اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961121281457624

بازار فرش سرای ابریشم، از داستان انتخاب‌های اثرگذار زنان می‌گوید:

روزیتا پاپی: انتخاب کردم که مادر باشم

کد: 13961121281457624

https://goo.gl/Z61N11

، تهران , (اخبار رسمی): بازار فرش سرای ابریشم، در کمپین اخیر خود با عنوان «می‌خواهم انتخاب کنم»، راوی داستان زنان موثر، اما کمتر شناخته‌شده است. روزیتا پاپی، یکی از زنان حاضر در این کمپین است که تصویر او بر روی بیلبوردهای شهر نقش بسته است . او در داستان خود از انتخاب برای سرپرستی پارمیس می‌گوید.

روزیتا پاپی: انتخاب کردم که مادر باشم
روزیتا پاپی، یکی از زنان کمپین سرای ابریشم

روزیتا پاپی بانوی حاضر در کمپین بازار فرش سرای ابریشم است. روزیتا دختری به نام پارمیس را به فرزندی پذیرفته است و توصیفش از این انتخاب شنیدنی است. در صحبت‌هایش درباره‌ی اولین روزی که پارمیس را دیده است این گونه می‌گوید: حسی که اولین بار به پارمیس داشتم قابل توصیف نیست. پارمیس را در آغوش گرفتم و بسیار گریه کردم. مسئولین می‌خواستند پارمیس را از آغوشم جدا کنند و من مقاومت می‌کردم. دوست داشتم همان روز پارمیس را با خودم به خانه ببرم.

با توجه به تفکرات سنتی که بر جامعه غالب است، انتخاب برای سرپرستی یک فرزند می‌تواند، کمی سخت باشد. پذیرش این موضوعات هنوز از طرف همه‌ی افراد جامعه خیلی ساده نیست. روزیتا می گوید در این مسیر از طرف بسیاری از اطرافیانش تشویق شده است و خیلی‌ها نیز سعی کردند تا نظرش را تغییر دهند؛ اما در نهایت این خودش بود که تصمیم نهایی را گرفت.

اکنون روزیتا باور داردکه پارمیس او را به عنوان مادرش پذیرفته است و آینده با پارمیس قطعا مانند الان، زیبا خواهد بود.

گفتنی است این کمپین مسئولیت اجتماعی بازار فرش سرای ابریشم با هدف غلبه بر کلیشه‌های رایج و باورهای غلط جامعه، بانوان کمتر شناخته‌شده‌ای را به‌عنوان نماینده‌ی زنان جامعه انتخاب کرده که با وجود مشکلات از زندگی بازنمانده‌اند و انتخاب‌های اثرگذاری بر جامعه‌ی اطراف خود داشته‌اند. این کمپین قصد دارد تاثیر انتخاب‌ها بر سرنوشت فرد را نشان دهد و از این طریق به زنان برای مقابله با مشکلات قدرت بیشتری بدهد.

انتخاب تو چیست؟

اگر شما هم از زنانی هستید که داستانی برای روایت دارید یا انتخاب مهمی در زندگی داشته‌اید که می‌تواند برای دیگران جذاب باشد، می‌توانید در کمپین «می خواهم انتخاب کنم» مشارکت کنید.

برای این کار کافی است داستان خود را با هشتگ ««#انتخاب_ تو_ چیست» در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید با مراجعه به بازار فرش سرای ابریشم، واقع در بازار، خیابان مصطفی خمینی، نرسیده به چهارراه سیروس، داستان انتخاب خود را به اشتراک بگذارید.

اگر می‌خواهید درباره‌ی این کمپین و دیگر بانوان حاضر در آن بیشتر بدانید به سایت سرای ابریشم به آدرس www.sarayeabrisham.com و یا صفحه‌ی اینستاگرام آن به آدرس instagram.com/sarayeabrisham مراجعه کنید.

روزیتا پاپی: انتخاب کردم که مادر باشم

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بازار فرش سرای ابریشم

در سرای ابریشم ۱۲۰ برند برتر تولید کننده فرش کشور بصورت یکجا حضور دارند. آنها در سه طبقه این مجتمع هر کدام فقط فرش تولید خود را عرضه می کنند.این بهترین موقعیت برای خریدار است که بصورت مستقیم با تولید کننده روبرو شود و هرآنچه از رنگ و نقش و قیمت را که در نظر دارد از او مطالبه کند. در اینجا دست دلالان و متقلبان نیز کوتاه می شود و اطمینان را به خریدار اهدا میکند.به درستی که حضور این تعداد شرکت در کنار هم گلستان فرش ایران را رقم زده است. سرای ابریشم با ارسال رایگان فرش به درب منزل،مشکل حمل و نقل را نیز حل کرده است.یعنی خریدار فرش را انتخاب و خرید می کند و فروشنده بدون گرفتن هیچ مبلغی فرش را در منزل تحویل او می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]