اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970708319278167

مزیت بی نظیرتنزیل: نمایش درس سوره‌ها و نتایج جستجوی کلمات به ترتیب نزول سوره‌ها

اپلیکیشن تنزیل با امکانات جدید، مناسب برای هر ایرانی علاقه‌مند به قرآن

کد: 13970708319278167

https://goo.gl/Cbc93Z

، تهران , (اخبار رسمی): افزودن دو معجم عربی، دو فرهنگ لغات عربی به فارسی، امکان تعریف دسته بندی‌های مختلف برای آیات مورد علاقه، وجود فایل‌های صوتی ترتیل و ترجمه گویای هر سوره و توضیحات مرحله نزول سوره از قابلیت‌های برنامه کاربردی تنزیل هستند.

اپلیکیشن تنزیل با امکانات جدید،مناسب برای هر ایرانی علاقه مند به قرآن
آرم اپلیکیشن تنزیل به همراه نمایش یکی از صفحات دسته بندی موضوعی آیات مورد علاقه کاربر

در راستای تقدیر از علاقه‌مندانی که برنامه تنزیل را در روزهای نخست، خریداری می‌کنند از روز دوشنبه 9مهر به مدت 5 روز، برنامه با همان قیمت قبلی ارایه می‌شود

با توسعه امکانات و قابلیت‌ها در اپلیکیشن تنزیل، علاقه‌مندان به یادگیری قرآن از بسیاری برنامه‌های مشابه بی‌نیاز خواهید شد.

در نسخه جدید تنزیل، امکان ایجاد دسته بندی‌های مختلف با موضوعات مورد علاقه کاربر و قراردادن آیات مورد علاقه در هریک از دسته بندی‌ها فراهم شده است. ترتیب نمایش آیات هر یک از دسته‌ها نیز به ترتیب نزول سوره‌ها خواهد بود و امکان کپی و اشتراک گذاری آنها از طریق نرم‌افزارهای مرتبط از قبیل پیام رسان‌ها و ایمیل و ... فراهم شده است.

هم چنین بنا به پیشنها کاربران، در نسخه جدید دو معجم عربی قرآنی (مقاییس اللغه و المفردات فی القران) و دو فرهنگ لغت عربی به فارسی (جامع و ابجد) در برنامه گنجانده شده است که امکان جستجو و نمایش ترجمه عربی و فارسی تعداد زیادی از لغات و عبارات عربی و قرآنی را فراهم کرده است.

شایان ذکر است تنزیل، اولین و تنها برنامه قرآنی است که بر مبنای روش فهم ساده قرآن یعنی تقسیم‌بندی سوره به تعدادی فراز، استخراج عصاره آن فراز و نهایتا ارایه درس سوره تهیه شده است. در این برنامه فهرست سوره‌ها به ترتیب نزول، ارایه شده است اما امکان استفاده از فهرست سوره‌ها مطابق قرآن‌های موجود نیز وجود دارد.

سایر امکانات و قابلیت‌های تنزیل نیز عبارتند از:

- نمایش شماره فراز هر آیه به همراه آیات ابتدا و انتهای آن فراز

- نمایش سال نزول و مرحله نزول هر سوره

-نمایش عصاره مفهوم هر فراز 

-ارایه درس (محور) هر سوره

- قابلیت جستجو در عنوان سوره‌ها، متن عربی آیات و ترجمه فارسی (ترجمه استاد فولادوند)

- قابلیت پخش ترتیل سوره‌ها با صدای استاد پرهیزگار و نیز ترجمه فارسی صوتی سوره‌ها

- قابلیت کپی کردن متن همه اطلاعات نشان داده شده و به اشتراک گذاری آنها

- قابلیت ایجاد لیست آیات مورد علاقه با دسته بندی‌های مختلف

- ارایه نتایج جستجوی کلمات به ترتیب نزول سوره‌ها (امکانی منحصربه‌فرد که در دیگر برنامه‌ها موجود نیست)

به این ترتیب علاوه بر مشخص شدن کاربرد یک کلمه در سوره‌های مختلف، فراوانی هر کلمه در مراحل مختلف نزول، زمان شروع، پایان و اوج استفاده از برخی الفاظ نیز قابل استخراج است.

این برنامه فعلا فقط نسخه اندرویدی داشته و نسخه ios آن بعدا تولید خواهد شد .در راستای تقدیر از علاقه‌مندانی که برنامه تنزیل را در روزهای نخست، خریداری می‌کنند  از روز دوشنبه 9مهر به مدت 5 روز ، برنامه با همان قیمت قبلی ارایه می‌شود.

کاربرانی که نسخه‌های قبلی تنزیل را خریداری کرده بودند، به طور رایگان می‌توانند به‌روزرسانی را انجام دهند.

علاقه‌مندان جهت خرید و نصب نسخه جدید تنزیل از لینک‌های زیر می‌توانند در کافه بازار، تنزیل را سرچ کرده و دانلود کنند.

و یا جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص تنزیل و مشاهده کلیپ‌های آن می‌توانید به تالار گفتگوهای قرآن پویان و یا کانال تلگرامی تنزیل به آدرس t.me/tanzilapp مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

قرآن پویان

شعاری که ما دنبال می‌کنیم تدبر در قرآن، تعقل در شریعت، عمومی‌سازی فهم قرآن و عمل به آن است،‌ دوست داریم همه کسانی که مسلمان بوده و علاقه‌مند به قرآن هستند خودشان به قرآن مراجعه کنند ترجمه قرآن را بخوانند و بفهمند، سؤالات خود را یادداشت کنند،که در نهایت، زمینه‌ عمل به قرآن با رویکرد عقلانی برای آنها فراهم می‌شود. http://quranpuyan.com/yaf_postst2838_trykhchh-flythy-syt-w-knl-tlgrmy-qrn-pwyn.aspx

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش