اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961104278366226

اختصاصی نسیم اقتصاد؛

شفاف سازی «فولاد» بابت رشد درآمدها

کد: 13961104278366226

https://goo.gl/RBgyTa

، تهران , (اخبار رسمی): معاون مالی و اقتصادی شرکت فولاد مبارکه اصفهان طی ارسال نامه‌ای خطاب به اداره نظارت بر ناشران بورسی در خصوص تغییرات پیش بینی سود هر سهم سال مالی 96 شفاف سازی کرد.

شفاف سازی «فولاد» بابت رشد درآمدها
شفاف سازی «فولاد» بابت رشد درآمدها

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد؛ امیرحسین نادری طی این نامه‌ی شفاف سازی اعلام کرد: بازگشت به نامه‌ی سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص افشاء تعدیل با اهمیت در سود پیش بینی شده این شرکت به استحضار می‌رساند؛ مطابق با اطلاعات ارائه شده در بند ۲-۴ گزارش تفسیری مدیریت برآورد شده است که درآمد حاصل از فروش تا پایان سال ۱۳۹۶ با افزایش بین ۵ تا ۸ درصد نسبت به آخرین پیش بینی ارائه شده در گزارش عملکرد شش ماهه ۱۳۹۶ به مبلغ حدود 150 هزار و ۸۸۶ تا 155 هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال برسد.

وی افزود: از آنجائی که اطلاعات قابل اتکایی در خصوص برآورد هزینه‌ها و بهای تمام شده در دست نیست، امکان ارائه تعدیل در شرایط حاضر وجود ندارد.

وی تصریح کرد: بدیهی است به محض فراهم شدن اطلاعات قابل اتکا در این خصوص مراتب به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

براساس این گزارش، این نامه شفاف سازی در حالی منتشر شده که روند معاملات سهام این مجتمع فولادی تمایل به رشد قیمت داشته و در مدار صعودی در حرکت است. بطوری که صبح روز جاری سهم وارد کانال 300 تومانی شده و بیش از 19 میلیون از سهام «فولاد» در بازار مورد دادوستد قرار گرفته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نسیم اقتصاد

این پایگاه خبری در تابستان سال 1395 از سوی وزارت ارشاد اسلامی، مجوز خود را به منظور انتشار اخبار اقتصادی و تحلیل آنها، اخذ کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بانک، بیمه و سرمایه