اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970624316348167

دوره کوتاه روش ساده فهم قرآن، پاسخی است به سوال «چگونه قرآن بخوانیم و بفهمیم؟»

آغاز ثبت‌نام چهارمین دوره مجازی روش فهم بهتر قرآن

کد: 13970624316348167

https://goo.gl/fTq46T

، تهران , (اخبار رسمی): چهارمین دوره مجازی روش فهم بهتر قرآن که از هفتم مهر ماه آغاز می‌شود، با استفاده از بازخوردهای بسیار مثبت شرکت‌کنندگان دوره‌های قبل و بر مبنای کتاب تازه منتشر شده «مبانی و روش مطالعه و فهم ساده قران» برگزار خواهدشد. ثبت نام تا چهارم مهر ماه ادامه خواهد داشت.

آغاز ثبت نام چهارمین دوره مجازی روش فهم بهتر قرآن
دوره مجازی روش فهم ساده قران

در  این دوره‌ی آموزشی که در پیام رسان‌های گپ و تلگرام با بیانی ساده برگزار می‌شود، قرآن‌آموزان در عرض دو ماه می‌توانند فهم بهتری از قرآن کسب کرده و از مطالعه سوره‌ها لذت بیشتری ببرند

باتوجه به استقبال و ابراز رضایت از دوره‌های حضوری و مجازی تدبر در قرآن و درخواست برخی از مخاطبان برای برگزاری مجدد دوره ، چهارمین دوره مجازی مطالعه و فهم بهتر قرآن از هفته دوم مهر ماه برگزار می شود.

در  این دوره‌ی آموزشی که در پیام رسانهای گپ و تلگرام با بیانی ساده برگزارمیشود، قران اموزان در عرض 2 ماه می‌توانند فهم مناسبی از قرآن را داشته باشند. به این صورت که فایل‌های صوتی و متنی برای آنها ارسال می‌شود و سپس آنها با عضویت در گروه و حل تمرین با حضور مدرسان دوره، این روش را بر سوره‌ی انتخابی خود تمرین می‌کنند و در انتهای دوره نیز در آزمون شرکت می‌کنند.

سیدکاظم فرهنگ از مدرسان این دوره و مدیر تالار گفت‌وگوی قرآن‌پویان گفت: قران‌آموزان دوره‌های قبل بیان داشته‌اند که دوره مجازی روش تدبر در قرآن، دوره‌ای بسیار جالب و مفید بود؛ چرا که نگاه تازه و نوآورانه‌ای به کلام خدا داشته و این اعتماد به نفس را به ما داد که ما هم می‌توانیم با اندکی مطالعه، تفکر و سعی و تلاش با قرآن ارتباط برقرار کرده و فرامین آن را درک و در زندگی به کار ببندیم.

حضور در این دوره، نیازمند تحصیلات خاص دانشگاهی یا حوزوی یا پیش نیازهای دیگر نبوده و علاقه‌مندان به فهم بهتر آیات قرآن دارای دیپلم و بالاتر، با هر رشته تحصیلی می‌توانند شرکت کنند.

سرفصل‌های این دوره به شرح زیر برنامه‌ریزی شده‌اند:

سرفصل‌های دوره آموزشی مجازی «روش مطالعه و فهم قرآن»

1- چرا به قرآن مراجعه کنیم؟ خدا، قرآن را چگونه کتابی معرفی کرده است؟

2- تعاریف: تفسیر، تاویل و تدبر یعنی چه؟ چگونه از تفسیر به رای مصون ماند؟

3- بیان کلیات روش و نکات ده‌گانه تدبر در قرآن همراه با تمرین عملی قرآن اموزان (انتخاب یک سوره و اعمال روش روی آن)

4- اهمیت نقش محوری سوره‌ها در فهم قرآن

5- آشنایی با کلیات مراحل ده‌گانه نزول قرآن و ویژگی‌های هر مرحله و سوره‌های مرتبط

6- فواید قرآن برای انسان امروز

در این دوره برای نخستین بار، قرآن آموزان، یک جلد کتاب «مبانی و روش مطالعه و فهم ساده قرآن» را نیز دریافت خواهند کرد.

ثبت نام این دوره تا 4 مهر ماه ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق کانال یا تالار گفتگوهای قرآن پویان نسبت به دریافت اطلاعات بیشتر و مشاهده نظرات شرکت‌کنندگان دوره‌های قبل و نیز ثبت نام اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

قرآن پویان

شعاری که ما دنبال می‌کنیم تدبر در قرآن، تعقل در شریعت، عمومی‌سازی فهم قرآن و عمل به آن است،‌ دوست داریم همه کسانی که مسلمان بوده و علاقه‌مند به قرآن هستند خودشان به قرآن مراجعه کنند ترجمه قرآن را بخوانند و بفهمند، سؤالات خود را یادداشت کنند،که در نهایت، زمینه‌ عمل به قرآن با رویکرد عقلانی برای آنها فراهم می‌شود. http://quranpuyan.com/yaf_postst2838_trykhchh-flythy-syt-w-knl-tlgrmy-qrn-pwyn.aspx

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش