اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961113279618293

در سومین دوره جشنواره تبلیغات ایران

حضور گسترده انجمن‌های صنفی استان‌ها در سومین دوره جشنواره تبلیغات ایران

کد: 13961113279618293

https://goo.gl/KMVaFP

، تهران , (اخبار رسمی): به گزارش دبیرخانه جشنواره تبلیغات ایران ، با عنایت به اعلام موافقت دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با برگزاری جشنواره تبلیغات ایران در سومین دوره، شاهد مشارکت انجمن‌های صنفی تبلیغات و کانون‌های آگهی و تبلیغات استان‌ها در جشنواره تبلیغات ایران هستیم .

حضور گسترده انجمن های صنفی استان ها در سومین دوره جشنواره تبلیغات ایران
جشنواره تبلیغات ایران

دعوت از انجمن های صنفی تبلیغات و کانون‌های آگهی و تبلیغات استان ها در سومین دوره جشنواره تبلیغات ایران

حضور گسترده انجمن‌های صنفی استان‌ها در سومین دوره جشنواره تبلیغات ایران

به گزارش دبیرخانه جشنواره تبلیغات ایران، با عنایت به اعلام موافقت دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با برگزاری جشنواره تبلیغات ایران در سومین دوره، شاهد مشارکت انجمن‌های صنفی تبلیغات و کانون‌های آگهی و تبلیغات استان‌ها در جشنواره تبلیغات ایران هستیم .

با نزدیک شدن به جشنواره تبلیغات ایران تمام تلاش خود را کرده ایم تا این رویداد، امسال با شکوه هرچه بیشتری برگزار شود. در همین راستا از انجمن‌های صنفی تبلیغات و کانون‌های آگهی و تبلیغات استان‌ها دعوت کردیم تا در سومین دوره جشنواره تبلیغات ایران مشارکت داشته باشند.

سومین دوره جشنواره تبلیغات ایران با مشارکت بیش از ۱۰۰ روابط عمومی و آژانس تبلیغاتی،  ۹ اسفند ماه در سالن همایش‌های دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تماس‌های ۶۶۵۶۴۴۵۸.۶۰ تماس بگیرید .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه فرهنگی آرمان

موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان با 15 سال سابقه در سال رویداد های مختلفی را در موضوعات مختلف برگزار می کند از جمله سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی جشنواره ستارگان روابط عمومی آیین سرآمدان روابط عمومی جشنواره تبلیغات ایران سمینار اقصاد مقاومتی و .... این تنها قسمتی از فعالیت مجموعه آرمان است ( مجموعه آرمان شامل روزنامه آرمان امروز و موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان است )

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]