اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961108278966226

تهران پلاست نیاز به تبلیغات بیشتری دارد

کد: 13961108278966226

https://goo.gl/Ngcjo6

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر عامل شرکت گوهر نایلون در خصوص برگزاری نمایشگاه تهران پلاس گفت: دومین نمایشگاه تهران پلاست می‌توانست عالی‌تر برگزار شود؛ به شرطی که در عرصه‌ی داخلی و بین المللی یک برنامه‌ریزی دقیق و منسجم در زمینه‌ی تبلیغات داشت و می‌توانست در جهت پیشبرد اهداف تولید کنندگان گام‌های موثری بردارد.

تهران پلاست نیاز به تبلیغات بیشتر دارد
تهران پلاست نیاز به تبلیغات بیشتری دارد

وحید  امانی در خصوص این که شرکت گوهر نایلون توانسته است با تولیدات مرغوب نظر مشتریان را در دومین نمایشگاه تهران پلاست جذب کند در گفت و گو با خبرنگار نسیم اقتصاد گفت: دومین نمایشگاه تهران پلاست در محیط مناسب از لحاظ دسترسی و متشکل از سالن‌های بسیار خوب و مجهز بنا شده و از همه مهم‌تر این نمایشگاه در ایجاد محیط صمیمی بین همکاران و وابستگان صنف پلاستیک موفق عمل کرده است و فقط از نظر مراجعه کنندگان و سرویس دهی هنوز جای کار بسیار دارد.

مدیر عامل شرکت گوهر نایلون با اشاره به این که این شرکت با تولید نایلون‌های عریض کشاورزی و صنایع بسته بندی با قدمت بیش از 35 سال سابقه توانسته است نظر بسیاری از مشتریان را جذب کند، اظهار داشت: شرکت گوهر نایلون مجموعه‌ای است که به منظور تولید و ارائه‌ی محصولات با کیفیت و استانداردهای جهانی از سال 1360 به دست کارشناسان فنی این صنعت پایه‌گذاری شده است و راه‌اندازی خطوط انبوه پلاستیک نایلون و نایلکس با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا در ایران، از افتخارات سهام‌داران و گردآورندگان این مجموعه به شمار می‌رود، شرکت گوهر نایلون همچنین یکی از بزرگ‌ترین صادر‌کنندگان نایلون و نایلون عریض کشاورزی و نایلون گلخانه‌ای است.

وی تصریح کرد : شرکت گوهر نایلون یکی از بهترین تولیدکنندگان نایلون کشاورزی و بسته‌بندی است که جایگاه حرفه‌ای خوب و برتری در بازارهای داخلی و خارجی دارد.

 وی در زمینه‌ی صادرات عنوان کرد:  خوشبختانه تولیدات و محصولات این شرکت برای کشورهای هم جوار نیز شناخته شده است و از طریق نمایندگان فروش به کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان و گرجستان  صادرات دارد.

وی در پایان تاکید کرد: مهم‌ترین مشکل ما که حرف دل اکثر تولیدکنندگان پلاستیک است، گرانی مواد اولیه نسبت به قیمت صادراتی آن است و  درخواست ما از مسئولان این است که مواد اولیه را به همان قیمت صادرات به تولیدکننده و صنعت‌گر ایرانی بفروشند تا به بهترین شکل ممکن کالا را تولید و صادر کنیم و امکان رقابت با همکاران و رقبای خود در خارج از کشور را داشته باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نسیم اقتصاد

این پایگاه خبری در تابستان سال 1395 از سوی وزارت ارشاد اسلامی، مجوز خود را به منظور انتشار اخبار اقتصادی و تحلیل آنها، اخذ کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]