اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961026276685252

همراه مکانیک؛ مرجع خدمات تخصصی خودرو در محل

همراه مکانیک، شرکت تخصصی خدمات خودرو در ایران را بشناسید

کد: 13961026276685252

https://goo.gl/nRzXDJ

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت همراه مکانیک با هدف ارائه‌ی انواع خدمات خودرو شامل کارشناسی خودرو، خرید خودرو کارشناسی شده، فروش سفارشی خودرو، قیمت‌گذاری خودرو و مشاوره خرید خودرو در سال 92 راه اندازی شد. هدف از راه‌اندازی این شرکت پاسخگویی به نیازهای متعدد خریداران و فروشندگان خودرو به ویژه خریداران خودروهای دست دوم است.

آشنایی با همراه مکانیک، شرکت تخصصی خدمات خودرو در ایران
کارشناسی خودرو همراه مکانیک
آشنایی با همراه مکانیک، شرکت تخصصی خدمات خودرو در ایران
خرید خودرو دست دوم از همراه مکانیک
آشنایی با همراه مکانیک، شرکت تخصصی خدمات خودرو در ایران
فروش تضمینی خودرو در نمایشگاه همراه مکانیک

هدف از راه‌اندازی شرکت همراه مکانیک پاسخگویی به نیازهای متعدد خریداران و فروشندگان خودرو به ویژه خریداران خودروهای دست دوم بوده است

شیب تند افزایش تعداد خودروهای کشور از 3 میلیون در سال 1380 به بیش از  17 میلیون در سال 1396 و افزایش قابل توجه واردات خودرو طی سال‌های اخیر بازار خرید و فروش خودرو را بسیار پویا کرده است. در این بازار پویا دارندگان و متقاضیان خرید خودرو با نیازهایی روبه رو شده‌اند که به ندرت پاسخی برای آن یافته‌اند. شرکت همراه مکانیک با هدف ارائه‌ی انواع خدمات خودرو شامل کارشناسی خودرو، خرید خودرو کارشناسی شده، فروش سفارشی خودرو، قیمتگذاری دقیق خودرو و مشاوره خرید خودرو در اوایل سال 92 راه‌اندازی شد. هدف از راه‌اندازی این شرکت پاسخگویی به نیازهای متعدد خریداران و فروشندگان خودرو به ویژه خریداران خودروهای دست دوم بوده است. در حال حاضر و با گذشت 4 سال از راه اندازی شرکت همراه مکانیک، بخش قابل توجهی از این نیازها پاسخ داده شده‌اند که در ادامه به معرفی خدمات مختلف شرکت همراه مکانیک خواهیم پرداخت.

1- کارشناسی تخصصی خودرو در همراه مکانیک

امروزه انجام کارشناسی فنی و بدنه‌ی خودرو پیش از خرید به یک ضرورت در معاملات خودرو تبدیل شده است. تعداد زیاد نمونه‌های کلاه برداری و دستکاری خودروها در حین فروش، بر ضرورت انجام کارشناسی خودرو پیش از خرید آن تاکید دارد. شرکت همراه مکانیک مفتخر است که با انجام بیش از 15000 کارشناسی خودرو در سطح شهرهای تهران، اصفهان و کرج بخشی از نیاز بازار در این شهرها را برآورده کرده است.

خدمات کارشناسی همراه مکانیک در محل موردنظر مشتریان و 30 دقیقه پس از تماس تلفنی با شرکت ارائه می شود. این خدمات شامل موارد زیر هستند:

  • بررسی دقیق ۲۰۹ نقطه از خودرو شامل موتور و گیربکس، آپشن و تجهیزات جانبی، تست رانندگی، تست دیاگ، جلوبندی و لاستیک، بدنه و شاسی بررسی کیلومتر و میزان کارکرد خودرو و ارائه‌ی گزارش مکتوب و دیجیتال از خودروی کارشناسی شده به خریدار و ثبت آنلاین گزارش بر روی سایت www.hamrah-mechanic.com/car-inspection/ قیمت گذاری دقیق بر روی خودروی کارشناسی شده توسط کارشناس قیمت همراه مکانیک

2- خرید خودرو دست دوم از نمایشگاه همراه مکانیک

همان‌طور که اشاره شده همراه مکانیک سعی کرده است تا نیازهای متعدد خریداران و فروشندگان خودرو را پوشش دهد. یکی از این موارد نمایشگاه آنلاین خرید خودروی کارشناسی شده است. تمامی خودروهای این نمایشگاه توسط شرکت همراه مکانیک کارشناسی شده و با گزارش کامل کارشناسی فنی و بدنه در آدرس www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/ قرار می‌گیرند.

مزایای خرید خودرو از همراه مکانیک:

  • خرید خودرو با گزارش کامل کارشناسی و اطمینان از سلامت کلی خودرو
  • خرید خودرو با گارانتی و هفت روز ضمانت پرداخت خسارت، در صورت مطابقت نداشتن خودروی تحویلی با گزارش کارشناسی
  • اشتراک یک ساله‌ی خدمات امداد جاده‌ای و شهری
  • امکان حمل و انتقال خودرو به محل مورد نظر مشتریان در تهران
  • ارائه‌ی مشاوره کامل حقوقی، تنظیم مبایعه نامه و عقد قرارداد
  • خرید خودرو به قیمت واقعی

مزایای فروش خودرو در نمایشگاه همراه مکانیک:

  • فروش خودرو بدون هزینه‌، فروش تضمینی خودرو به قیمت مصرف کننده، صرفه‌جویی در زمان مشتری، عدم نیاز به نشان دادن خودرو به خریداران، عدم پاسخ گویی به تلفن و معامله با دلالان خودرو، بستن قول‌نامه و ارائه‌ی مشاوره کامل حقوقی جهت انتقال سند

3- محاسبه‌گر قیمت خودرو همراه مکانیک

طی سال‌های اخیر وب سایت‌های مختلفی اقدام به ارائه‌ی قیمت خودرو دست دوم کرده‌اند. هرکدام از این سایت‌ها بنا به کارکردی که دارند دارای کاربران متعددی هستند؛ اما محاسبه‌گر قیمت خودرو در سایت همراه مکانیک کامل‌ترین مرجع ارائه‌ی قیمت خودرو دست دوم محسوب می‌شود. در ادامه به مزیت‌های این نرم افزار در مقایسه با سایر وب سایت‌ها خواهیم پرداخت.

  • ارائه‌ی قیمت خودرو دست دوم: در حالی که در اغلب سایت‌ها قیمت خودرو برای مدل صفر کیلومتر خودروها ارائه می‌شود، نرم افزار محاسبه‌ی قیمت همراه مکانیک علاوه بر قیمت خودروهای صفر کیلومتر، قیمت خودرو را برای تمامی سال‌های موجود از خودرو ارائه می‌کند.
  • تنوع در مدل خودروها: اگرچه سایت‌های متعددی در زمینه ی ارائه‌ی قیمت خودرو فعال هستند؛ اما هیچ یک از این وب سایت‌ها قیمت خودرو دست دوم را به تفکیک تمامی تیپ‌های موجود از یک مدل خودرو ارائه نمی‌کنند. علی رغم وجود محاسبات بالا نرم افزار محاسبه قیمت همراه مکانیک، قیمت تمامی تیپ‌های موجود از یک خودرو را به تفکیک سال‌های مختلف ارائه می‌کند.
  • دسترسی به قیمت خودرو با چند کلیک ساده: سایت‌های آگهی خودرو یکی از مراجع به دست آوردن قیمت خودرو در بین کاربران هستند، اما برای این منظور کاربران مجبور هستند تا تمامی آگهی‌های خودرو را بررسی کرده و در نهایت به صورت تخمینی به قیمت خودروی مورد نظر برسند. این در حالی است که تنها با چند کلیک ساده در صفحه www.hamrah-mechanic.com/carprice قادر خواهید بود تا قیمت خودروی دست دوم را بر اساس معاملات انجام شده در بازار خرید و فروش خودرو محاسبه کنید.
  • محاسبه میزان افت قیمت خودرو: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد نرم افزار محاسبه‌ی قیمت همراه مکانیک اندازه‌گیری میزان افت قیمت خودرو بر اساس مهم‌ترین فاکتورهای موثر در قیمت خودرو است. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود میزان افت قیمت خودرو را به ازای کارکرد خودرو، تخفیف بیمه، قطعات رنگ شده و قطعات تعویضی محاسبه کنید.

4- مقایسه خودروها و مشاوره خرید

یکی دیگر از نیازهای خریداران خودرو امکان مقایسه انواع خودرو بر اساس فاکتورهای مختلف و همچنین انتخاب از بین گزینه‌های موجود بر اساس بودجه خرید است. همراه مکانیک با استفاده از ابزار مقایسه‌ی خودروها و مشاوره‌ی خرید این امکان را در اختیار کاربران قرارداده است تا با تعیین سقف بودجه خود به تمامی گزینه‌های قابل خرید در بازار نقل و انتقالات خودرو دسترسی داشته باشند، این موارد را با هم مقایسه کرده و در نهایت انتخابی هوشمندانه و آگاهانه داشته باشند. ابزار مقایسه خودرو و مشاوره خرید همراه مکانیک در آدرس www.hamrah-mechanic.com/budget/ در دسترس کاربران قرار دارد.

کاربران قادر هستند با مراجعه به سایت همراه مکانیک در آدرس https://www.hamrah-mechanic.com/  از تمامی این خدمات استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همراه مکانیک

همراه مکانیک، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شهروندان، خریداران و دارندگان خودرو در ابتدای سال 1392 راه‌اندازی شد. هدف این شرکت ارائه خدمات خودرو در محل، با بالاترین کیفیت و درکمترین زمان می باشد. کارشناسی خودرو در محل و فروش تضمینی خودروهای دست دوم در قالب نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده از مهمترین خدمات همراه مکانیک هستند. در حال حاضر همراه مکانیک در تهران، اصفهان و کرج نمایندگی دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]