اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961115279828293

به گزارش دبیرخانه جشنواره تبلیغات ایران:

تخفیف ۶۶ درصدی جشنواره تبلیغات ایران به شرکت های استارتاپی

کد: 13961115279828293

https://goo.gl/AzKjwY

، تهران , (اخبار رسمی): بنا به گزارش دبیرخانه جشنواره تبلیغات ایران، این جشنواره با ارائه‌ی یک بسته ۲۴ میلیون تومانی و با تخفیف ۶۶ درصدی، با پرداخت ۱۰ میلیون تومان امکان حضور شرکت‌های استارتاپی در بخش‌های مختلف این جشنواره را فراهم ساخته است.

 تخفیف ۶۶ درصدی جشنواره تبلیغات ایران به شرکت های استارتاپی
جشنواره تبلیغات ایران

این جشنواره با ارائه یک بسته ۲۴ میلیون تومانی و با تخفیف ۶۶ درصدی، با پرداخت ۱۰ میلیون تومان امکان حضور شرکت های استارتاپی در بخش های مختلف این جشنواره را فراهم ساخته است

این جشنواره به چهار شرکت برتر در حوزه «تبلیغات استارتاپی» شاهین طلایی، نقره و برنزی و نیز دیپلم افتخار اعطاء خواهد کرد و این شرکت‌ها می‌توانند از این طریق، از همه‌ بخش‌های جشنواره بهره‌برداری کنند.

جشنواره تبلیغات ایران در تاریخ ۹ اسفند ماه با حضور صنف تبلیغات و روابط عمومی کشور برگزار خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۷ به شماره تلفن ۶۶۵۶۴۴۵۸ الی ۶۰ تماس بگیرید؛ کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه فرهنگی آرمان

موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان با 15 سال سابقه در سال رویداد های مختلفی را در موضوعات مختلف برگزار می کند از جمله سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی جشنواره ستارگان روابط عمومی آیین سرآمدان روابط عمومی جشنواره تبلیغات ایران سمینار اقصاد مقاومتی و .... این تنها قسمتی از فعالیت مجموعه آرمان است ( مجموعه آرمان شامل روزنامه آرمان امروز و موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان است )

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]