اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990714469025252

جادوی طراحی کره‌ جنوبی

زیر و بم هیوندای سانتافه

کد: 13990714469025252

https://bit.ly/2GFdd0K

، تهران , (اخبار رسمی): هیوندای سانتافه یک کراس‌اوور متوسط شهری است. مدل‌های 2016 به بعد سانتافه DM از نوع نیوفیس هستند که ظاهری اسپرت‌تر داشته و تغییراتی را در سپرها و چراغ‌های خود تجربه کرده‌اند. سانتافه‌های نیوفیس به‌طور عمده توسط آسان موتور و کرمان موتور با اختلافاتی در امکانات رفاهی وارد بازار شدند.

زیر و بم هیوندای سانتافه
هیوندای سانتافه؛ کراس اوور شهری

سانتافه یکی از خوش‌نام‌ترین شاسی‌بلندهای بازار ایران است؛ چراکه علاوه بر قیمت نسبتا مناسب، ظاهر جذاب، کابین جادار و زیبا، آپشن‌های رفاهی- ایمنی گسترده (در نسخه فول آپشن) و خدمات پس از فروش مطلوب دارد.

به‌محض قدم نهادن درون کابین نسل سوم هیوندای سانتافه طراحی نسبتا زیبا، مدرن و منظم داشبورد نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. البته این سبک از طراحی داخلی در مقایسه با خودروهای مدل 2020 کمی کلاسیک به‌نظر می‌رسد اما در زمان خودش بسیار خوشایند جلوه می‌کرد و می‌توانست رضایت اکثر مشتریان را جلب کند. کیفیت چرم صندلی‌ها و روکش فرمان قابل‌تقدیر است. اصول طراحی ارگونومیک به‌خوبی درون کابین رعایت شده و همه‌چیز در دسترس قرار دارد. همچنین گنجایش فضای کابین هیچ‌گونه محدودیتی را برای افراد حاضر در ردیف‌های اول و دوم ایجاد نخواهد کرد و فضای وسیع اختصاص‌یافته به سر، پاها و زانوها کاملا موجب راحتی کاربران خواهد بود؛ با این حال ردیف سوم بیشتر مناسب کودکان ساخته شده تا سرنشینان بزرگسال.

هیوندای سانتافه 2014-2018 در بحث تجهیزات رفاهی بسیار متنوع و تا حدی گیج‌کننده ظاهر شده است؛ اگر بخواهید مدل فول‌ آپشن این خودرو را تهیه کنید باید به سراغ سانتافه‌های آسان موتور بروید. مهمترین امکانات این خودرو عبارتند از: کروز کنترل تطبیق‌پذیر، کنترل حرکت در سربالایی، کنترل سرعت در سرپایینی، اتوپارک، سه حالت رانندگی، دیلایت، اتولایت، نوربالا اتوماتیک، چراغ چرخشی، فرمان برقی چهار حالته، پدال شیفتر، گرمکن فرمان، سیستم صوتی 10 اسپیکر، نمایشگر 7 اینچ لمسی، رهیاب، دوربین‌های عقب-جانبی و 360 درجه، بلوتوث، USB، استارت و ورود بدون کلید، تهویه اتوماتیک دوگانه، کول‌باکس، صندلی‌ 8 حالته برقی راننده و 6 حالته سرنشین، گرمکن صندلی‌ها، سردکن صندلی جلو، درب صندوق برقی هوشمند، اینورتر 220 ولت، آینه‌های جانبی تاشونده برقی با گرمکن، سانروف پانوراما.

شمایل بیرونی هیوندای سانتافه 2014-2018 در مقایسه با نسل قبل کاملا تحول پیدا کرده و از ظاهری اسپرت‌تر همراه با شاخصه‌های طراحی جذاب و خوشایند بهره‌مند شده است. در طراحی نسل سوم سانتافه به‌صورت توامان از خطوط نرم و شکسته استفاده شده و چهره‌ای نسبتا اخم‌آلود و ستیزه‌جویانه برای این شاسی‌بلند محبوب کره‌ای رقم‌زده شده است. به‌طور کلی طراحی بیرونی هیوندای سانتافه تا حد زیادی توانسته نگاه مثبت مشتریان ایرانی را به‌سوی خود جلب کند و به یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این شاسی‌بلند شهری کره‌ای تبدیل شود.

هیوندای سانتافه در کشور ما تنها به یک موتور چهار سیلندر تنفس طبیعی مجهز شده و شتاب‌گیری آن چندان مهیج و جوان‌پسند به‌نظر نمی‌رسد با ‌وجود این، سانتافه برای رانندگی‌های شهری و جاده‌ای ازلحاظ فنی با کمبودهای آزاردهنده مواجه نیست و می‌تواند مایه خرسندی نسبی خانواده‌های ایرانی باشد. سیستم تعلیق سانتافه تا حدی از تمایلات اسپرت برخوردار بوده و همین امر پایداری و هندلینگ آن را حین عبور از پیچ‌ها بهبود بخشیده، اما نرمی سواری این خودرو را نسبت به اغلب خودروهای همرده کاهش داده است. عایق‌بندی مناسب کابین نفوذ سروصدای مزاحم به درون اتاق را کاهش داده و عملکرد نرم موتور نیز بر آرامش ناشی از این وضعیت افزوده است.

نسل سوم سانتافه پنج ستاره ایمنی موسسه «یوروانکپ» را در کارنامه خود به ثبت رسانیده و سطحی شایسته‌ای از امنیت را برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد. بخش مهمی از ایمنی هیوندای سانتافه نسل سوم به تجهیزات موجود در این خودرو بازمی‌گردد که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها (ویژه نسخه نیوفیس فول‌آپشن) اشاره شده است: سامانه مدیریت پایداری خودرو، کنترل کشش و پایداری، سنسورهای پارک جلو و عقب، حسگر فشار باد تایر، سامانه‌های ایمنی فعال (پایش نقاط کور- تغییر لاین و هشدار تصادف از جلو و پشت سر)، ABS + EBD، ترمز خودکار اضطراری، ایربگ‌های جلو-جانبی-پرده‌ای، پشت‌سری فعال، کمربند ایمنی پیش‌کشنده و محدودکننده.

هیوندای سانتافه یکی از خوش‌نام‌ترین محصولات شاسی‌بلند حاضر در بازار ایران به‌حساب می‌آید؛ چرا که علاوه بر قیمت نسبتا مناسب، از ظاهر جذاب، کابین جادار و زیبا، آپشن‌های رفاهی- ایمنی گسترده (در نسخه فول آپشن) و خدمات پس از فروش بسیار مطلوب سود می‌برد و همین موارد بازار خرید و فروش آن را بسیار داغ کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همراه مکانیک

همراه مکانیک، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شهروندان، خریداران و دارندگان خودرو در ابتدای سال 1392 راه‌اندازی شد. هدف این شرکت ارائه خدمات خودرو در محل، با بالاترین کیفیت و درکمترین زمان می باشد. کارشناسی خودرو در محل و فروش تضمینی خودروهای دست دوم در قالب نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده از مهمترین خدمات همراه مکانیک هستند. در حال حاضر همراه مکانیک در تهران، اصفهان و کرج نمایندگی دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید