اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961018275378181

به همت شرکت رهپویان 7، رونمایی شد:

گیمیفیکیشن در کسب و کاربه بازار نشر آمد

کد: 13961018275378181

https://goo.gl/Nf3YG9

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم رونمایی از کتاب گیمیفیکیشن در کسب و کار توسط انتشارات شرکت رهپویان 7 در  تاریخ آذر ماه 1396 برگزار شد.

گیمیفیکیشن در کسب و کاربه بازار نشر آمد
رونمایی از کتاب گیمیفیکیشن در کسب و کار

مراسم رونمایی از کتاب گیمیفیکیشن در کسب و کار توسط انتشارات شرکت رهپویان 7 در  تاریخ آذر ماه 1396 برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت رهپویان 7، این کتاب با هدف آشنایی با گیمیفیکیشن و استفاده از آن در کسب و کارهای مختلف به بازار نشر ارائه شد تا نیاز مخاطبان این حوزه را تامین کند.

بر اساس این گزارش، این کتاب به قلم مهندس علی غفار  هاشمی، عضو آکادمی بازاریابی اروپا و انجمن مدیران فروش نیویورک آمریکا همچنین باشگاه مدیران ایران مولف کتاب مفاهیم بازاریابی مشاور، مدرس و سخنران در زمینه‌های مختلف مدیریت کسب و کار تهیه شده و با عنوان گیمیفیکیشن در کسب و کار Gamification in Business به چاپ رسیده است.

این کتاب، در رابطه با گیمیفیکیشن برای صاحبین کسب و کار ،دانشجویان و علاقمندان به مباحث گیمیفیکیشن در نظر گرفته شده و موضوعاتی نظیر گیمیفیکیشن چیست؟، تاریخچه گیمیفیکیشن، مکانیزم‌های گیمیفیکیشن، انواع بازیکن، مدل‌های موفق گیمیفیکیشن و... در آن طرح شده است.

این کتاب در 90 صفحه و به قیمت 90000 و در شمارگان 2000 در کتاب فروشی‌های کشور و یا سایت اینترنتیwww.7salescoaching.com قابل تهیه است. 

بر پایه این اطلاع،  در مراسم رونمایی از کتاب گیمیفیکیشن در کسب و کار ، مهمانانی نظیر خانم نوشین منوچهری، خانم اله رستگاری، آقای محمد صادقی حضور داشتند.

گفتنی است، این مراسم در28 آذر ماه و در موسسه آموزشی رسانه خبری برگزار  شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رهپویان 7

شرکت رهپویان 7 ستاره آسمان با استفاده از نیروهای متخصص و با تجربه در زمینه ارایه مشاوره و آموزشهای تخصصی مرتبط با حوزه مدیریت کسب و کار ، برگزاری کارگاههای آموزشی ، برگزاری دوره های آموزشی مجازی ، ارایه تورهای مدیریتی فعالیت دارد . بیش از 20 سال سابقه فعالیت در ایران و خارج از کشور و همچنین همکاری با مجموعه های نوین و نمایندگی مجموعه دانشگاههای مارکتینگ لندن در ایران باعث افزایش کیفیت خدمات این شرکت گردیده است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب