اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961110279298293

سومین دوره جشنواره تبلیغات 9 اسفند ماه در سالن همایش های دانشگاه تربیت مدرس؛

سومین جشنواره تبلیغات ایران 9 اسفند ماه برگزار می‌شود

کد: 13961110279298293

https://goo.gl/4Jw5Ej

، تهران , (اخبار رسمی): سومین دوره جشنواره تبلیغات ایران 9 اسفند ماه سال جاری با حضور شرکت‌های تبلیغاتی سراسر کشور و روابط عمومی‌ها با موضوع خلاقیت، اثربخشی و انتخاب مشتری در دانشگاه تربیت مدرس برگزار خواهد شد.

سومین جشنواره تبلیغات ایران 9 اسفند ماه برگزار می‌شود
دومین دوره جشنواره تبلیغات ایران

رئیس جشنواره تبلیغات ایران گفت: در قالب این جشنواره برترین آثار تبلیغاتی کشور در قالب 40 رسانه تبلیغی و در حدود 120 اثر انتخاب شده و به آنها شاهین و لوح افتخار اعطاء خواهد شد

به گزارش دبیرخانه؛ هوشمند سفیدی، رئیس جشنواره تبلیغات ایران با اعلام این موضوع گفت: در قالب این جشنواره برترین آثار تبلیغاتی کشور در قالب 40 رسانه تبلیغی و در حدود 120 اثر انتخاب شده و به آنها شاهین و لوح افتخار اعطاء خواهد شد.

وی افزود: آثار مورد نظر شرکت‌های تبلیغاتی، برندها و روابط عمومی‌ها از اول بهمن تا پایان ماه مذکور دریافت و در فرآیند داوری قرار خواهد گرفت.

سفیدی با اشاره به اینکه در این دوره جشنواره نیز از 2 چهره ماندگار تبلیغات ایران تجلیل خواهد شد، افزود: بخش ویژه جشنواره به مصرف بهینه‌ی انرژی شامل سوخت (بنزین و گاز) آب و برق اختصاص خواهد داشت.

وی همچنین از برگزاری 4 کارگاه آموزشی همزمان در 9 اسفند در موضوعات تبلیغات دیجیتال، تبلیغات در دنیای معاصر، تدوین کمپین تبلیغاتی و خلاقیت در تبلیغات خبر داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه فرهنگی آرمان

موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان با 15 سال سابقه در سال رویداد های مختلفی را در موضوعات مختلف برگزار می کند از جمله سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی جشنواره ستارگان روابط عمومی آیین سرآمدان روابط عمومی جشنواره تبلیغات ایران سمینار اقصاد مقاومتی و .... این تنها قسمتی از فعالیت مجموعه آرمان است ( مجموعه آرمان شامل روزنامه آرمان امروز و موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان است )

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]