اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961111279478309

طراحی سایت و اپلیکیشن در مشهد

طراحی اپلیکیش تاکسی یاب آنلاین

کد: 13961111279478309

https://goo.gl/vV89i8

، مشهد , (اخبار رسمی): در این مقاله به موضوع تاکسی یاب آنلاین، طراحی سایت و اپلیکیشن می‌پردازیم. اپلیکیشن تاکسی یاب آنلاین به پدیده‌ای نوین، رو به رشد و بسیار پرطرفدار در ایران تبدیل شده است. مختصری راجع به طراحی اپلیکیشن تاکسی‌یاب مطالعه خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

طراحی اپلیکیش تاکسی یاب آنلاین
اپلیکیشن تاکسی یاب دلتاگروپ

در این کسب و کار حرف اول را اپلیکشن حرفه‌ای، کارآمد و ساده می‌زند. گروه طراحی و برنامه‌نویسی دلتاگروپ با همکاری تیمی متشکل از برنامه نویسان مجرب و با تجربه در این مهم شما را یاری خواهند کرد

طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب | دلتاگروپ | تاکسی یاب آنلاین

چندی پیش سرویسی به نام Uber در آمریکا راه اندازی شد. اوبر بر اساس یک ایده‌ی بسیار ساده شکل گرفت، سفارش تاکسی به کمک اپلیکیشن موبایل. این استارت آپ بسیار سریع به محبوبیت رسید و با رشد خیره کننده‌اش موفق شد، سرویس خود را کشور‌های دیگری نیز راه اندازی کند و تقریبا در بیشتر کشور‌ها با موفقیت رو به رو شد. ایده‌ی اوبر به سرعت فراگیر شد، به نحوی که شرکت‌های بسیاری در سراسر جهان تلاش کردند مجموعه‌ای شبیه آن را در کشور خود راه اندازی کنند. در این میان ایران هم بی نصیب نبوده است و چند تاکسی یاب آنلاین مانند تاچسی، اسنپ در کشور شروع به فعالیت ‌کرده‌اند.

با پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن اینترنت و گوشی‌های هوشمند‌، بعضی از شرکت‌ها با الگو برداری از نمونه‌های مشابه خارجی اقدام به طراحی اپلیکیشن‌هایی کردند که می‌توان با استفاده از آنها بصورت آنلاین به به آژانس‌های مجازی دسترسی داشت و از تاکسی‌های اینترنتی استفاده کرد. کسب وکاری که چند جوان با الگوبرداری از نمونه‌های مشابه خارجی شروع کرده‌اند، اکنون با امتیازات رقابتی فوق‌العاده و اندیشه به انحصار در آوردن حمل ونقل درون شهری، در آستانه‌ی رکورد شکنی در گردش مالی است..

می‌توان گفت به کمک فناوری‌ها و استارتاپ‌ها روزبه‌روز امکانات و ظرفیت‌های تازه‌ای به شبکه‌ی حمل‌ونقل شهری معرفی می‌شوند که با ساده‌تر وکم‌هزینه‌تر کردن جابه‌جایی مسافران و ارائه‌ی خدمات اختصاصی، لذت سفر برای آن‌ها افزایش می‌دهد.

تاکسی یاب 

این اپلیکیشن‌ها کاری می‌کنند که تمام سطح شهر برای‌ شما مثل یک آژانس باشد و راننده‌های خوب و مطمئن آژانس هرجایی که شما بخواهید، جلوی پای شما ترمز بزنند. «تاکسی یاب» یک برنامه‌ی تلفن همراه است که با کمک آن می‌توانید یک راننده مطمئن تاکسی را پیدا کنید و از خدماتش استفاده کنید؛ اما پول کمتری هم بپردازید. درست مثل یک آژانس؛ اما با قیمتی به مراتب کمتر! اپلیکیشن درخواست خودرو روی گوشی‌های هوشمند است که به عنوان پل ارتباطی بین کاربران مسافر و راننده عمل می‌کند و درخواست مسافر را به نزدیک‌ترین کاربر راننده ارسال می‌کند. پس از قبول درخواست از جانب راننده، مسافران اطلاعات راننده را مشاهده می‌کنند و زمانی که طول می‌کشد که راننده به مسافر برسد، برای مسافر مشخص می‌شود.

اما سوال اینجاست این اپلیکشن چگونه کار می‌کند و چه مزایایی دارد، با استفاده از تاکسی یاب شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن موبایل، تاکسی خود را سفارش دهید. آژانسی که البته با دیگر خودرو‌ها اندکی تفاوت دارد. کلیه‌ی ماشین‌های مجموعه تاکسی یاب، قرار است به اینترنت پر سرعت مجهز باشند. از این طریق در طول مسیر و پشت ترافیک‌های نفس گیر شهرهای پر ترافیکی همچون تهران، مشهد، اصفهان شما می‌توانید با آرامش به دنیای مجازی متصل شوید و به انجام کارهای خود بپردازید.

اپلیکیشن تاکسی یاب عملکرد جالبی دارد. به محض ثبت درخواست مشتری، مبدا و مقصد بر روی دستگاه رانندگان مجموعه نقش می‌بندد. پس از اعلام آمادگی راننده نسبت به درخواست ارسالی، عکس وی به همراه مشخصات و زمان تقریبی رسیدنش، به مشتری اعلام می‌شود و باعث ایجاد امنیت برای دو طرف خواهد شد.

فناوری‌های جدید و استارتاپ‌ها روزبه‌روز امکانات و ظرفیت‌های تازه‌ای به شبکه‌ی حمل‌ونقل شهری معرفی می‌کنند؛ امکاناتی که با ساده‌تر و کم‌هزینه‌تر کردن جابه‌جایی مسافران، شهر را به آنان نزدیک‌تر می‌کند و با ارائه‌ی خدمات اختصاصی، لذت سفر برای آن‌ها افزایش می‌دهد.

چطور یک اپلیکیشن تاکسی یاب داشته باشیم؟

برای استفاده از اپلیکیشن تاکسی یاب آنلاین ابتدا باید آن را روی سیستم یا تلفن همراه خود نصب کرده و یک حساب کاربری ایجاد کنید. سپس هر بار که نیاز به تاکسی دارید، آدرس جایی که در آن هستید و مقصد را وارد می‌کنید تا سیستم به دنبال نزدیک‌‌ترین راننده به شما بگردد. بعد از این مرحله اطلاعات راننده‌ای که شما را انتخاب کرده در اختیارتان قرار می‌گیرد که شامل مدل ماشین و شماره پلاک می‌شود. پس از رسیدن راننده تاکسی، تاکسی یاب آنلاین شما را مطلع می‌کند و می‌توانید مسیر خود را شروع کنید. اگر به هر دلیلی نیاز به تماس با راننده داشته باشید، این امکان برای شما وجود دارد؛ اما اگر از آن دسته افرادی هستید که ترجیح می‌دهند کمتر درگیر تماس‌های تلفنی بشوند، این اپلیکیشن تاکسی یاب آنلاین یکی از بهترین راه‌های جایگزین است.

در هر ساعتی از شبانه روز و با باز کردن اپلیکیشن تاکسی یاب آنلاین موبایل می‌توانید خودرویی نزدیک به خودتان پیدا کنید؛ چرا که رانندگان این سرویس ساعت کاری مشخصی ندارند و تا هر زمان که بخواهند قادر به جابجایی مسافر هستند. بعد از رزرو خودرو نزدیک به خودتان ،می‌توانید مدل، پلاک و نام راننده را در اپلیکیشن مشاهده کنید تا هنگام رسیدن وقت تان برای تشخیص و پیدا کردن آن تلف نشود.از لحظه رزرو، اپ اسنپ زمان تقریبی رسیدن آن به موقعیت شما را تخمین می‌زند. GPS موقعیت دقیق تان روی نقشه را پیدا می‌کند

حال اگر بخواهیم نمونه‌ی این اپلیکیشن تاکسی یاب آنلاین را برای کسب کار محلی خود ایجاد کنیم چه باید کرد؟ برای طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب به چه کسانی مراجعه کنیم؟ در این کسب و کار حرف اول را اپلیکشن حرفه‌ای، کارآمد و ساده می‌زند. یعنی به دنبال برنامه‌نویسان حرفه‌ای باشیم تا نمونه‌ی این تاکسی اینترنتی را برای ما ایجاد کنند، نمونه‌ای که بر اساس میزان نیاز ما و با توجه به شناخت مشتری از محل ساخته می‌شود.

عموما در این اپلیکیشن یک نسخه برای راننده و یک نسخه برای مسافر طراحی می‌شود و پنل مدیریت برای سازماندهی مسیرها، تاکسی‌ها، تراکنش‌های مالی و سایر اتفاقات درگیر این کسب و کار وجود دارد. گروه طراحی و برنامه نویسی دلتاگروپ با همکاری تیمی متشکل از برنامه نویسان مجرب و با تجربه در این مهم شما را یاری خواهند کرد.

لازم است بدانید در این اپلیکیشن تاکسی یاب آنلاین شما می‌توانید به رفتار راننده خود نمره داده و از داشتن کیفیت خدمات لذت ببرید. رانندگان سرویس‌های تاکسی یاب آنلاین، قوانین مشخصی برای استخدام در این سرویس دارند و تحت آموزش‌های نکات فنی و ترافیکی قرار گرفته اند و عملکرد آن‌ها پس از هر سفر، توسط مسافر ارزیابی می‌شود. پس از هر سفر می‌توانید بسته به برخورد راننده، نحوه‌ی رانندگی و نظافت خودرو و مسائل دیگر به او امتیازی بدهید. این امتیازات گاهی موجب تشویق (عموما نقدی) و گاهی موجب تنبیه و جریمه رانندگان می‌شود. البته خوش برخورد بودن رانندگان این سرویس‌های آنلاین دلیل دیگری هم دارد. به نظر می‌رسد که بیشتر رانندگان از درآمد این سیستم راضی هستند.

مزیت این تاکسی‌ها این است که بر خلاف تاکسی‌های خیابان، خودروهای شخصی و آژانس‌ها که نظارت درستی بر کرایه دریافتی آن‌ها نیست، سرویس‌های تاکسی یاب آنلاین سیستم دقیق و عادلانه‌ای برای دریافت کرایه‌ی از مسافرین خود دارند. در نتیجه از پرداخت هزینه‌ی اضافی به راننده معاف خواهید بود.

نرخ کرایه در این سرویس‌ها بسته به فاصله‌ی میان مبدأ و مقصد ثابت است و بر خلاف تاکسی‌های خیابان به خاطر ساعت روز، روشن و خاموش بودن کولر، شایعات رادیو و تلویزیون تغییر نمی‌کند. ضمن این که به گفته اغلب استفاده کنندگان از تاکسی یاب‌های آنلاین، کرایه پرداختی به آن‌ها بسیار مقرون به صرفه‌تر از گرفتن آژانس یا تاکسی دربست بوده است. سرویس‌های تاکسی یاب آنلاین بعضی اوقات یک کد تخفیف به مشتریان خود ارائه می‌کنند تا با وارد کردن آن به اپلیکیشن، بتوانند با هزینه‌ی کمتری به مقصد خود برسند. همچنین هزینه سفر می‌تواند به صورت آنلاین و پرداخت اینترنتی انجام شود. بنابراین در سفر با سرویس‌های تاکسی یاب آنلاین خبری از چانه زدن و مشاجره بر سر کرایه نخواهد بود. گاهی اوقات هم امکان سفر رایگان برای مسافران فراهم است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتاگروپ

طراحی سایت، تولید اپلیکیشن ، سئو و دیجیتال مارکتینگ

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]