اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961101277588181

به همت واحد آموزش شرکت رهپویان 7 و در روز پنجشنبه 28 دی ماه برگزار شد:

دوره آموزشی توسعه مهارت های ارتباطی با مدل جهانی DISC

کد: 13961101277588181

https://goo.gl/TgYjMM

، تهران , (اخبار رسمی): دوره آموزشی توسعه مهارت های ارتباطی با مدل جهانی DISC  با حضور علاقمندان به مباحث توسعه فردی در تاریخ روز پنجشنبه 28 دیماه برگزار شد.

دوره آموزشی توسعه مهارت های ارتباطی با مدل جهانی DISC برگزار می‌شود
برگزاری کارگاه DISC توسط شرکت رهپویان 7

کارگاه آموزشی توسعه مهارت‌های ارتباطی با مدل DISC توسط شرکت رهپویان 7 برگزار شد

به گزارش روابط عمومی‌شرکت رهپویان 7، دوره‌ی آموزشی توسعه‌ی مهارت‌های ارتباطی با مدل جهانی DISC با حضور علاقمندان به مباحث توسعه فردی در تاریخ 28 دیماه در روز پنجشنبه  به میزبانی مرکز آموزش‌های رسانه‌های خبری توسط این شرکت برگزار شد.

سرکار خانم نوشین منوچهری، رییس هیت مدیره  شرکت رهپویان 7 هدف از برگزاری این دوره را ارتقای مهارت‌های ارتباطی مدیران و صاحبان کسب و کار  بیان کرده  و گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفیت مدیران ارشد و صاحبان کسب و کار، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این عزیزان را در کشورمان فراهم شود.

او به برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: شرکت رهپویان 7 در هر ماه کارگاه‌های آموزشی متفاوت با شرایط اختصاصی در زمینه‌های مختلف مدیریت کسب و کار را برگزار خواهد کرد.

گفتنی است این کارگاه آموزشی با حضور 18 نفر از علاقمندان برگزار شد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رهپویان 7

شرکت رهپویان 7 ستاره آسمان با استفاده از نیروهای متخصص و با تجربه در زمینه ارایه مشاوره و آموزشهای تخصصی مرتبط با حوزه مدیریت کسب و کار ، برگزاری کارگاههای آموزشی ، برگزاری دوره های آموزشی مجازی ، ارایه تورهای مدیریتی فعالیت دارد . بیش از 20 سال سابقه فعالیت در ایران و خارج از کشور و همچنین همکاری با مجموعه های نوین و نمایندگی مجموعه دانشگاههای مارکتینگ لندن در ایران باعث افزایش کیفیت خدمات این شرکت گردیده است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]