اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990721469715252

تجربه‌ی یک حس خوب

خودروی خود را با خیال آسوده بفروشید!

کد: 13990721469715252

https://bit.ly/3lH7aaJ

، تهران , (اخبار رسمی): اگر تا به حال از سایت‌های آگهی خودرو استفاده کرده باشید، حتما یک یا چند مورد آزار دهنده، چند روزی شما را گرفتار کرده و باعث ناراحتی و حال بد شما شده است.

خودروی خود را با خیال آسوده بفروشید!
حس خوب فروش سفارشی با همراه مکانیک

هدف بزرگ همراه مکانیک، این است که دو اصل بسیار مهم «لذت» و «امنیت» در مسیر خرید و فروش خودرو تامین شود. حال خوب شما و رضایت از داشتن یک معامله سودمند ارزش اصلی در همراه مکانیک است.

اگر تا به حال از سایت‌های آگهی خودرو استفاده کرده باشید، حتما یک یا چند مورد از موارد آزار دهنده مانند:

  • تعداد بالای تماس‌ از سوی مشتریان غیر واقعی
  • هماهنگی با افراد زیاد جهت بازدید حضوری
  • عدم تشخصیص مشتری واقعی از کسانی که وقت را تلف می‌کنند
  • سماجت برای گرفتن تخفیف و گفت‌وگوی بی ثمر با دلالان و واسطه‌ها

و بسیاری از موارد مشابه، چند روزی شما را گرفتار کرده و باعث ناراحتی و حال بد شما شده است.

مشکل اصلی در استفاده از این سایت‌ها، عدم ایجاد ارتباط موثر و هدفمند میان خریدار واقعی و فروشنده واقعی با در نظر گرفتن استانداردهای ممکن است. شاید تا چند سال پیش استفاده از این سایت‌ها، اتفاق خوب و ارزشمندی بود اما در سال­های اخیر و با هوشمند­تر شدن کاربران آنلاین، نیاز­های جدیدی مطرح شد و کاربران فهمیدند این تمام چیزی نیست که نیاز دارند. آن­ها به درک عمیق ­تری از دو واژه لذت و امنیت نیاز داشتند و این سرآغاز فعالیت همراه مکانیک در حوزه خرید و فروش خودرو بود.

هدف بزرگ همراه مکانیک، این است که دو اصل بسیار مهم «لذت» و «امنیت» در مسیر خرید و فروش خودرو تامین شود. در بررسی­‌ها و تحقیقات این مجموعه مشخص شد که افراد بعد از قرار دادن آگهی خودروی خود در این سایت‌ها از یک سو به دلیل تعدد تماس­‌های ورودی فیلتر نشده و از سوی دیگر به دلیل عدم شناخت کافی از بازار روز خودرو و جریان‌های وابسته‌ی آن، رضایت کافی و لازم را از فرآیند آگهی کردن خودروی خود به دست نمی‌آورند.

اما خبر خوب اینکه با توجه به حضور تخصصی همراه مکانیک در حوزه خرید و فروش خودرو دیگر لازم نیست با این مشکلات دست و پنجه نرم کنید:

  • پاسخ روزانه به صدها تماس خریداران
  • هم‌کلام شدن با دلالان و واسطه­‌های خودرو
  • راه دادن هرکسی برای بازدید اولیه به منزل
  • خروج از منزل در دوران کرونا، برای فروش خودرو

تنها کافی است وارد صفحه ثبت سفارش فروش خودرو در سایت همراه مکانیک شوید و درخواست خود را ثبت کنید. مشاوران به سرعت با شما تماس خواهند گرفت و پس از مشاوره تخصصی خودروی شما را در مسیر فروش قرار خواهند داد. همراه مکانیک به شما یک مشاور فروش اختصاصی معرفی کرده و خودروی شما را به صورت کاملا بدون هزینه، کارشناسی می‌کند. مشاور شما، خودروتان را در تمام پلتفرم‌­های خرید و فروش آنلاین خودرو از جمله نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک که اولین نمایشگاه آنلاین خودروهای کارشناسی‌شده در ایران است و روزانه بالای 200 هزار بازدیدکننده دارد، آگهی می­‌کند، تمامی تماس‌های ورودی را پاسخ می‌­دهد، با تکیه بر تجربه، مشتری واقعی را تشخیص داده و بهترین خریداران را برای بازدید اولیه خودرو نزد شما خواهد آورد.

درست زمانی‌که شما در حال نوشیدن چای خود در کنار عزیزانتان هستید یا جلسه کاری مهم‌تان را برگزار می‌کنید، کارشناس فروش اختصاصی شما در حال یافتن بهترین خریدار برای خودوری شماست. نکته مهم بعدی این است که شما بابت آرامش، لذت و امنیتی که برایتان فراهم شده است، هیچ هزینه ­ای پرداخت نخواهید کرد.

حال خوب شما و رضایت از داشتن یک معامله سودمند ارزش اصلی در همراه مکانیک است. افتخار بزرگ مجموعه در این 7 سال این بوده است که در اکثر موارد انتخاب دوباره مشتریان خود بوده­‌است.

اگر مایلید تا مشتری جدید همراه مکانیک باشید و خودروی خود را از طریق این سایت به فروش برسانید، همین الان وارد سایت همراه مکانیک شوید و درخواست خود را ثبت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همراه مکانیک

همراه مکانیک، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شهروندان، خریداران و دارندگان خودرو در ابتدای سال 1392 راه‌اندازی شد. هدف این شرکت ارائه خدمات خودرو در محل، با بالاترین کیفیت و درکمترین زمان می باشد. کارشناسی خودرو در محل و فروش تضمینی خودروهای دست دوم در قالب نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده از مهمترین خدمات همراه مکانیک هستند. در حال حاضر همراه مکانیک در تهران، اصفهان و کرج نمایندگی دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]