اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961020275758181

به همت شرکت رهپویان 7 و در1396/10/28

دوره آموزشی توسعه مهارت های رفتاری با مدل جهانی DISC برگزار می‌شود

کد: 13961020275758181

https://goo.gl/28PbRE

، تهران , (اخبار رسمی): دوره‌ی آموزشی توسعه‌ی مهارت‌های رفتاری با مدل جهانی DISC با حضور علاقمندان به توسعه مهارت‌های فردی و به صورت رایگان در تاریخ 1396/10/28 برگزار می‌شود

دوره آموزشی توسعه مهارت های رفتاری با مدل جهانی DISC  برگزار می‌شود
برگزاری کارگاه آموزشی توسعه مهارت های ارتباطی با مدل جهانی DISC

کارگاه توسعه مهارت‌های ارتباطی با مدل جهانی DISC به صورت رایگان توسط شرکت رهپویان 7 برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی شرکت رهپویان 7؛ دوره آموزشی توسعه‌ی مهارت‌های رفتاری با مدل جهانی DISC با حضور علاقمندان به توسعه مهارت‌های فردی و بصورت رایگان در تاریخ 1396/10/28 به میزبانی مرکز آموزشی رسا نه‌های خبری توسط این شرکت برگزار می‌شود.

مهندس علی غفار هاشمی‌، مدیر عامل شرکت رهپویان 7 هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش جامعه در ارتباط با مهارت‌های ارتباطی و درک متقابل  بیان و گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی و کمی‌ مخاطبان  بالاخص  مدیران و صاحبین کسب و کارهای مختلف، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این عزیزان را  در کشورمان فراهم سازیم.

مهندس علی غفار هاشمی‌ درباره‌ی زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود: در این دوره تست DISC برای کلیه عزیزان برگزار و سه الی چهار روز کاری بعد از انجام کارگاه نتایج تحلیلی تست برای شرکت کنندگان ارسال خواهد شد.

او به برنامه‌های آتی مجموعه اشاره  و تشریح کرد: شرکت رهپویان 7 هر ماه اقدام به برگزاری یک کارگاه آموزشی با شرایط استثنایی در زمینه‌های مختلف  مدیریت کسب و کار می‌کند که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به کانال‌های ارتباطی شرکت و یا تلفن 87761327 از برنامه‌های برگزاری مطلع شوند.

گفتنی است برای اولین بار  حضور در این نوع کارگاه رایگان است. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر وثبت نام به " ثبت نام ورک شاپ"  مراجعه و  با کد تخفیف DISCC اقدام به ثبت نام رایگان کنند. ضمنا ظرفیت این کارگاه محدود است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رهپویان 7

شرکت رهپویان 7 ستاره آسمان با استفاده از نیروهای متخصص و با تجربه در زمینه ارایه مشاوره و آموزشهای تخصصی مرتبط با حوزه مدیریت کسب و کار ، برگزاری کارگاههای آموزشی ، برگزاری دوره های آموزشی مجازی ، ارایه تورهای مدیریتی فعالیت دارد . بیش از 20 سال سابقه فعالیت در ایران و خارج از کشور و همچنین همکاری با مجموعه های نوین و نمایندگی مجموعه دانشگاههای مارکتینگ لندن در ایران باعث افزایش کیفیت خدمات این شرکت گردیده است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]