اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961114279708181

کارگاه تبلیغات هوشمند و تدوین کمپین تبلیغاتی پنجشنبه 12 بهمن برگزارش شد

کد: 13961114279708181

https://goo.gl/P4EEtr

، تهران , (اخبار رسمی): کارگاه آموزشی تبلیغات هوشمند و تدوین کمپین تبلیغاتی روز پنجشنبه 12 بهمن بآغاز به کار کرد و با حضور علاقمندان به حوزه مارکتینگ و تبلیغات برگزار شد.

کارگاه تبلیغات هوشمند و تدوین کمپین تبلیغاتی  پنجشنبه 12 بهمن برگزارش شد
کارگاه تبلیغات هوشمند و تدوین کمپین تبلیغاتی پنجشنبه 12 بهمن برگزارش شد

به گزارش واحد روابط عمومی شرکت رهپویان 7  مطابق با برنامه‌ریزی انجام شده، کارگاه آموزشی تبلیغات هوشمند و تدوین کمپین تبلیغاتی پنجشنبه 12 بهمن 1396  در مرکز آموزشی رسانه‌های خبری برگزار شد.

در این کارگاه مباحث مهم در تبلیغات و همچنین تدوین  کمپین تبلیغاتی به صورت تئوری و عملی مورد بررسی قرار گرفت. طبق اعلام سرکار خانم نوشین منوچهری، رییس هیئت مدیره رهپویان 7 این شرکت هر ماهه اقدام به برگزاری کارگاه‌های تخصصی با شرایط ویژه می‌کند که  علاقمندان می‌توانند با مراجعه به کانال‌های ارتباطی شرکت از زمان و موضوع برگزاری آنها مطلع شوند.

وی اضافه کرد که آخرین کارگاه برنامه‌ریزی شده برای سال 1396 در 4 اسفند با موضوع  گیمیفیکیشن است و علاقمندان می توانند با مراجعه به لینک زیر اقدام به ثبت نام کنند:

https://evnd.co/Gzqtc

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رهپویان 7

شرکت رهپویان 7 ستاره آسمان با استفاده از نیروهای متخصص و با تجربه در زمینه ارایه مشاوره و آموزشهای تخصصی مرتبط با حوزه مدیریت کسب و کار ، برگزاری کارگاههای آموزشی ، برگزاری دوره های آموزشی مجازی ، ارایه تورهای مدیریتی فعالیت دارد . بیش از 20 سال سابقه فعالیت در ایران و خارج از کشور و همچنین همکاری با مجموعه های نوین و نمایندگی مجموعه دانشگاههای مارکتینگ لندن در ایران باعث افزایش کیفیت خدمات این شرکت گردیده است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تبلیغات و روابط عمومی