اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961020275658167

ارائه فایل های صوتی و متنی در 8 هفته در تلگرام همراه با تمرین عملی و آزمون:

اولین دوره آموزشی روش فهم و تدبر قرآن در تلگرام با موفقیت برگزار شد

کد: 13961020275658167

https://goo.gl/TQpmzN

، تهران , (اخبار رسمی): قرآن آموزان نخستین دوره تلگرامی روش فهم قرآن از برگزاری این دوره ابراز رضایت کردند.

برگزاری موفق اولین دوره آموزشی روش فهم و تدبر  قرآن در تلگرام
مصاحبه مدیر قرآن پویان با ستادخبری نمایشگاه رسانه های دیجیتال

فهم قرآن مخصوص یک گروه خاص نیست. رویکرد ما عمومی سازی فهم و عمل به قرآن است

سید کاظم فرهنگ در گفت وگو با ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال گفت: دوره‌ی آموزشی تلگرامی ویژه‌ای درباره‌ی روش فهم قرآن برگزار کردیم که در عرض 2 ماه با بیانی ساده افراد می‌توانند فهم مناسبی از قرآن را داشته باشند. به این صورت که فایل‌های صوتی و متنی برای آنها ارسال می‌شود و سپس آنها با عضویت در گروه و حل تمرین با حضور مدرسین دوره، این روش را بر سوره‌ی انتخابی خود تمرین می‌کنند و در انتهای دوره نیز در آزمون شرکت می‌کنند.

مدیر تالار گفت‌وگوی قرآن‌پویان گفت: مخاطبان ما در خصوص برگزاری دوره‌های قرآن‌پویان بیان داشته‌اند که دوره مجازی روش تدبر در قرآن، دوره‌ای بسیار جالب و مفید بود؛ چرا که نگاه تازه و نوآورانه‌ای به کلام خدا داشت و این اعتماد به نفس را به ما داد که ما هم می‌توانیم با اندکی مطالعه، تفکر و سعی و تلاش با قرآن ارتباط برقرار کرده و فرامین آن را درک و در زندگی به کار ببندیم.

وی اظهار داشت: همیشه برای بسیاری از ما این باور را ایجاد کرده بودند که فهم قرآن فقط مخصوص یک گروه خاص است و همه‌ی افراد توانایی تدبر در قرآن را ندارند؛ اما خوشبختانه با تبیین مبانی قرآنی رویکرد ما در عمومی سازی فهم و عمل به قرآن و نحوه آموزش ساده در این دوره، بازخوردهایی که از قرآن آموزان این دوره‌ها داشتیم، کاملا مثبت و امیدوارکننده بوده است.

جهت توضیحات بیشتر در خصوص دوره آموزشی روش فهم قرآن روی لینک کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

قرآن پویان

شعاری که ما دنبال می‌کنیم تدبر در قرآن، تعقل در شریعت، عمومی‌سازی فهم قرآن و عمل به آن است،‌ دوست داریم همه کسانی که مسلمان بوده و علاقه‌مند به قرآن هستند خودشان به قرآن مراجعه کنند ترجمه قرآن را بخوانند و بفهمند، سؤالات خود را یادداشت کنند،که در نهایت، زمینه‌ عمل به قرآن با رویکرد عقلانی برای آنها فراهم می‌شود. http://quranpuyan.com/yaf_postst2838_trykhchh-flythy-syt-w-knl-tlgrmy-qrn-pwyn.aspx

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]