اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000121508228167

انتشار کتاب باورها و رفتارهای قرآنی

کد: 14000121508228167

https://bit.ly/3mE78BX

، تهران , (اخبار رسمی): استقبال کاربران فضای دیجیتال از نکات و پیامهای 30 جزء قران در ماههای مبارک رمضان، که باعث شد در جستجوی عبارات مرتبط با «نکات (کلیدی) و پیام‌های جزء...» تالار گفتگوهای قرآن پویان به‌عنوان نخستین یا یکی از نتایج اولین صفحة جستجوی گوگل، نمایش داده شود، مشوق انتشار این درس‌ها در قالب این کتاب گردید.

انتشار کتاب باورها و رفتارهای قرآنی:280درس از 30جزءقرآن همزمان با ماه رمضان
طرح جلد کتاب باورها و رفتارهای قرانی

چاپ اول کتاب "باورها و رفتارهای قرآنی :280درس از 30جزءقرآن "همزمان با حلول ماه مبارک رمضان بهار قرآن در اختیار علاقه‌مندان به مفاهیم قرآن قرار گرفت. این کتاب در 304 صفحه با قطع رقعی و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به کوشش گروه آموزشی تحقیقاتی قرآن پویان منتشر شده است.

سیدکاظم فرهنگ مولف کتاب و مدیر قرآن پویان در بخشی از مقدمه کتاب چنین نگاشته است:"با راه‌اندازی تالار گفتگوهای قرآن پویان در سال 1390 با هدف تأمل، هم‌اندیشی و گفتگو در آیات قرآن، در ماه رمضان نکاتی از هر جزء، در تالار ارسال گردید که مورد استقبال کاربران قرار گرفت. سال‌های بعد با فراگیر شدن پیام‌رسان‌ها و ایجاد کانال قرآن پویان، گزیده‌ای از این نکات، در ماه‌های مبارک رمضان، ارسال می‌گردید که مورد توجه اعضای کانال قرار گرفته و در سایر گروه‌ها نیز بازنشر می‌شد. استقبال کاربران فضای دیجیتال و حتی فارسی‌زبانان خارج از کشور از این مطالب، به‌گونه‌ای بود که در این سال‌ها، همواره در جستجوی عبارات مرتبط با «نکات (کلیدی) و پیام‌های جزء...» تالار گفتگوهای قرآن پویان به‌عنوان نخستین نتیجه یا یکی از نتایج اولین صفحة جستجوی گوگل، نمایش داده می‌شده است.

لذا تصمیم گرفته شد با مرور چندباره آیات و سوره‌ها، نکات کاربردی تر آیات هر جزء بر مبنای رویکرد اصلی قرآن پویان که عمومی‌سازی فهم و عمل به قرآن است، استخراج و برگزیدة آیات و درس‌های هر جزء به همراه تصاویر مناسب در قالب کتاب نیز منتشر شود تا در اختیار کلیه علاقه‌مندان به قرآن قرار گیرد.

در انتخاب آیات و تنظیم درس‌ها از هرجزء، دغدغه اصلی آن بود که مهم‌ترین باورها و عقاید و نیز رفتارهای فردی و اجتماعی ممدوح یا مذموم قرآن که دامن‌گیر جامعه امروز ما نیز هست، گردآوری گردد تا تذکری برای همه متدینان دوستدار قرآن باشد."

علاقمندان میتوانند این کتاب را بصورت اینترنتی ازلینک سفارش  و توسط پست دریافت نمایند.

قیمت چاپ سیاه و سفید کتاب 30000 تومان و چاپ رنگی آن 79000 تومان است. از انجا که کتاب فوق غیرانتفاعی بوده و قیمت آن براساس هزینه‌های تمام شده تعیین شده، لذا تخفیف اندکی تنها برای خریداران در هفته اول ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است.

 علاقه‌مندان به خرید این کتاب  برای موسسات و نهادهای آموزشی قرآنی که مایل به خرید بیش از 10 جلد هستند، می‌توانند  از طریق تماس با شماره 09123732102 هماهنگی نمایند.

همچنین امکان خرید و دانلود فایل دیجیتال کتاب نیز از ادرس زیر فراهم میباشد.

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیشتر و مطالعه فهرست کتاب و فصل اول می‌توانند به سایت قران پویان مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

قرآن پویان

شعاری که ما دنبال می‌کنیم تدبر در قرآن، تعقل در شریعت، عمومی‌سازی فهم قرآن و عمل به آن است،‌ دوست داریم همه کسانی که مسلمان بوده و علاقه‌مند به قرآن هستند خودشان به قرآن مراجعه کنند ترجمه قرآن را بخوانند و بفهمند، سؤالات خود را یادداشت کنند،که در نهایت، زمینه‌ عمل به قرآن با رویکرد عقلانی برای آنها فراهم می‌شود. http://quranpuyan.com/yaf_postst2838_trykhchh-flythy-syt-w-knl-tlgrmy-qrn-pwyn.aspx

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش