اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980419383818167

آغاز ثبت نام دوره جدید حضوری آموزش روش ساده فهم قرآن در تهران

کد: 13980419383818167

http://bit.ly/2laXkUs

، تهران , (اخبار رسمی): محتوای این دوره آموزشی براساس مفاد کتاب «مبانی و روش مطالعه و فهم ساده قرآن» و طول دوره 8 هفته است. در این دوره قرآن آموزان مطالب و نکات آموخته شده را بر روی یک سوره به طور عملی نیز تمرین کرده و در انتهای دوره نیز در آزمون شرکت خواهند کرد.

آغاز ثبت نام دوره جدید حضوری آموزش روش ساده فهم قرآن  در تهران
دوره آموزشی روش ساده فهم قران-تابستان 98

با توجه به ابراز رضایت قرآن‌آموزان نخستین دوره حضوری و نیز شش دوره مجازی از موفقیت و لذت بخش بودن این روش، دومین دوره حضوری از 26 تیرماه جاری در تهران برگزار می‌شود

سیدکاظم فرهنگ مدیر مجموعه قرآن‌پویان با اعلام خبر برگزاری دومین دوره حضوری روش ساده فهم قرآن از 4 شنبه 26 تیرماه، افزود: پیرو برگزاری اولین دوره حضوری آموزشی در تابستان سال 96 و ابراز رضایت قرآن آموزان از موفقیت و لذت‌بخش بودن این روش، تصمیم گرفتیم دوره‌های اموزشی را به صورت مجازی ارایه دهیم تا امکان دسترسی و استفاده علاقه‌مندان در کلیه نقاط کشور فراهم شود که خوشبختانه تاکنون 6 دوره مجازی برگزار شده است.

در سال جاری با توجه به در خواست برخی علاقه‌مندان که عمدتا از مربیان و قرآن آموزان دوره‌های مترجمی زبان قرآن هستند، برای برگزاری دوره حضوری در مناطق مرکزی شهر تهران، با هماهنگی به عمل آمده با موسسه قرآن و عترت ام‌الائمه برنامه‌ریزی لازم برای تشکیل کلاس‌ها در این محل واقع در تقاطع خیابان 17 شهریور و اتوبان شهید محلاتی انجام گرفته است.

بنابر رگفته فرهنگ، ثبت نام این دوره‌ها از روز چهارشنبه مورخ 19 تیرماه از طریق لینک yon.ir/MBLDO آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

محتوای این دوره آموزشی براساس مفاد کتاب «مبانی و روش مطالعه و فهم ساده قرآن» و طول دوره 8 هفته است که قران آموزان مطالب و نکات آموخته شده را بر روی یک سوره به طور عملی نیز تمرین کرده و در انتهای دوره نیز در آزمون شرکت خواهند کرد.

هزینه برگزاری دوره نیز 100 هزار تومان است که عزیزانی که تا روز یکشنبه مورخ 22 تیرماه مصادف با سالروز میلاد مسعود امام رضا ع ثبت نام کنند، از تخفیف برخوردار خواهند بود.

همچنین به منظور امکان تصمیم‌گیری دقیق‌تر افرادی که مردد به حضور در دوره هستند، شرکت در نخستین جلسه رایگان در نظر گرفته شده است.

قرآن دوستان جهت مشاهده توضیحات بیشتر و اطلاع از نظرات قرآن آموزان دوره‌های قبل می‌توانند به کانال آموزشی t.me/tadabbor_quranpuyan مراجعه کنند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

قرآن پویان

شعاری که ما دنبال می‌کنیم تدبر در قرآن، تعقل در شریعت، عمومی‌سازی فهم قرآن و عمل به آن است،‌ دوست داریم همه کسانی که مسلمان بوده و علاقه‌مند به قرآن هستند خودشان به قرآن مراجعه کنند ترجمه قرآن را بخوانند و بفهمند، سؤالات خود را یادداشت کنند،که در نهایت، زمینه‌ عمل به قرآن با رویکرد عقلانی برای آنها فراهم می‌شود. http://quranpuyan.com/yaf_postst2838_trykhchh-flythy-syt-w-knl-tlgrmy-qrn-pwyn.aspx

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش