دردهای زایمان حتما خود را به مرکز مجهزی دارای ماما، متحصص زنان و اتاق عمل، برسانند.

برای خواندن متن کامل به مقاله مقایسه زایمان طبیعی و سزارین مراجعه فرمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سلامت دات لایف

سلامت دات لایف مجموعه ای است از مقاله ها، خبرها، برنامه های کاربردی، مقاله های علمی، متون معتبر صفحات اینترنتی، و تجربه های افراد متخصص، تهیه شده است و قرار است همراه شما باشد تا نوید یک زندگی سالم را برای مردم فارسی زبان، از هر قشر و هر فرهنگ، به ارمغان آورد. سلامت دات لایف در دو نسخه ی نمایشی در کامپیوتر شخصی و گوشی های موبایل هوشمند از اردیبهشت ماه 1394 فعالیت اینترنتی خود را آغاز کرده است ، در حالی که مطالعات اولیه و فعالیت این تیم، از مهر ماه 1393 آغاز شده بود. تیم سخت کوش و متخصص سلامت دات لایف در تلاش است تا یاری گر ایجاد یک جامعه مجازی، برای رفع تمامی نیازهای یک زندگی سالم، باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان