اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961115279938309

اپلیکیشن سفارش نان چه کاربردی دارد؟

مروری بر ویژگی های اپلیکیشن سفارش نان

کد: 13961115279938309

https://goo.gl/7vUkHH

، مشهد , (اخبار رسمی): شاید برای شما هم پیش آمده که در یک روز پر مشغله وقت خرید مایحتاج اولیه را نداشته باشید و دچار مشکل شدید. امروزه نیاز به برنامه‌های کاربردی که در وقت و هزینه‌ی ما صرفه‌جویی کنند، وجود دارد. اپلیکیشن‌هایی برای خرید نان و سایر اقلام ضروری ساخته‌ شده است که استفاده از آنها سبب تسهیل روند زندگی می‌شود.

مروری بر ویژگی های اپلیکیشن سفارش نان
اپلیکیشن سفارش نان

در اپلیکیشن سفارش نان دلتاگروپ شما می‌توانید برای همه‌ی اعضای خانواده نسبت به سلیقه هر فرد سفارش دهید و انواع نان را بصورت یک جا و در زمان دلخواه تحویل بگیرید

اپلیکیشن سفارش نان، طراحی اپلیکیشن بسیاری از برنامه نویسان و استارت آپ‌ها اپلیکیشن‌هایی برای خرید نان، گل،شیرینی و سایر اقلام ضروری ساخته اند که استفاده از آنها سبب تسهیل روند زندگی می‌شود.

ابتدا لازم است بدانیم اپلیکیشن چیست؟

اپلیکیشن سفارش نان

اپلیکیشن (Application) به نرم‌افزار کامپیوتری گفته می‌شود که برای استفاده کاربر نهایی (End-User) ساخته شده است. بسیاری از نرم‌افزارهایی که ما در طی روز از آنها استفاده می‌کنیم شامل این تعریف می‌شوند و صرفا نرم‌افزارهای سیستم نظیر سیستم عامل و یا زبان‌های برنامه نویسی جزء اپلیکیشن‌ها محسوب نمی‌شوند. طراحی اپلیکیشن می‌تواند جهت رفع بسیای از نیازهای بشر مورد استفاده قرار گیرد.

در دنیای کنونی نرم‌افزارهای کاربردی انواع بسیار زیادی دارند و تنها محدود به موبایل ­ها و تبلت­‌ها نمی‌شوند. به عنوان مثال اپلیکیشن‌هایی برای لوازم منزل مانند یخچال و لباس­شوئی وکولر و هواساز و دستگاهای نوردهی … بصورت خاص خود طراحی شده است یا اپلیکیشن‌هایی برای کنترل رفت آمدهای منزل و دفتر کار و مشاهده و رکورد تصویر، یا تنظیم خودکار نور و دمای محیط طراحی شده‌اند.

این روزها که بازار تبلت و گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌های قابل حمل داغ است، حتماً این کلمه زیاد به گوشتان خورده‌است.

کامپیوترهای تبلت و گوشی‌های هوشمند هم مانند هر کامپیوتری دارای نرم‌افزارهای گوناگون هستند. در بازار نرم‌افزارهای دستگاه‌‌های قابل حمل لغت (اپلیکیشن) یا به اختصار App بیشتر از لغت (نرم‌افزار) جا افتاده‌است و این لغت دقیقاً همان معنی (نرم‌افزار کاربردی) می‌دهد.

حتما مطالعه کنید: درباره ربات‌های پرکابرد تلگرام بیشتر بدانیم.

کاربران آن دسته از محصولات شرکت اپل که مجهز به سیستم عامل iOS هستند، می‌توانند از سرویس App Store شرکت اپل برای دانلود اپلیکیشن برروی دستگاه خود استفاده کنند. در App Store اپل چند صد هزار اپلیکیشن برای آی‌پد، آی‌فون و آی‌پاد تاچ وجود دارد و برای گوشی‌های اندروید نیز اپ مخصوص اندروید طراحی می‌شود.

اپ سفارش نان

تاثیرات نرم افزارهی کاربردی بر روی کیفیت زندگی و درآمدزایی از آن در حال حاضر و با توجه به همه گیر شدن طراحی اپلیکیشن  می‌توان این علم به روز دنیا را برای کسب کار خود اجرایی کرد. شاید اگر چند سال پیش یک نفر به ما می‌گفت که تلفن همراه به قدری پیشرفته خواهد شد که جای کامپیوتر یا ابزارهای دیجیتالی دیگری را خواهد گرفت، باورش برایمان سخت بود اما این اتفاق مدتهاست فراگیر شده است. دستگاه‌های تلفن همراه، تبلت و فبلت‌ها رشد چشم گیری کرده و سرعت تولید این ابزارها هم بسیار بیشتر از پیش شده است. امروزه امار تولید نرم افزار‌های کاربردی مانند اپلیکیشن سفارش نان و سایر اقلام به ده‌ها مورد در ماه رسیده است. بازار تولید اپلیکیشن‌های تلفن همراه در همه جای جهان، بسیار داغ است، این جریان در کشور ما هم وجود دارد و آماری نظیر فروش ماهیانه یک میلیون گوشی تلفن همراه در کشور و نصب بیش از سه میلیون اپلیکیشن از یک فروشگاه اینترنتی که تنها دو سال است فعالیت خود را آغاز کرده، همه مهر تاییدی بر این مسائل است. درآمد افراد فعال در این زمینه هم به یک باره زیاد شده است، کارشناسانی که در این زمینه‌ی فعالیت دارند پیش بینی رقمی‌ در حدود ۲۰۰ میلیون را به صورت ماهیانه برای فروشگاه‌های فعال در زمینه‌ی اپلیکیشن‌های تلفن همراه داشته‌اند. امروزه از ساده‌ترین نیازهای روزمره ما نظیر دستور پخت یک غذای ساده تا پیچیده‌ترین نیازهای‌مان نظیر پیدا کردن آدرس هتل در یک کشور دیگر، توسط همین برنامه‌های کاربردی پاسخ داده می‌شود. تعداد این برنامه‌ها به قدری زیاد شده است که کار به جنبه سرگرمی‌ هم رسیده است و تمامی‌نیاز‌های زندگی ما را پاسخ می‌دهند.

توانایی‌های اپلیکیشن سفارش نان دلتاگروپ

دراین نرم افزار کاربردی شما می‌توانید برای همه اعضای خانواده نسبت به سلیقه هر فرد سفارش دهید و انواع نان سنگک، بربری، تافتون، لواش و فانتزی را بصورت یک جا و در زمان دلخواه تحویل بگیرید.

اگر شما فعال در زمینه‌ی تولید نان و یا پتانسیل تامین زنجیره‌ی تهیه و ارسال نان را دارید، گروه فناوری اطلاعات دلتا گروپ به شما توصیه می‌کند با تهیه نسخه‌ی آماده و یا سفارشی اپلیکیشن سفارش نان، اپلیکیشن طراحی نان مشابه تنور، اپلیکیشن طراحی نان مشابه بقچه، اپلیکیشن مشابه نان تازه، به کسب و کار خود رونق بیشتری ببخشید.

طراحی اپلیکیشن سفارش نان خود را به صورت شخصی سازی شده و بنا به سلیقه و نیاز خود به برنامه‌نویسان ما بسپارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
با ما تماس بگیرید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتاگروپ

طراحی سایت، تولید اپلیکیشن ، سئو و دیجیتال مارکتینگ

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]