اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961115279838293

به گزارش دبیرخانه جشنواره تبلیغات ایران

تقدیر همزمان از برندها و آژانس های تبلیغاتی برنده در جشنواره تبلیغات

کد: 13961115279838293

https://goo.gl/BsqPvp

، تهران , (اخبار رسمی): در صورتی که هم برند (سفارش دهنده) و هم آژانس تبلیغاتی (تولید کننده اثر تبلیغی ) در یک بخش مسابقه جشنواره برنده شوند و هر دو آن ها اثر را به بخش مسابقه ارسال کرده باشند، از دو طرف تقدیر LD شود.

تقدیر همزمان از برند ها و آژانس های تبلیغاتی برنده در جشنواره تبلیغات
جشنواره تبلیغات ایران

به گزارش دبیرخانه جشنواره تبلیغات ایران، با تصمیم شورای سیاستگذاری «جشنواره تبلیغات ایران» مقرر شد در صورتی که هم برند (سفارش دهنده) و هم آژانس تبلیغاتی (تولید کننده اثر تبلیغی) در یک شاخه بخش مسابقه جشنواره برنده شوند، در صورتی که هر دو آن ها اثر را به بخش مسابقه ارسال کرده باشند، به هر یک متناسب با قرار گرفتن در رتبه‌های اول تا چهارم، شاهین یا دیپلم افتخار اعطاء شود .

جشنواره تبلیغات ایران در تاریخ ۹ اسفند ماه با حضور صنف تبلیغات و روابط عمومی کشور برگزار خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۷ به شماره تلفن ۶۶۵۶۴۴۵۸.۶۰ تماس بگیرید؛ کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه فرهنگی آرمان

موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان با 15 سال سابقه در سال رویداد های مختلفی را در موضوعات مختلف برگزار می کند از جمله سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی جشنواره ستارگان روابط عمومی آیین سرآمدان روابط عمومی جشنواره تبلیغات ایران سمینار اقصاد مقاومتی و .... این تنها قسمتی از فعالیت مجموعه آرمان است ( مجموعه آرمان شامل روزنامه آرمان امروز و موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان است )

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]