اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961118280928309

تبلیغات وایرلس روشی نوین، کم هزینه و سودمند برای دیده شدن در کسب و کارتان است

چگونه تبلیغات وایرلس انجام دهیم؟

کد: 13961118280928309

https://goo.gl/eDuY8L

، مشهد , (اخبار رسمی): یکی از جدیدترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌های تبلیغاتی، تبلیغات بر بستر شبکه وایرلس و یا وایرلس مارکتینگ است. به کمک تبلیغات وای فای شما می‌توانید براحتی کلیه تبلیغات خود اعم از صفحات وب، پیام تبلیغاتی، کلیپ، مولتی مدیا، تصاویر، نرم افزارهای تلفن همراه و… را برای تلفن همراه مشتریان خود ارسال کنید.

چگونه تبلیغات وایرلس انجام دهیم؟
چگونه تبلیغات وایرلس انجام دهیم؟

در این مقاله دستگاه وایرلس مارکتینگ، تبلیغات از طریق وای فای (wifi) یا وای فای مارکتینگ  معرفی خواهیم کرد.

وای فای چیست؟

برای معرفی دستگاه بدانیم وای فای چیست. با مروری در صفحات اینترنت درخواهیم یافت که وای فای، نامی‌تجاری است که توسط «اتحادیه وای فای» (Wi-Fi Alliance) ثبت شده و نشانی است که این اتحادیه به محصولاتی که مورد تأیید این اتحادیه جهت کار در شبکه محلی بی‌سیم تحت استاندارد IEEE۸۰۲٫۱۱ است، اعطا می‌کند.

امروزه تقریبا در همه اماکن عمومی‌ مانند فرودگاه، هتل، رستوران، کتابخانه و یا حتی دفتر کار، ممکن است بتوانید به اینترنت متصل شوید. به کمک شبکه‌هایی همچون وای فای قادر خواهید بود تا رایانه‌های یک اطاق یا دفتر کار خود را به راحتی به یکدیگر متصل کنید و از اینترنت بهره‌مند شوید. این راهی ساده برای تبلیغات از طریق وای فای،wifi و وای فای مارکتینگ است.

شبکه‌های ارتباطی بدون سیم همواره از امواج رادیویی استفاده می‌کنند. در این شبکه‌ها یک قطعه رایانه‌ای اطلاعات را تبدیل به امواج رادیویی می‌کند و آنها را از طریق آنتن ارسال می‌کند. در سمت دیگر یک روتر بدون سیم، با دریافت سیگنال‌های فوق و تبدیل آنها به اطلاعات اولیه، داده‌ها را برای رایانه قابل فهم خواهد ساخت.

حتما بخوانید: ربات تلگرام چیست؟

وای فای چگونه کار می‌کند؟
وای فای در واقع بدون هیچ گونه ارتباط کابلی و سیمی‌ بین فرستنده و گیرنده کار می‌کند. ارتباط بین فرستنده و گیرنده از طریق فرکانس رادیویی صورت می‌گیرد. فرکانس رادیویی در یک طیف الکترومغناطیسی مشخصی به جهت نشر اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گیرد. پایه و اساس هر شبکه بی سیم اکسس پوینت (Access Point)-ها هستند، وظیفه اصلی اکسس پوینت‌ها انتشار سیگنال شبکه بی سیم است.

مروری بر وای‌فای مارکتینگ

یکی از جدیدترین و کم هزینه‌ترین روش‌های تبلیغاتی، تبلیغات بر بستر شبکه وایرلس و یا وایرلس مارکتینگ است. به کمک تبلیغات وای فای شما می‌توانید به راحتی کلیه تبلیغات خود اعم از: صفحات وب، پیام تبلیغاتی، کلیپ، مولتی مدیا، تصاویر، نرم افزار‌های تلفن همراه و … را برای تلفن همراه مشتریان خود ارسال کنید.

خیلی از افراد هستند که در محل‌های مختلف به دنبال شبکه وایرلس می‌گردند تا به آن متصل شوند. این می‌تواند یک مزیت خیلی خوب برای شما باشد؛ زیرا در روش بلوتوثی شما باید مشتری را مطلع می‌کردید که بلوتوث خود را روشن کند و تازه اگر مجوز دریافت فایل را تایید کرد فایل برای او ارسال می‌شد، اما در روش وایرلس مارکتینگ و تبلیغات از طریق وای فای خود مشتری وای فای دستگاه خود را روشن می‌کند و شبکه وایرلس شما را می‌بیند و از وایرلس مارکتینگ و تبلیغات از طریق وای فای شما بهره‌مند خواهد شد. البته این یک نوع ترفند تبلیغاتی نیز است، چون مشتری عملا نمی‌تواند از وایرلس شما استفاده کند تا زمانی که رمز آن را نداشته باشد. فقط با دیدن شبکه بدون قفل به آن متصل می‌شود و اینجاست که به طور خودکار صفحه وب برایش نمایش داده می‌شود. این صفحه می‌تواند وب سایت شما باشد و یا یک تبلیغ و حتی لینک اپلیکیشن شما بر روی موبایل و یا لپ تاپ  خود دریافت کنند.

شرکت فناوری اطلاعات دلتاگروپ با ارائه این دستگاه، بستری مناسب برای وایرلس مارکتینگ، تبلیغات از طریق وای فای،wifi  به روز و نوینی جهت کسب وکار شما را فراهم می‌کند. با وای فای مارکتینگ به راحتی می‌توانید کسب کار خود را به شیوه نوین و دلنشین تبلیغ کنید و شاهد نتیجه مثبت آن باشید.

یکی دیگر از مزایایی که وایرلس مارکتینگ و تبلیغات از طریق وای فای دارد این است که بعد از رفتن مشتری از محل هم می‌توان با استفاده از Access point با او در ارتباط بود. این هم برای پشتیبانی محصولات مناسب است و هم برای امور تبلیغاتی مفیداست. راه ارتباطی مشتری با ما هم می‌تواند اپلیکیشن برند ما باشد. از طریق این اپلیکیشن هم مشتریمی‌تواند بازخورد‌ها را منتقل کند و هم ما می‌توانیم پیام‌های تبلیغاتی را برای مشتری ارسال کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در دلتاگروپ تماس حاصل کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتاگروپ

طراحی سایت، تولید اپلیکیشن ، سئو و دیجیتال مارکتینگ

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]