اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980131361578167

تمام افراد دیپلم به بالا می‌توانند لذت فهم آیات و سوره‌های قرآن را تجربه کنند

آغاز ثبت نام دوره جدید مجازی «روش فهم بهتر قرآن»

کد: 13980131361578167

http://bit.ly/2IEKzvc

، تهران , (اخبار رسمی): دوره جدید مجازی آموزش روش فهم بهتر قرآن، با استفاده از بازخوردهای بسیار مثبت شرکت‌کنندگان دوره‌های قبل و بر مبنای چاپ سوم کتاب «مبانی و روش مطالعه و فهم ساده قرآن» برگزار خواهد شد.

آغاز ثبت نام دوره جدید مجازی "روش فهم بهتر قرآن"
دوره مجازی آموزش روش فهم بهتر قرآن

دوره دو ماهه‌ روش ساده فهم قرآن، پاسخ عملی است به سوال «چگونه قرآن بخوانیم و بفهمیم؟»

با توجه به استقبال و ابراز رضایت از دوره‌های حضوری و مجازی تدبر در قرآن در سال‌های 96 و97، پنجمین دوره مجازی آموزش روش مطالعه و فهم بهتر قرآن از هفته دوم اردی‌بهشت ماه برگزار می‌شود.

در  این دوره‌ آموزشی که در پیام رسان‌های گپ و تلگرام با بیانی ساده برگزار می‌شود، قران آموزان در عرض دو ماه می‌توانند فهم مناسبی از قرآن را داشته باشند. به این صورت که فایل‌های صوتی و متنی برای آنها ارسال می‌شود و سپس آنها با عضویت در گروه و حل تمرین با حضور مدرسان دوره، این روش را بر سوره‌ی انتخابی خود تمرین می‌کنند و در انتهای دوره نیز در آزمون شرکت می‌کنند.

سیدکاظم فرهنگ از مدرسان این دوره و مدیر تالار گفت‌وگوی قرآن‌ پویان گفت: قران‌آموزان دوره‌های قبل بیان داشته‌اند: «که دوره مجازی روش تدبر در قرآن، دوره‌ای بسیار جالب و مفید بود؛ چرا که نگاه تازه و نوآورانه‌ای به کلام خدا داشته و این اعتماد به نفس را به ما داد که ما هم می‌توانیم با اندکی مطالعه، تفکر و سعی و تلاش با قرآن ارتباط برقرار کرده و فرامین آن را درک و در زندگی به کار ببندیم. در این روش هنگام تلاوت قرآن، با تدبر و تامل در آیات نورانی و درک بهتر از زمان و موقعیت نزول آیات، لذت فهم آن دوچندان شده است.»

بنا بر اظهار  فرهنگ، حضور در این دوره، نیازمند تحصیلات خاص دانشگاهی یا حوزوی یا پیش نیازهای دیگر نبوده و علاقه‌مندان به فهم بهتر آیات قرآن دارای دیپلم و بالاتر، با هر رشته تحصیلی می‌توانند شرکت کنند. از مزایای این دوره این است که افراد در طول هفته هر زمان که فراغت داشته باشند می‌توانند دروس را استماع و مطالعه کنند.

فرهنگ افزود هزینه ثبت نام این دوره 90 هزار تومان است اما به مناسبت روز جوان و ایام نیمه شعبان دو نوع تخفیف در نظر گرفته شده است: افرادی که تا پایان روز یکشنبه 98/2/1 ثبت نام کنند، از 10 در صد تخفیف برخوردار خواهند بود و جوانان بین 20-30 سال که تا پایان روز یکشنبه 98/2/1 ثبت نام کنند، از 15 در صد تخفیف برخوردار خواهند بود.

همچنین امکانات و خدماتی که در اختیار قران آموزان دوره قرار می‌گیرد به شرح زیر است:

- عضویت در کانال دوره آموزشی (در تلگرام و در صورت اختلال در تلگرام در پیام رسان داخلی گپ)
- دریافت فایل‌های صوتی و کلیپ‌های کوتاه دوره حضوری با تدریس اساتید دوره جمال گنجه‌ای و سیدکاظم فرهنگ.
- دسترسی برای دانلود فایل‌های تصویری فیلم‌های دوره حضوری
- دریافت رایگان یک جلد کتاب «مبانی و روش مطالعه و فهم ساده قران» از طریق پست
- دریافت تمرین‌ها و فایل‌های متنی مرتبط
- عضویت در گروه مجازی حل تمرین با حضور مدرس دوره و بررسی پاسخ‌ها و رفع اشکال
- شرکت در امتحان مجازی پایان دوره

علاقه مندان به اطلاعلت بیشتر و ثبت نام در این دوره می‌توانند به تالار گفتگوهای قران پویان مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

قرآن پویان

شعاری که ما دنبال می‌کنیم تدبر در قرآن، تعقل در شریعت، عمومی‌سازی فهم قرآن و عمل به آن است،‌ دوست داریم همه کسانی که مسلمان بوده و علاقه‌مند به قرآن هستند خودشان به قرآن مراجعه کنند ترجمه قرآن را بخوانند و بفهمند، سؤالات خود را یادداشت کنند،که در نهایت، زمینه‌ عمل به قرآن با رویکرد عقلانی برای آنها فراهم می‌شود. http://quranpuyan.com/yaf_postst2838_trykhchh-flythy-syt-w-knl-tlgrmy-qrn-pwyn.aspx

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش