اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961212285456873

"جشنواره تبلیغات" کیفیت صنعت تبلیغات ایران را ارتقاء می‌بخشد

کد: 13961212285456873

https://goo.gl/7h8eak

، تهران , (اخبار رسمی): برگزاری "جشنواره تبلیغات" یکی از عوامل مهم در ارتقای کیفیت صنعت تبلیغات است و در تقویت خلاقیت و اثربخشی آثار تبلیغاتی کشور، نقش مهمی را ایفاء می‌کند.

"جشنواره تبلیغات" کیفیت صنعت تبلیغات ایران را ارتقاء می‌بخشد
"جشنواره تبلیغات" کیفیت صنعت تبلیغات ایران را ارتقاء می‌بخشد

هوشمند سفیدی رئیس جشنواره تبلیغات ایران با اعلام این مطلب گفت: روز دوشنبه 14 اسفند ماه در دانشگاه تربیت مدرس، سومین دوره جشنواره تبلیغات با حضور بالغ بر 15 نهاد شرکت‌کننده و 500 نفر از دست اندرکاران تبلیغات برگزار خواهد شد.
وی افزود: تقدیر از حدود 50 اثر برتر تبلیغاتی و معرفی یک چهره ماندگار تبلیغات، از جمله برنامه‌های این رویداد مهم محسوب می‌شود.
سفیدی همچنین اعطای "تندیس نگاه طلایی" به اثر برگزیده مردمی را از دیگر جوایز این جشنواره عنوان کرد و گفت: به اثر اول هر شاخه تبلیغاتی، شاهین طلایی، به اثر دوم شاهین نقره‌ای و به اثر سوم دیپلم افتخار اعطاء خواهد شد.
رئیس جشنواره تبلیغات ایران، بر لزوم توجه بیشتر به تبلیغات در کشور و تبیین اهمیت آن تأکید کرد و گفت: رشد صنعت تبلیغات می تواند به رونق اقتصاد ملی منجر شده و در افزایش درآمد بنگاه های اقتصادی تأثیر شگرفی داشته باشد.
خاطر نشان می سازد این جشنواره با برپایی کارگاه‌های آموزشی از صبح دوشنبه 14 اسفند ماه آغاز خواهد شد و از ساعت 15 با معرفی برترین‌های تبلیغات ایران به کار خود پایان خواهد داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه فرهنگی آرمان

موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان با 15 سال سابقه در سال رویداد های مختلفی را در موضوعات مختلف برگزار می کند از جمله سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی جشنواره ستارگان روابط عمومی آیین سرآمدان روابط عمومی جشنواره تبلیغات ایران سمینار اقصاد مقاومتی و .... این تنها قسمتی از فعالیت مجموعه آرمان است ( مجموعه آرمان شامل روزنامه آرمان امروز و موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان است )

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی