اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961117280678293

14 اسفند بزرگترین رویداد تبلیغات ایران در دانشگاه تربیت مدرس

کد: 13961117280678293

https://goo.gl/9JhfkU

، تهران , (اخبار رسمی): بزرگترین رویداد تبلیغات ایران 14 اسفندماه سالجاری با حضور 500 نفر از دست اندرکاران و بازیگران عرصه تبلیغات کشور در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.

14 اسفند بزرگترین رویداد تبلیغات ایران در دانشگاه تربیت مدرس
جشنواره تبلیغات ایران

هوشمند سفیدی رئیس جشنواره تبلیغات ایران با اعلام این مطلب گفت: امسال این رویداد با استقبال خوب و بیشتر "کانون های تبلیغات و آگهی" و "روابط عمومی ها" مواجه شده و هر روز شاهد پیوستن تعداد بیشتری به عرصه رقابت برای تصاحب "شاهین" نماد جشنواره تبلیغات ایران هستیم.

سفیدی مهمترین تغییرات دوره سوم جشنواره تبلیغات ایران را تشریح کرده و گفت: یکی از این تغییرات، باز شدن عرصه رقابت به روی فعالیت هایی همچون طراحی گرافیک و معماری نظیر طراحی غرفه نمایشگاهی، طراحی فروشگاهی و چیدمان فروشگاهی، چاپ و بسته بندی و فعالیت‌های ترویج فروش است.

وی تغییر در رویکرد چیدمان داوری را از دیگر تغییرات این دوره دانست و گفت: در این راستا، عدم بکارگیری صاحبنظرانی که در آژانس های تبلیغاتی فعال هستند، مدنظر قرار گرفته است.

رئیس جشنواره تبلیغات ایران دیگر تغییر دوره سوم را تصمیم به تقدیر از هر دو برنده احتمالی شامل تولیدکننده و سفارش دهنده اثر در صورت مشارکت هر دو در بخش مسابقه عنوان کرد.

وی توجه به تبلیغات استارتاپی را از رویکردهای جدید جشنواره دانست و گفت: در این راستا، قرار است فعالیت های این شرکت ها جداگانه بررسی شده و مورد تقدیر قرار گیرند.

سفیدی به بازنگری در شاخص های ارزیابی آثار تبلیغاتی اشاره کرد و گفت: کمیته علمی جشنواره با مسئولیت دکتر محمود محمدیان طی دو جلسه فشرده نسبت به این کار اقدام کرده‌ است.

سفیدی با دعوت از کانون های آگهی و تبلیغات و روابط عمومی به مشارکت در بخش آموزش جشنواره گفت: امسال چهار کارگاه آموزشی تحت عنوان "تبلیغات خلاق"، "تبلیغات در فضای مجازی"، "طراحی و تولید محتوای پیام های تبلیغاتی"، و انتخاب موثر رسانه ها در کمپین تبلیغاتی با تدریس چهار مدرس برجسته برگزار خواهد شد.

او با تشکر از دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از همراهی این دفتر برای حضور فعالانه کانون های آگهی و تبلیغات در دوره سوم خبر داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه فرهنگی آرمان

موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان با 15 سال سابقه در سال رویداد های مختلفی را در موضوعات مختلف برگزار می کند از جمله سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی جشنواره ستارگان روابط عمومی آیین سرآمدان روابط عمومی جشنواره تبلیغات ایران سمینار اقصاد مقاومتی و .... این تنها قسمتی از فعالیت مجموعه آرمان است ( مجموعه آرمان شامل روزنامه آرمان امروز و موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان است )

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]