اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971010337018167

دسترسی رایگان به متن آیات، ترجمه فارسی، سال نزول و فهرست ترتیب نزول سوره‌ها

با دانلود نسخه جدید تنزیل، قرآن دیجیتالی را رایگان در گوشی خود نصب کنید

کد: 13971010337018167

https://goo.gl/Y7ZeaH

، تهران , (اخبار رسمی): اپلیکیشن تنزیل، اولین برنامه قرآنی است که بر مبنای روش فهم ساده قرآن به صورت تقسیم‌بندی سوره به تعدادی فراز، استخراج عصاره آن فراز و ارائه درس سوره و به ترتیب نزول همراه با شرح هر یک از مراحل ده‌گانه نزول سوره‌ها تهیه شده است. هم چنین نتایج جستجوی کلمات را می‌توان به ترتیب نزول سوره‌ها مشاهده کرد.

با دانلود نسخه جدید تنزیل،اپلیکیشن قرآنی را رایگان در گوشی خود نصب کنید.
اپلیکیشن اندرویدی تنزیل

به منظور فراهم شدن امکان استفاده تعداد بیشتری از  علاقه‌مندان به قرآن و فهم آیات و سوره‌ها، از اپلیکیشن تنزیل و نیز تفکیک کردن هزینه قابلیت‌های مختلف برنامه براساس نیاز کاربران، نسخه جدیدی از این اپلیکیشن قرآنی ارایه شد.

در ویرایش جدید تنزیل، با رایگان شدن نسخه پایه برنامه، امکان خرید درون برنامه‌ای قابلیت‌های مختلف توسط کاربران فراهم شده است.

مدیر کانال و  سایت قرآن پویان با اعلام این خبر افزود: نسخه پایه برنامه تنزیل شامل متن آیات، ترجمه فارسی استاد فولادوند و فهرست سوره‌ها در دو حالت ترتیب نزول و مصحف فعلی، رایگان بوده، سایر امکانات برنامه پس از پرداخت درون برنامه‌ای قابل استفاده خواهد بود. 

امکاناتی که جداگانه امکان خرید آنها فراهم شده است به شرح زیر است:

1- اطلاعات سوره‌ها: شامل توضیح مرحله نزول، عصاره فرازها، درس سوره و امکان کپی و اشتراک‌‌گذاری

2- جستجو: شامل جستجوی لغت و عبارت در متن عربی آیات، ترجمه فارسی و نمایش نتایج به ترتیب نزول

3- لغت نامه عربی و فارسی: دو معجم عربی قرآنی (مقاییس اللغه و المفردات فی القرآن) و دو فرهنگ لغت عربی به فارسی (جامع و ابجد) 

4-دسته بندی: امکان ایجاد دسته‌بندی‌های مختلف با موضوعات مورد علاقه کاربر و قراردادن آیات مورد علاقه در هر یک از دسته‌بندی‌ها. ترتیب نمایش آیات هر یک از دسته‌ها نیز به ترتیب نزول سوره‌ها است که امکان کپی و به اشتراک‌گذاری نتایج هر دسته در سایر نرم افزارهای مرتبط نیز فراهم است.

5- پخش ترتیل استاد پرهیزگار

6- ترجمه صوتی استاد فولادوند

علاقه‌مندان جهت دانلود و نصب برنامه تنزیل از کافه بازار می‌توانند به لینک زیر مراجعه کنند.

شایان ذکر است برنامه اندرویدی تنزیل، اولین برنامه قرآنی است که بر مبنای روش فهم ساده قرآن به صورت تقسیم‌بندی سوره به تعدادی فراز، استخراج عصاره آن فراز و نهایتا ارائه درس سوره و به ترتیب نزول همراه با شرح هر یک از مراحل ده‌گانه نزول سوره‌ها تهیه شده است.

علاقه‌مندان همچنین جهت اطلاعات بیشتر از قابلیت‌ها و امکانات تنزیل می‌توانند سایت قرآن پژوهان مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

قرآن پویان

شعاری که ما دنبال می‌کنیم تدبر در قرآن، تعقل در شریعت، عمومی‌سازی فهم قرآن و عمل به آن است،‌ دوست داریم همه کسانی که مسلمان بوده و علاقه‌مند به قرآن هستند خودشان به قرآن مراجعه کنند ترجمه قرآن را بخوانند و بفهمند، سؤالات خود را یادداشت کنند،که در نهایت، زمینه‌ عمل به قرآن با رویکرد عقلانی برای آنها فراهم می‌شود. http://quranpuyan.com/yaf_postst2838_trykhchh-flythy-syt-w-knl-tlgrmy-qrn-pwyn.aspx

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش